صاحب امتیاز
دکتر ساقی باقری نیا
بنیان‌گذار و مدیر مسئول
جاویدنام ایرج جمشیدی
سردبیر وبسایت
نوید جمشیدی
صاحب امتیاز: دکتر ساقی باقری نیا،    بنیان‌گذار و مدیر مسئول: جاویدنام ایرج جمشیدی،   سردبیر وبسایت: نوید جمشیدی
چهارشنبه / ۱۷ خرداد ۱۴۰۲ / ۲۰:۱۲
کد خبر: 15020
گزارشگر: 306
۲۰۷
۰
۰
۱
مدیر عامل نمایشگاه بین المللی یزد خبر داد

برگزاری ۲۶ نمایشگاه در سال ۱۴۰۱ / بازدید ۵۳۵ هزار نفر از نمایشگاه‌های استان در سال گذشته

برگزاری ۲۶ نمایشگاه در سال ۱۴۰۱ / بازدید ۵۳۵ هزار نفر از نمایشگاه‌های استان در سال گذشته
یزد - مدیر عامل شرکت نمایشگاه‌های بین‌المللی استان از برگزاری ۲۶ نمایشگاه در سال ۱۴۰۱ خبر داد و گفت: همزمان با برپایی این نمایشگاه‌ها شاهد تحولات خوبی نیز در بحث کیفی نمایشگاه‌های استان بودیم و تلاش داریم آن را در سالهای پیش رو نیز تداوم دهیم

آسیانیوز / یزد ؛ «احمد قافی» به مناسبت روز جهانی صنعت نمایشگاهی، در جمع خبرنگاران گفت: نمایشگاه بین‌المللی استان از سال ۱۳۹۸ در زمینی به وسعت ۵۶ هکتار فعالیت خود را پس از سالها برگزاری در فضای اجاره‌ای شروع به کار کرد و ابراز امیدواری کرد طی سه سال آینده ۱۲ هزارمترمربع به فضاهای نمایشگاهی استان افزوده شود.

مدیر عامل شرکت نمایشگاه‌های بین‌المللی استان یزد بیان داشت : در سال گذشته ۵۳۵ هزار نفر از نمایشگاه‌های استان بازدید کرده‌اند که این تعداد در برخی نمایشگاه‌ها مانند عرضه مستقیم کالا به بیش از ۶۰ هزار بازدیدکننده نیز رسید.

وی با بیان اینکه  : پارسال، شش هکتار فضای سبز با کاشت ۱۲ هزار اصله نهال در نمایشگاه انجام شد که ایجاد مسیرهای پیاده‌روی و دوچرخه‌سواری در بین این فضای سبز را در برنامه توسعه امسال دنبال خواهیم کر خاطر نشان کرد : سالن‌های جدید نمایشگاه در وسعت‌های ۳۰۰۰، ۴۰۰۰ و ۵۰۰۰ مترمربعی با توجه به استقبال مردم طراحی و عملیات اجرایی آنها در اواخر سال گذشته با حضور استاندار یزد کلنگ زنی شد.

قافی از انجام آزمایشات خاک و طراحی سازه سالن‌ها خبر داد و گفت در نظر است در یک ماه آتی شاهد عملیات گودبرداری آنها باشیم.

مدیر عامل شرکت نمایشگاه‌های بین‌المللی استان یزد  گفت : هرچند به دلیل شیوع کرونا با وقفه در فعالیتهای معمول خود مواجه شد ولی مجدداً از نیمه دوم سال ۱۴۰۰ شاهد برگزاری قریب ۱۵ نمایشگاه بودیم.

وی  با اشاره به این که در تقویم نمایشگاهی امسال استان اهتمام ویژه‌تری به ظرفیت‌ها و پتانسیل‌های استان داریم، گفت: پیش‌بینی می‌شود در سال جاری ۳۵ نمایشگاه در قالب ۱۱۸ عنوان نمایشگاهی در استان برگزار شود.

قافی با بیان این که رشد کمی و کیفی نمایشگاه را به طور همزمان دنبال می‌کنیم، تصریح کرد: از نظر کمی ساخت ۱۲ هزار مترمربع سالن‌ نمایشگاهی در بازه سه ساله و ایجاد شش هزار مترمربع فضاهای خدماتی، تفریحی و رفاهی را در حال پیگیری داریم.

گفتنی اینکه در پایان به سؤالات خبرنگاران پاسخ داده شد.

سید محمد جواد عرفانفر

 

برگزاری ۲۶ نمایشگاه در سال ۱۴۰۱ / بازدید ۵۳۵ هزار نفر از نمایشگاه‌های استان در سال گذشته ، احمد قافی مدیر عامل شرکت نمایشگاه‌های بین‌المللی استان یزد

https://www.asianews.ir/u/aku
آسیانیوز (وبسایت روزنامه آسیا) هیچگونه مسولیتی در قبال نظرات کاربران ندارد.
ایمیل را وارد کنید
تعداد کاراکتر باقیمانده: 1000
نظر خود را وارد کنید