صاحب امتیاز
دکتر ساقی باقری نیا
بنیان‌گذار و مدیر مسئول
جاویدنام ایرج جمشیدی
سردبیر وبسایت
نوید جمشیدی
صاحب امتیاز: دکتر ساقی باقری نیا،    بنیان‌گذار و مدیر مسئول: جاویدنام ایرج جمشیدی،   سردبیر وبسایت: نوید جمشیدی
یکشنبه / ۲۱ خرداد ۱۴۰۲ / ۱۳:۲۸
کد خبر: 15077
گزارشگر: 2
۱۳۲۰
۰
۱
۲
دانلود سریال ایرانی

دانلود سریال بازنده قسمت ۱ اول با بازی علیرضا کمالی کامل با لینک مستقیم

دانلود سریال بازنده قسمت ۱ اول با بازی علیرضا کمالی کامل با لینک مستقیم
دانلود سریال بازنده قسمت ۱ اول، دانلود قسمت ۱ بازنده علیرضا کمالی، دانلود قسمت اول سریال بازنده کامل، دانلود سریال بازنده قسمت ۱ اول، دانلود قسمت ۱ بازنده، دانلود فیلم بازنده قسمت اول ۱، برای دانلود قسمت اول سریال بازنده به ادامه مطلب مراجعه کنید.

سریال بازنده به کارگردانی امین حسین پور در سال ۱۴۰۲ ساخته شده است. این سریال محصول کشور ایران و در ژانر رازآلود و خانوادگی می‌باشد. در این سریال علیرضا کمالی، صابر ابر، علیرضا کمالی، سارا بهرامی، پیمان قاسم خانی، صدف اسپهبدی، رویا جاویدنیا و محمدعلی محمدی به هنرمندی پرداخته‌اند.

*******************
برای دانلود قسمت ۱ سریال بازنده به لینک زیر مراجعه کنید:
دانلود سریال: دانلود سریال بازنده
*******************

 

داستان سریال بازنده

 

در خلاصه داستان این سریال آمده است: کارآگاه کیانی، درگیر پرونده‌ای پیچیده می‌شود که رازهای بزرگی از یک خانواده را برملا می‌کند.

 

بازیگران سریال بازنده

 

علیرضا کمالی، صابر ابر، سارا بهرامی، صدف اسپهبدی، رویا جاویدنیا، محمد علی محمدی و با حضور پیمان قاسمخانی. قرار است به‌زودی از تصویر این مجموعه هم رونمایی شود.‌

دانلود فصل دوم سریال زخم کاری

فصل دوم سریال زخم کاری با نام بازگشت به کارگردانی محمدحسین مهدویان و تهیه‌کنندگی محمدرضا تخت‌کشیان میباشد که در این سریال بازیگرانی چون جواد عزتی، رعنا آزادی‌ور، الهه حصاری، کامبیز دیرباز، مهران غفوریان و الناز ملک به ایفای نقش میپردازند

 

خلاصه داستان فصل دوم سریال زخم کاری

 

هنوز اطلاعات دقیقی از فصل دوم سریال زخم کاری منتشر نشده است امام در فصل ۱ مالک با ضربات متعدد چاقو توسط دختر خاندان ریزآبادای حسابی زخمی شده است در فصل دوم احتمالا به دنبال به سرانجام رساندن ماموریتی است که در فصل اول دنبال آن بود.

دانلود قسمت ۱ سریال زخم کاری ۲ بازگشت از لینک زیر:
دانلود فصل دوم سریال زخم کاری
 

 

بازیگران فصل دوم سریال زخم کاری

 

عزتی، رعنا آزادی ور، الهه حصاری، مرتضی امینی تبار، سعید چنگیزیان و سید جواد هاشمی، کامبیز دیرباز، مهران غفوریان، الناز ملک

 

عوامل فصل دوم سریال زخم کاری

 

فیلمنامه فصل دوم «زخم کاری» به‌قلم گروهی از نویسندگان شامل میلاد نجفی، میلاد اکبرنژاد، اعظم بهروز، علی بحرینی و به سرپرستی محمدحسین مهدویان به نگارش درآمده است. گفته می‌شود چند چهره جدید بازیگری نیز برای نخستین بار در سریال «زخم کاری ۲؛ بازگشت» به‌عرصه نمایش خانگی و سینما معرفی خواهند شد.
چند چهره جدید بازیگری نیز برای نخستین بار در سریال «زخم کاری ۲؛ بازگشت» بازی می‌کنند.

دانلود سریال حیثیت

سریال حیثیت به کارگردانی سجاد پهلوان زاده در سال ۱۴۰۲ ساخته شده است. این سریال محصول کشور ایران و در ژانر درام و خانوادگی می‌باشد. در این سریال مهدی حسینی نیا به هنرمندی پرداخته‌اند.

 

بازیگران سریال حیثیت

 

مهدی حسینی نیا، الناز حبیبی، ستاره پسیانی، نادر فلاح

دانلود سریال: دانلود سریال ایرانی حیثیت

 

درباره کارگردان حیثیت

 

سجاد پهلوان‌زاده بعد از موفقیت در ساخت اولین سریالش در مقام کارگردان به سراغ ساخت دومین سریال خود رفته است. سقوط یک تجربه سخت و متفاوت برای پهلوان‌زاده بود که روایتی متفاوت از داعش و حضور این گروه تروریستی در منطقه مطرح کرد. این کارگردان جوان که تدوینگر آثار متاخر محمدحسین مهدویان هم بوده است در حیثیت هم همچون سریال اولش از حضور مهدویان در مقام مشاور و طراح پروژه استفاده کرده است. این نکته را هم از ما درگوشی داشته باشید که فضای سریال حیثیت هیچ ربطی به سریال سقوط ندارد و پهلوان‌زاده می‌خواهد ثابت کند که اهل ریسک کردن است.

https://www.asianews.ir/u/amf
اخبار مرتبط
قسمت چهارم نیوکمپ یا قسمت ۴ از سریال کمدی نیوکمپ از وبسایت زردفیلم منتشر شد. قسمت ۴ چهارم به کارگردانی منوچهر هادی در سال ۱۴۰۲ ساخته شده است. این سریال محصول کشور ایران و در ژانر کمدی و خانوادگی می‌باشد.
آسیانیوز (وبسایت روزنامه آسیا) هیچگونه مسولیتی در قبال نظرات کاربران ندارد.
ایمیل را وارد کنید
تعداد کاراکتر باقیمانده: 1000
نظر خود را وارد کنید