صاحب امتیاز
دکتر ساقی باقری نیا
بنیان‌گذار و مدیر مسئول
جاویدنام ایرج جمشیدی
سردبیر وبسایت
نوید جمشیدی
صاحب امتیاز: دکتر ساقی باقری نیا،    بنیان‌گذار و مدیر مسئول: جاویدنام ایرج جمشیدی،   سردبیر وبسایت: نوید جمشیدی
چهارشنبه / ۳۱ خرداد ۱۴۰۲ / ۱۶:۳۶
کد خبر: 15258
گزارشگر: 2
۹۳۹
۰
۰
۰
بهترین پنل های پیامکی

اهمیت تعرفه پیامک در کمپین های بازاریابی پیامکی

اهمیت تعرفه پیامک در کمپین های بازاریابی پیامکی
بهترین پنل های پیامکی می توانند از راه های مختلفی به رشد کسب و کار شما کمک کنند. کمپین های بازاریابی پیامکی که از طریق پنل های اس ام اس انجام می شود می تواند به طور قابل توجهی تعامل مشتری را افزایش دهد. با ارسال اطلاعات مرتبط و ارزشمند به دستگاه های تلفن همراه مشتریان، کسب و کارها می توانند توجه آنها را جلب کرده و آنها را به استفاده از خدمات یا محصولات شما تشویق کند. اما خب تعرفه ارسال پیامک انبوه فاکتوری است که میزان هزینه اجرای کمپین های اس ام اس مارکتینگ را تعیین می کند.

چرا تعرفه پیامکی در اجرای کمپین های بازاریابی مهم است؟

 

دلایل اهمیت تعرفه پیامکی در یک کمپین بازاریابی عبارتند از؛

 

مقرون به صرفه بودن:

 

تعرفه پیامک مستقیماً بر هزینه ارسال پیامک تأثیر می گذارد. کسب‌وکارها باید اطمینان حاصل کنند که پنل پیامکی که انتخاب می‌کنند، نرخ‌های رقابتی را ارائه می‌دهد که با بودجه و انتظارات هزینه‌شان همخوانی دارد. با ارزیابی و مقایسه تعرفه پیامک های ارائه دهندگان پنل های مختلف، کسب و کارها می توانند گزینه ای را انتخاب کنند که بهترین ارزش را برای پول فراهم می کند.

 

برنامه ریزی بودجه:

 

درک تعرفه پیامک به کسب و کارها کمک می کند تا بودجه خود را به طور موثر برنامه ریزی کنند. با در نظر گرفتن هزینه هر پیام یا ساختار قیمت گذاری پنل های پیامکی مختلف، کسب و کارها می توانند هزینه های ماهانه یا سالانه خود را در رابطه با بازاریابی پیامکی یا ارتباطات تخمین بزنند. این امکان برنامه ریزی مالی بهتر را فراهم می کند و از هرگونه فشار مالی غیرمنتظره جلوگیری می کند.

 

پیام های حجمی:

 

برای مشاغلی که نیاز به ارسال حجم بالایی از پیام های متنی دارند، تعرفه پیامک بسیار مهم است. شرکت‌های مختلف پنل پیامک ممکن است دارای سطوح قیمتی متفاوت یا تخفیف‌های مبتنی بر حجم باشند. ارزیابی تعرفه پیامک در رابطه با حجم پیام پیش‌بینی‌شده تضمین می‌کند که پنل پیامک انتخابی مقرون‌به‌صرفه و مقرون‌به‌صرفه باقی می‌ماند، به‌ویژه هنگام افزایش مقیاس.

 

محاسبه ROI:

 

تعرفه ارسال پیامک نقشی در تعیین بازگشت سرمایه (ROI) برای کمپین های بازاریابی پیامکی دارد. اگر قیمت پنل پیامک خیلی بالا باشد، ممکن است بر ROI کلی تأثیر بگذارد. با انتخاب بهترین پنل پیامک با قیمت رقابتی، کسب و کارها می توانند بازده سرمایه گذاری بازاریابی خود را به حداکثر برسانند. محاسبه ROI بالقوه هنگام در نظر گرفتن تعرفه پیامک به تصمیم گیری آگاهانه در مورد خرید بهترین پنل اس ام اس کمک می کند.

بهترین پنل های پیامکی

عوامل موثر بر تعرفه پیامکی

 

تعرفه ارسال پیامک های تبلیغاتی یا خدماتی از طریق پنل های اس ام اس به عوامل مختلفی بستگی دارد. این عوامل ممکن است بسته به ارائه‌دهنده خدمات پیام کوتاه یا ساختار قیمت‌گذاری خاصی که دارند متفاوت باشند. در اینجا برخی از عوامل متداول که می تواند تعرفه پیامک را تعیین کند آورده شده است:

 

حجم پیام:

 

تعداد پیامک هایی که قصد ارسال آن را دارید می تواند بر تعرفه تاثیر بگذارد. بسیاری از ارائه دهندگان خدمات پیام کوتاه، برنامه های قیمت گذاری سطحی را ارائه می دهند که با افزایش حجم، هزینه هر پیام کاهش می یابد. حجم پیام های بالاتر ممکن است واجد شرایط تخفیف باشند.

 

طول پیام:

 

طول پیام متنی، که بر حسب کاراکتر اندازه گیری می شود، عامل مهمی است که می تواند بر هزینه ارسال پیامک تأثیر بگذارد. پیام‌های SMS معمولاً در هنگام استفاده از رمزگذاری استاندارد GSM، که شامل اکثر زبان‌های مبتنی بر لاتین مانند انگلیسی است، به ۱۶۰ کاراکتر محدود می‌شود. اگر پیامی بیش از ۱۶۰ کاراکتر باشد، به چند قسمت تقسیم می شود و هر قسمت به عنوان یک پیامک جداگانه صورتحساب می شود. بنابراین، پیام‌های طولانی‌تر، کاراکترهای بیشتری مصرف می‌کنند و هزینه‌های بیشتری را به همراه دارند، زیرا ممکن است برای ارسال به چندین پیام کوتاه نیاز داشته باشند. اما با این حال ارسال پیامک های طولانی را توصیه می کنیم. به نقل از textmagic ارسال پیامک های طولانی میتواند مزایای زیادی داشته باشد.

 

دریافت کنندگان پیامک انبوه:

 

مقصد پیامک ها می تواند بر تعرفه تأثیر بگذارد. ارسال پیامک انبوه در داخل یک کشور خاص (داخلی) ممکن است قیمت متفاوتی نسبت به ارسال پیام در سطح بین‌المللی داشته باشد. نرخ های پیامک بین المللی می تواند بر اساس کشور یا منطقه ای که پیام ها را به آن ارسال می کنید متفاوت باشد.

 

نوع پیامک:

 

انواع مختلف پیام ها ممکن است تعرفه های متفاوتی داشته باشند. به عنوان مثال، پیام‌های تبلیغاتی یا پیام‌های خدماتی انبوه ممکن است در مقایسه با پیام‌های تراکنشی مانند؛ تأیید سفارش یا یادآوری قرار، قیمت‌های متفاوتی داشته باشند. برخی از ارائه دهندگان قیمت های متفاوتی را بر اساس نوع پیام ارائه می دهند.

 

خدمات اضافی:

 

ارائه دهندگان خدمات پیام کوتاه ممکن است ویژگی ها یا خدمات دیگری را ارائه دهند که می تواند بر تعرفه تأثیر بگذارد. برای مثال، اگر ارائه‌دهنده ویژگی‌های اتوماسیون پیشرفته، ادغام با سایر پلتفرم‌ها یا ابزارهای تخصصی برای کمپین‌های بازاریابی پیامکی را ارائه دهد، ممکن است بر ساختار قیمت‌گذاری تأثیر بگذارد.

تعرفه پیامکی

از طریق ارسال پیامک انبوه، کسب و کارها می توانند پیشنهادات، تخفیف ها یا جوایز انحصاری را برای مشتریان وفادار خود ارسال کنند و به آنها احساس ارزشمندی دهند. ارتباط منظم از طریق ارسال پیامک کمک می کند تا برند را در ذهن مشتریان خود نگه دارید، روابط طولانی مدت را تقویت کنید و خریدهای تکراری را تشویق کنید. اما در این میان با مقایسه تعرفه ارسال پیامک در بهترین پنل های پیامکی و خرید بهترین پنل اس ام اس میتوانید هزینه ارسال پیامک در کمپین های بازاریابی پیامکی را تا حد ممکن کاهش دهید.

https://www.asianews.ir/u/arb
اخبار مرتبط
با پنل اس ام اس بیشتر آشنا شو
آسیانیوز (وبسایت روزنامه آسیا) هیچگونه مسولیتی در قبال نظرات کاربران ندارد.
ایمیل را وارد کنید
تعداد کاراکتر باقیمانده: 1000
نظر خود را وارد کنید