صاحب امتیاز
دکتر ساقی باقری نیا
بنیان‌گذار و مدیر مسئول
جاویدنام ایرج جمشیدی
سردبیر وبسایت
نوید جمشیدی
صاحب امتیاز: دکتر ساقی باقری نیا،    بنیان‌گذار و مدیر مسئول: جاویدنام ایرج جمشیدی،   سردبیر وبسایت: نوید جمشیدی
دوشنبه / ۲۲ خرداد ۱۴۰۲ / ۱۰:۱۱
کد خبر: 15086
گزارشگر: 213
۲۰۵۲
۰
۰
۱
سهام نیان الکترونیک در فرابورس

جزئیات عرضه اولیه «نیان» در ۳۱ خرداد ماه

جزئیات عرضه اولیه «نیان» در ۳۱ خرداد ماه
اولین شرکت دانش‌بنیان تولیدی نوع یک در فرابورس معرفی شد و بر این اساس ششمین عرضه اولیه امسال با نماد «نیان» ارایه می شود.

به گزارش آسیانیوز، پروانه توکلی، ششمین عرضه اولیه امسال بازار سرمایه با عرضه ۱۲ درصدی سهام نیان الکترونیک طی دو مرحله به روش ترکیبی، ۳۱ خرداد در فرابورس انجام می شود.

 تعداد 32 میلیون و 31 هزار و 600 سهم معادل 12 درصد سهام "نیان" در دو مرحله با قیمت ارزش گذاری 77216 ریالی در روز 31 خرداد در بازار دوم معاملات فرابورس عرضه می شود.

 بر اساس این گزارش، در مرحله اول این عرضه اولیه 10 میلیون و 677 هزار و 200 سهم معادل 4 درصد با حداکثر سهمیه 220 هزار سهمی به سرمایه گذاران واجد شرایط به روش حراج عرضه می شود.

به گزارش تسنیم، در مرحله دوم نیز، 21 میلیون و 354 هزار و 400 سهم معادل 8 درصد دیگر همان روز با حداکثر سهمیه 50 سهمی به سهامداران حقیقی و حقوقی به روش قیمت ثابت کشف شده تعلق می گیرد. مشاور عرضه هم کارگزاری مفید و متعهد خرید تامین سرمایه کاردان است.

شایان ذکر است از ابتدای امسال سهام پنج شرکت پرداخت الکترونیک پاسارگاد و کشاورزی، دامپروری فجر اصفهان، بهار رز عالیس چناران، سرمایه گذاری الماس حکمت ایرانیان و گروه مالی شهر در بازار سرمایه عرضه اولیه شده است و شرکت نیان الکترونیک، ششمین سهم جدید امسال بشمار می رود.

به گزارش آسیانیوز، اولین شرکت دانش‌بنیان تولیدی نوع یک در فرابورس معرفی شد.در این راستا «نیان» در آستانه عرضه اولیه در بازار دوم فرابورس قرار گرفت.

اولین نشست خبری ویژه عرضه اولیه سهام شرکت «نیان الکترونیک» با حضور مدیران این شرکت در فرابورس ایران برگزار شد.

در ابتدای این نشست محمدعلی چمنیان بنیان‌گذار مجموعه نیان طی ۳۰ سال، مدیرعامل و سهامدار عمده این شرکت با اشاره به اینکه نیان الکترونیک به عنوان اولین شرکت دانش‌بنیان تولیدی نوع یک در حال ورود به بازار سرمایه است، گفت: این مجموعه در بازار تجهیزات نیرو و پاور مخابراتی ۸۵ درصد سهم بازار را در اختیار دارد و توانسته‌ تجهیزات مختلفی را به کشورهای زیادی صادر کند.

وی با اشاره به اینکه مجموعه نیان بزرگ‌ترین واحد تولیدی تجهیزات یکپارچه الکترونیک قدرت را در خاورمیانه راه‌اندازی کرده است، گفت: قابلیت تجاری‌سازی بیش از ۱۰۰۰ محصول فناورانه در این مجموعه وجود دارد./

پروانه توکلی
https://www.asianews.ir/u/amo
اخبار مرتبط
عرضه اولیه گروه مالی «شهر» فردا ۲۱ خرداد در بورس تهران ارایه می شود.
سهام شرکت گروه مالی شهر در فهرست نرخ‌های بازار دوم بورس اوراق بهادار تهران با نماد «شهر» عرضه خواهد شد.
«نیان» در آستانه عرضه اولیه در بازار دوم فرابورس قرار گرفت و بزودی عرضه آن انجام خواهد گرفت.
آسیانیوز (وبسایت روزنامه آسیا) هیچگونه مسولیتی در قبال نظرات کاربران ندارد.
ایمیل را وارد کنید
تعداد کاراکتر باقیمانده: 1000
نظر خود را وارد کنید