صاحب امتیاز
دکتر ساقی باقری نیا
بنیان‌گذار و مدیر مسئول
جاویدنام ایرج جمشیدی
سردبیر وبسایت
نوید جمشیدی
صاحب امتیاز: دکتر ساقی باقری نیا،    بنیان‌گذار و مدیر مسئول: جاویدنام ایرج جمشیدی،   سردبیر وبسایت: نوید جمشیدی
شنبه / ۲۰ خرداد ۱۴۰۲ / ۱۱:۱۸
کد خبر: 15059
گزارشگر: 213
۹۷۴
۰
۰
۱
زنان در نبود مردان

مواقعی که زنان به شوهر نیاز دارند

مواقعی که زنان به شوهر نیاز دارند
براساس تحقیقات زنان روحیات آسیب پذیرتری نسبت به مردان و در نبود آنها دارند.

به گزارش آسیانیوز، معمولا خانم ها روحیه حساس تری نسبت به آقایان دارند. اگر شما زمان های حساس در زندگی زنان را بشناسید و در کنارش باشید قطعا رابطه عاطفی بهتری خواهید داشت.

 گاهی اوقات خانم ها بیشتر از آقایان آسیب پذیر می شوند و این ممکن است در هر شرایطی اتفاق بیفتد. از آنجایی که خانم ها عاطفی تر رفتار می کنند، شاید بیش از همسرشان نیاز به حمایت داشته باشند‌.

 هنگام دعوا و جر و بحث
عمق عشق هر نفر زمانی نشان داده می‌ شود که شرایط برایش سخت باشد. وقتی با هم دعوا می کنید، همسرتان به احتمال زیاد احساس تنهایی و بی قراری می کند. بیان عشق خود به او اطمینان را می دهد که مهم نیست چه اتفاقی افتاده، در هر صورت شما همیشه در کنارش خواهید بود، حتی اگر مخالف او باشید.

غمِ از دست دادن
ممکن است که همسرِ شما در غم از دست دادن مادر، پدر یا حتی شغلش باشد. در چنین حالتی بیشتر از همیشه به شما نیاز دارد و می‌ خواهد به شما تکیه کند تا این لحظات سخت را سپری کند. شما فقط باید آن جا باشید و هم دردی کنید؛ با او بنشینید و با هم عزاداری کنید.

مواجهه با استرس
 حضور شما در زمان هایی که همسرتان استرس دارد، باعث قوت قلب و قدرت درونی او می شود و این اتفاق؛ استرس را کم می کند. حضور شما می تواند به او قدرت بدهد و کلمات شما هم می توانند او را تشویق به ادامه و تحمل کنند.

 
هنگام حس تنهایی
زمانی که همسرتان حس تنهایی داشته باشد، قطعاً بیش از همیشه به کمک تان نیاز دارد‌؛ در واقع این عشق است که می‌ تواند این حس تنهایی را از بین ببرد و باعث شود که دوباره خودش را پیدا کند و به حالت و زندگی عادی برگردد.

---------------

بیشتر بخوانید

اشتباهات رایج مردان در رابطه جنسی/زنان از شوهران چه می خواهند؟

---------------------------------


احساس ناامنی
گاهی اوقات شرایط به گونه ای رقم می خورد که همسرتان حس نا امنی دارد. در مورد خود؛ منفی فکر کرده و مدام انتقاد می کند؛ در چنین حالتی حضور شما در کنار او این حس ناامنی را از بین برده و کمک می کند تا احساس قدرت بیشتری داشته باشد.(فرتاک نیوز)

----------------

بیشتر بخوانید

راه های «صیغه شدن» برای همه متقاضیان/گزارش تکان دهنده از صیغه ای شدن زن ها در سال های اخیر/از ارسال عکس قدی تا فرم هزینه ها!

---------------------------------

https://www.asianews.ir/u/alx
اخبار مرتبط
بر اساس نتایج یک تحقیق دانشگاهی در لندن بین خودارضایی مردان و فرزندآوری رابطه وجود دارد.
حسادت کردن سبب کم ارزشی شما می شود و اگر حسادت‌تون رو پیش مرد مقابلتان هم نشان بدهید، توجهش رو بیشتر به اون شخص جلب میکنین!پس به چند راهکار دقت کنید.
اینکه چرا و چگونه زن صیغه ای شدم؛ ماجرای مفصلی دارد!
آسیانیوز (وبسایت روزنامه آسیا) هیچگونه مسولیتی در قبال نظرات کاربران ندارد.
ایمیل را وارد کنید
تعداد کاراکتر باقیمانده: 1000
نظر خود را وارد کنید