صاحب امتیاز
دکتر ساقی باقری نیا
بنیان‌گذار و مدیر مسئول
جاویدنام ایرج جمشیدی
سردبیر وبسایت
نوید جمشیدی
صاحب امتیاز: دکتر ساقی باقری نیا،    بنیان‌گذار و مدیر مسئول: جاویدنام ایرج جمشیدی،   سردبیر وبسایت: نوید جمشیدی
جمعه / ۲۶ خرداد ۱۴۰۲ / ۱۳:۳۸
کد خبر: 15167
گزارشگر: 213
۷۶۳
۰
۰
۱
ثبت نام خودرو

مرحله سوم فروش خودرو در سامانه یکپارچه+جزئیات

مرحله سوم فروش خودرو در سامانه یکپارچه+جزئیات
ثبت نام در طرح سوم سامانه یکپارچه از هفته آینده اعلام می‌شود.

به گزارش آسیانیوز، نتایج نوبت دهی به متقاضیان مرحله دوم سامانه یکپارچه اعلام شد و بسیاری از افراد از نتیجه اعلام اولویت و زمان تحویل خودرو رضایت ندارند. جزئیات شروع طرح سوم فروش خودرو در سامانه یکپارچه از چه زمانی اعلام می‌شود؟

 مرحله دوم فروش خودرو در سامانه یکپارچه به پایان رسید. زمان تحویل خودرو در این مرحله از فروش برای بسیاری از خریداران در زمستان ۱۴۰۳ اعلام شده است.

حتی برخی از متقاضیان محصولات سایپا اعلام کرده‌اند که تخصیص محصولاتی نظیر شاهین تا زمستان ۱۴۰۳ به طول می‌انجامد. برخی نیز از درج «عدم تخصیص» برای هر پنج اولویت خبر داده‌اند.

تجارت نیز نوشت بنابراین بسیاری از افراد پس از انصراف از طرح دوم، منتظر شروع و ثبت‌نام در مرحله سوم فروش خودرو در سامانه یکپارچه هستند.

 شروع طرح سوم سامانه یکپارچه فروش خودرو
تقدسی مدیر سامانه جامع یکپارچه گفت: به ۹۷ درصد نفراتی که در مرحله دوم سامانه شرکت کرده بودند، طبق برنامه‌ زمان‌ بندی تا پایان سال ۱۴۰۳ براساس برنامه تولید خودروسازان داخلی خودرو تعلق گرفت.

وی افزود: با توجه به ظرفیت جذب نشده خودروسازان و نیز محصولات جدید در شهریور برای سه درصد باقی‌مانده، ضمن حفظ اولویت آنان امکان انتخاب خودروی جدید و جایگزین فراهم می‌شود.

تقدسی اعلام کرد: جزئیات طرح جایگزینی و مهلت انصراف از طرح دوم سامانه یکپارچه برای شرکت در طرح سوم سامانه هفته آینده پس از جلسه با وزارت صمت به مردم اعلام می‌شود.

وضعیت پول‌های بلوکه شده
دریافت و بلوکه‌سازی ۱۰۰ میلیون تومان پول به ازای هر مشتری و البته تأخیر در آزادسازی آن اعتراض بسیاری از ثبت‌نام‌کنندگان را به دنبال داشته است.

 به‌ویژه اکنون با توجه به شرایط اعلامی تحویل محصولات، امکان انصراف و ریزش متقاضیان بالا رفته در حالی که سرمایه عده‌‌ای حداقل یک ماه در بانک‌ها مسدوده بوده است.

------------------

بیشتر بخوانید

آغاز ثبت نام ایران خودرو با طرح مادران/عرضه پژو ۲۰۷+لینک ثبت نام

-----------------------------------

در این مدت گفته می‌شد ۱۰۰ میلیون تومانی که مردم از ۲۰ تا ۲۹ اردیبهشت در حساب وکالتی خود بلوکه کرده‌اند در حساب آنها وجود دارد و حتی افراد امکان برداشت این پول را دارند. اما برداشت پیش از موعد این پول می‌توانست به معنای انصراف افراد از شرکت در این مرحله خرید خودرو تلقی شود و آنها از صف انتظار دریافت خودرو خارج شوند.


اما از زمان اعلام نتایج افراد می‌توانند ۱۰۰ میلیون پول حساب وکالتی خود را برداشت کنند و برای برداشت این منابع هم لازم نیست افراد به بانک مراجعه کنند. چون گفته می‌شود که همزمان با اعلام نتایج، منابع مسدود شده آزاد می‌شود و افراد امکان برداشت از حساب وکالتی خود را دارند./

https://www.asianews.ir/u/aos
اخبار مرتبط
ایران خودرو مهلت نهایی ثبت‌نام برای متقاضیان خرید خودرو را در خرداد ۱۴۰۲ اعلام کرد.
مدیر سامانه جامع یکپارچه خودرو گفت: کسانی که در مرحله اعلام نتایج سامانه یکپارچه نتوانستند خودرویی دریافت کنند، در شهریور فرصت دارند محصول دیگری را انتخاب کنند.
ایران خودرو جدیدترین طرح فروش خود را همراه با عرضه پژو ۲۰۷ و محصولات دیگر آغاز کرد.
آسیانیوز (وبسایت روزنامه آسیا) هیچگونه مسولیتی در قبال نظرات کاربران ندارد.
ایمیل را وارد کنید
تعداد کاراکتر باقیمانده: 1000
نظر خود را وارد کنید