صاحب امتیاز
دکتر ساقی باقری نیا
بنیان‌گذار و مدیر مسئول
جاویدنام ایرج جمشیدی
سردبیر وبسایت
نوید جمشیدی
صاحب امتیاز: دکتر ساقی باقری نیا،    بنیان‌گذار و مدیر مسئول: جاویدنام ایرج جمشیدی،   سردبیر وبسایت: نوید جمشیدی
پنج شنبه / ۱۸ خرداد ۱۴۰۲ / ۲۲:۲۵
کد خبر: 15033
گزارشگر: 306
۲۹۲
۰
۰
۱
معاون اداره کل ثبت اسناد یزد اعلام کرد

رشد 13 درصدی ثبت شخصیت های حقوقی ثبت شده در 2 ماه سال جاری .

رشد 13 درصدی ثبت شخصیت های حقوقی ثبت شده در 2 ماه سال جاری
.
یزد - معاون امور اسناد اداره کل ثبت اسناد و املاک از رشد 13 درصدی ثبت شخصیت های حقوقی در 2 ماهه سال جاری نسبت به مدت مشابه سال قبل خبر داد
آسیانیوز / یزد ؛ محسن صحرایی در این خصوص اظهار داشت : بعد از ابلاغ شعار سال از سوی رهبر معظم انقلاب ، قرارگاه مهار تورم و رشد تولید در این اداره کل تشکیل شد.
 
وی افزود : در این قرارگاه که محوریت مدیر کل و با حضور معاون امور اسناد و روسای ادارات ثبت شرکت ها تشکیل گردید ، محورهایی از شعار سال که با فعالیت های اداره ثبت مرتبط است مورد بررسی قرار گرفت.
 
معاون اداره کل ثبت اسناد یزد با اشاره به اینکه تثبیت شخصیت حقوقی و حمایت از شرکت ها نقش اساسی در رشد تولید دارد ، خاطرنشان کرد : در این راستا ، این اداره کل با تمام توان در حمایت از صاحبان فکر و اندیشه و تولید قدم برداشته به طوری که در 2 ماهه اول سال جاری موفق به ثبت 280 مورد شخصیت حقوقی در استان شده که این تعداد نسبت به مدت مشابه سال قبل 13 درصد رشد داشته است . 
 
صحرایی ادامه داد : در همین راستا میانگین زمانی بررسی پرونده های تغییرات انواع شخصیت حقوقی در 2 ماهه ابتدای سال به 1.5 روز و میانگین زمانی بررسی پرونده های تاسیس انواع شخصیت حقوقی به یک روز کاهش یافته است. 
 
به گفته وی ، همچنین میانگین زمانی بررسی تعیین نام شرکتها در 2 ماهه سال جاری به کمتر از یک روز کاهش یافته است .

سید محمد جواد عرفانفر

 

رشد 13 درصدی ثبت شخصیت های حقوقی ثبت شده در 2 ماه سال جاری ، محسن صحرایی معاون اداره کل ثبت اسناد یزد

https://www.asianews.ir/u/al7
اخبار مرتبط
یزد - سرپرست اداره ثبت اسناد و املاک شهرستان زارچ گفت: اسناد مالکیت حدود ۴۱ هکتار اراضی نهضت ملی مسکن این شهرستان با هدف تسریع در روند اجرای طرح صادر شد.
یزد - مدیرکل حقوقی و املاک وزارت میراث‌فرهنگی، گردشگری و صنایع‌دستی گفت: استان یزد می‌تواند از لحاظ تاریخی در کشور سرآمد باشد و نیاز است مسئولان استانی در این زمینه اقدامات لازم را انجام دهند
آسیانیوز (وبسایت روزنامه آسیا) هیچگونه مسولیتی در قبال نظرات کاربران ندارد.
ایمیل را وارد کنید
تعداد کاراکتر باقیمانده: 1000
نظر خود را وارد کنید