صاحب امتیاز
دکتر ساقی باقری نیا
بنیان‌گذار و مدیر مسئول
جاویدنام ایرج جمشیدی
سردبیر وبسایت
نوید جمشیدی
صاحب امتیاز: دکتر ساقی باقری نیا،    بنیان‌گذار و مدیر مسئول: جاویدنام ایرج جمشیدی،   سردبیر وبسایت: نوید جمشیدی
دوشنبه / ۲۹ خرداد ۱۴۰۲ / ۰۰:۱۱
کد خبر: 15207
گزارشگر: 213
۷۶۳
۰
۰
۱
ثبت نام خودرو

اجرای طرح جایگزینی متقاضیان خودرو در سامانه یکپارچه+جزئیات

اجرای طرح جایگزینی متقاضیان خودرو در سامانه یکپارچه+جزئیات
پس از اعلام نتایج نوبت‌دهی مرحله دوم فروش خودرو، فرصتی جدید برای ثبت نام خودرو در سامانه یکپارچه فراهم شد.

به گزارش آسیانیوز، مدیر سامانه یکپارچه خودرو امروز خبر جدیدی را برای متقاضیان خرید خودرو در سامانه یکپارچه اعلام کرد. در این طرح قرار است به متقاضیانی که در نوبت دوم با عدم تخصیص خودرو مواجه شدند، فرصتی جدید داده شود.

پس از اعلام نتایج نوبت‌دهی مرحله دوم فروش خودرو، فرصتی جدید برای ثبت نام خودرو در سامانه یکپارچه فراهم شد.

مدیر سامانه یکپارچه خودرو گفت: سامانه یکپارچه عرضه خودرو شهریور امسال برای متقاضیانی که در دور دوم خودرویی به آنها تخصیص نیافته است، باز می‌شود تا دوباره نسبت به انتخاب خودرو اقدام کنند.

مهدی تقدسی، اظهار داشت: به ۹۷ درصد از افرادی که در مرحله دوم عرضه خودرو در سامانه یکپارچه عرضه خودروهای داخلی ثبت نام کرده بودند طبق زمان بندی و براساس برنامه تولید خودروسازان داخلی خودرو تخصیص داده شده و براساس نوبت معین شده به این متقاضیان تا پایان سال ۱۴۰۳ خودرو داده می‌شود.

جزئیات طرح جایگزینی برای خرید خودرو
مدیر سامانه یکپارچه عرضه خودرو افزود: با توجه به ظرفیت جذب نشده خودروسازان و همچنین محصولات جدید در شهریور ماه برای ۳ درصد باقیمانده (افراد متقاضیان مرحله دوم) که خودروی به آنها تخصیص داده نشده، ضمن حفظ اولویت آنها امکان انتخاب خودروی جدید فراهم می‌شود.

وی بیان داشت: در واقع در شهریور ماه، سامانه یکپارچه عرضه خودرو برای ۳ درصدی که در دور دوم عرضه یکپارچه در نوبت تحویل خودرو قرار نگرفته‌اند باز می‌شود و در قالب طرحی با عنوان «طرح جایگزین» متقاضیانی که در دور دوم خودرویی نگرفته‌اند می‌توانند خودروی خود را در سامانه انتخاب کنند و در نوبت تحویل خودرو قرار گیرند.

مدیر سامانه یکپارچه عرضه خودرو بیان داشت: از آنجاکه این متقاضیان ۳ درصد باقیمانده در دور دوم هستند که قبلا فرآیند ثبت‌نام دور دوم را طی کرده‌اند و مبلغ ۱۰۰ میلیون تومان را نیز نزد بانک بلوکه کرده بودند بنابراین با فراهم شدن فرصت انتخاب خودرو در «طرح جایگزین» فرصت دوباره‌ای برای انتخاب خودرو به آنها داده می‌شود و نیازی نیست که دوباره پولی را در نزد بانک بلوکه کنند.

تقدسی بیان داشت: همچنین به همه متقاضیان خودروی طرح جوانی جمعیت و طرح خودروی فرسوده در سال ۱۴۰۲ خودرو تخصیص داده شد که در موضوع متقاضیان طرح خودروی فرسوده طی هفته جاری نتیجه پالایش مشخص و بر روی سامانه اعلام می‌شود.

وی اظهار داشت: برخی از خودروها مانند کوییک اس و X22ProIE همه سفارش‌های متقاضیان را پوشش دادند و برخی از محصولاتی که تقاضای بالایی داشتند مانند شاهین و FMC-SX5 تاریخ تحویلشان به 1403 موکول شده است.

مدیر سامانه یکپارچه عرضه خودرو درباره زمان برگزاری دور سوم عرضه یکپارچه خودرو بیان داشت: هنوز زمان آن مشخص نشده است، فعلا باید خودروسازان برنامه تولیدشان را اعلام کنند و پس از بررسی‌های لازم زمان اجرای دور سوم عرضه یکپارچه خودرو نیز اعلام می‌شود./

https://www.asianews.ir/u/apv
اخبار مرتبط
براساس برخی خبرها، پرشیا خودرو به دنبال عرضه هنگتیان L4600 یا همان لندکروزر چینی رفته است.
ثبت نام در طرح سوم سامانه یکپارچه از هفته آینده اعلام می‌شود.
مدیر سامانه جامع یکپارچه خودرو گفت: کسانی که در مرحله اعلام نتایج سامانه یکپارچه نتوانستند خودرویی دریافت کنند، در شهریور فرصت دارند محصول دیگری را انتخاب کنند.
آسیانیوز (وبسایت روزنامه آسیا) هیچگونه مسولیتی در قبال نظرات کاربران ندارد.
ایمیل را وارد کنید
تعداد کاراکتر باقیمانده: 1000
نظر خود را وارد کنید