صاحب امتیاز
دکتر ساقی باقری نیا
بنیان‌گذار و مدیر مسئول
جاویدنام ایرج جمشیدی
سردبیر وبسایت
نوید جمشیدی
صاحب امتیاز: دکتر ساقی باقری نیا،    بنیان‌گذار و مدیر مسئول: جاویدنام ایرج جمشیدی،   سردبیر وبسایت: نوید جمشیدی
چهارشنبه / ۱۰ خرداد ۱۴۰۲ / ۲۳:۳۳
کد خبر: 14948
گزارشگر: 306
۳۲۰
۰
۰
۱
فرمانده انتظامی شهرستان تفت

دستگیری باند سارقان اماکن خصوصی و منازل با اعتراف به 22 فقره سرقت در تفت

دستگیری باند سارقان اماکن خصوصی و منازل با اعتراف به 22 فقره سرقت در تفت
یزد - فرمانده انتظامی شهرستان تفت از شناسایی و دستگیری باند 6 نفره سارقان حرفه ای اماکن خصوصی، و منازل شخصی با اعتراف به 22 فقره سرقت در این شهرستان خبر داد
آسیانیوز / یزد ؛ سرهنگ " سید رضا صادقیان " در تشریح این خبر بیان داشت: در پی دریافت شکایاتی مبنی بر سرقت از اماکن خصوصی و منازل در شهرستان تفت و در راستای ارتقاء امنیت اجتماعی و برخورد با سارقان، رسیدگی به موضوع در دستور کار پلیس این شهرستان قرار گرفت.
این مقام انتظامی بیان داشت: ماموران پلیس آگاهی شهرستان، با انجام تحقیقات میدانی و بهره گیری از شیوه های نوین پلیسی، باند 6 نفره سارقان حرفه ای را در این زمینه شناسایی و دستگیر کردند.
وی یادآورشد: سارقان در بازجویی های تکمیلی و مشاهده مستندات قانونی پلیس، به 22 فقره سرقت از اماکن خصوصی، و منازل شخصی اعم از ظروف مسی و روی قدیمی، ابزارآلات قدیمی و سنتی و همچنین ابزار آلات صنعتی از قبیل پمپ آب ، دستگاه علف چینی، و کابل برق و غیرو... به ارزش تقریبی 2 میلیارد ریال اعتراف کردند.که طی حکم صادره از مقام قضائی سارقان روانه زندان یزد شدند.
سرهنگ صادقیان در پایان با تأکید بر رعایت نکات ایمنی از سوی شهروندان در حراست از اماکن مسکونی افزود: با توجه به کشفیات بالا اقلام شخصی شهروندانی که منازل آنها در گذشته مورد سرقت جزء واقع گردیده ،جهت شناسایی اموال مسروقه خود به پلیس آگاهی شهرستان تفت مراجعه کنند. 
دستگیری عاملان نزاع دسته جمعی در زارچ 
فرمانده انتظامی شهرستان یزد از دستگیری 6 عامل نزاع دسته جمعی در یکی از محلات شهرستان زارچ خبر داد. 
 
سرهنگ "سعید زینلی" در تشریح جزئیات این خبر اظهار داشت: در پی اعلام مرکز فوریت های پلیس 110 مبنی بر نزاع و درگیری در یکی از محلات زارچ، ماموران بلافاصله به محل مورد نظر اعزام شدند.
وی افزود: با حضور ماموران فرماندهی انتظامی زارچ در محل و در بررسی های دقیق مشخص شد، تعدادی به دلیل اختلاف قبلی با یکدیگر درگیر شده اند که هماهنگی لازم با مقام قضایی انجام شد.
این مقام انتظامی با اشاره به دستگیری 6 نفر در این رابطه و معرفی به مراجع قضائی، با هشدار به افراد مخل نظم و امنیت و تاکید بر این که شهروندان برای حل مشکل و اختلاف‌های خود از راه‌های قانونی اقدام کنند، اظهار داشت: پلیس به منظور ایجاد امنیت اجتماعی مردم در سطح جامعه، با تمام توان و به صورت شبانه روز تلاش می کند. 
کشف 6 کیلو حشیش در مهریز 
فرمانده انتظامی شهرستان مهریز از کشف 6 کیلوگرم حشیش از یک دستگاه موتورسیکلت خبر داد 
سرهنگ "وحید احمدی" در تشریح این خبر گفت: ماموران پلیس مبارزه با موادمخدر مهریز حین گشت زنی در محور اصلی به یک دستگاه موتورسیکلت مشکوک و آن را جهت بررسی بیشتر متوقف کردند.
وی بیان داشت: مأموران در بازرسی از خودرو 6 کیلوگرم موادمخدر از نوع حشیش را کشف کردند.
سرهنگ احمدی در پایان تصریح کرد: برخورد با قاچاقچیان موادمخدر و سوداگران مرگ یکی از اولویت‌های پلیس است که مجموعه انتظامی این شهرستان با جدیت این موضوع را دنبال می‌کند.
 
کشف مرغ فاقد مجوز در بهاباد 
فرمانده انتظامی شهرستان "بهاباد" از کشف هزار و 700 قطعه مرغ فاقد مجوز در این شهرستان خبر داد. 
سرگرد "حبیب عباسی " در تشریح این خبر گفت: ماموران انتظامی پاسگاه آسفیج با پایش محورهای مواصلاتی و اجرای ایست و بازرسی مقطعی، یک دستگاه ایسوزو را برای بازرسی متوقف کردند.
وی افزود: ماموران هزار و 700 قطعه مرغ قاچاق و فاقد مجوز را از خودرو کشف و یک متهم را نیز دستگیر کردند.
فرمانده انتظامی شهرستان "بهاباد" یادآور شد: متهم با تشکیل پرونده به مرجع قانونی معرفی شد.
کشف 26 تن زغال سنگ فاقد مجوز در بهاباد 
فرمانده انتظامی استان از کشف 26 تن زغال سنگ قاچاق در بازرسی از یک دستگاه تریلی خبر داد. 
سردار "عباسعلی بهدانی فرد"  گفت: مأموران پاسگاه انتظامی "آسفیچ" شهرستان "بهاباد" هنگام کنترل خودروهای عبوری به یک دستگاه تریلی مشکوک شدند.
وی افزود: مأموران پس از متوقف کردن خودرو در بازرسی از آن 26 تن زغال سنگ فاقدمجوز و قاچاق را کشف کردند.
فرمانده انتظامی استان یزد خاطر نشان کرد: تریلی توقیف و راننده پس از تشکیل پرونده روانه دادسرا شد.
سردار بهدانی فرد ضمن تاکید بر عزم پلیس در برخورد با پدیده قاچاق از مردم خواست در صورت اطلاع از فعالیت های قاچاقچیان، مراتب را از طریق تلفن مرکز فوریت های 110 به پلیس اطلاع دهند.
پایان کار سارق داخل خودرو در یزد 
فرمانده انتظامی استان از شناسایی و دستگیری سارق داخل خودرو با 28 فقره سرقت خبر داد. 
سردار "عباسعلی بهدانی فرد" اظهارداشت: در پی شکایت شهروندان مبنی بر چند فقره سرقت از خودروها در شهر یزد بررسی موضوع در دستور کار ماموران پلیس قرار گرفت.
وی افزود: ماموران با بررسی نحوه وقوع سرقت ها و کار اطلاعاتی، یک سارق را شناسایی و پس از هماهنگی با مقام قضائی در یک اقدام ضربتی او را در مخفیگاهش دستگیر کردند.
فرمانده انتظامی استان یزد خاطرنشان کرد: متهم در بازجویی های انجام شده به 28 فقره سرقت قطعات داخل خودرو در شهر یزد اعتراف و به دادسرا معرفی شد.
این مقام ارشد انتظامی با بیان اینکه اموال مسروقه کشف شده تحویل مالباختگان شد افزود: همکاری و همراهی مردم با پلیس در کشف جرایم و دستگیری مجرمان، بسیار مهم است.

سید محمد جواد عرفانفر

 

دستگیری باند سارقان اماکن خصوصی و منازل با اعتراف به 22 فقره سرقت در تفت ، سرهنگ سید رضا صادقیان فرمانده انتظامی شهرستان تفت

https://www.asianews.ir/u/aiv
اخبار مرتبط
یزد - فرمانده انتظامی استان ضمن اشاره به اجرای طرح ضربتی "اقتدار" توسط پلیس یزد گفت: در این طرح کسانی که برای مردم ایجاد مزاحمت می کنند برخورد خواهد شد
آسیانیوز (وبسایت روزنامه آسیا) هیچگونه مسولیتی در قبال نظرات کاربران ندارد.
ایمیل را وارد کنید
تعداد کاراکتر باقیمانده: 1000
نظر خود را وارد کنید