صاحب امتیاز
دکتر ساقی باقری نیا
بنیان‌گذار و مدیر مسئول
جاویدنام ایرج جمشیدی
سردبیر وبسایت
نوید جمشیدی
صاحب امتیاز: دکتر ساقی باقری نیا،    بنیان‌گذار و مدیر مسئول: جاویدنام ایرج جمشیدی،   سردبیر وبسایت: نوید جمشیدی
چهارشنبه / ۳۱ خرداد ۱۴۰۲ / ۱۹:۳۵
کد خبر: 15262
گزارشگر: 306
۳۷۱
۰
۰
۱
دادستان عمومی و انقلاب یزد خبر داد

برخورد با صفحه‌های مروج کشف حجاب در فضای مجازی / ۱۲ هزار سرقت / کشف ۲۱ مورد پرونده فرار مالیاتی

برخورد با صفحه‌های مروج کشف حجاب در فضای مجازی /  ۱۲ هزار سرقت / کشف ۲۱ مورد پرونده فرار مالیاتی
یزد - دادستان عمومی و انقلاب مرکز استان با بیان اینکه نباید بی عفتی در جامعه ترویج شود تصریح داشت : به صورت ویژه با صفحه‌های مروج کشف حجاب در فضای مجازی برخورد خواهیم کرد

آسیانیوز / یزد ؛ «محمدرضا حدادزاده» به مناسبت هفته قوه قضائیه در نشست با خبرنگاران افزود : امسال با ۱۳۷ مورد در این رابطه برخورد شده و موضوع به پلیس امنیت و فتا نیز گوشزد شده است.

دادستان عمومی و انقلاب مرکز استان یزد ضمن هشدار در مورد فزونی برخی بزه‌های اجتماعی در استان، خواستار تبیین این مسائل از سوی رسانه‌ها به مردم در جهت پیشگری از بروز آنها و تبعات بعدی شد و با اشاره به تاکید دستگاه قضایی استان بر پیشگیری از وقوع جرائم، از خانوادهها خواست تا ضمن اهتمام به موضوع پیشگیری، هم از مواجهه با مشکلات و تبعات بروز این بزه‌ها و جرائم جلوگیری و هم دستگاه قضا را برای رسیدگی به مسائل مهم‌تر یاری کنند.

 وی تعداد مالباختگان شرکت های هرمی را در استان ۲ هزار نفر بیان کرد و گفت: تنها در یکی از پرونده‌ها، فردی افزون بر ۵۰۰ میلیارد تومان زیان دیده است.

دادستان عمومی و انقلاب مرکز استان یزد افزود: عموما این شرکت‌ها سودی که پرداخت‌ می‌کنند از قبل از عضوگیری است و هرجایی که پرداخت سود با شرط عضوگیری است قطعا کلاهبرداری است و باید خانواده‌ها و جوانان در این زمینه هوشیار باشند.

حدادزاده با بیان اینکه تاکید ما برخورد با قاچاق کلان است از ارزش فروش اموال قاچاق توسط اموال تملیکی معادل ۵۴ میلیارد تومان در سال جاری خبر داد.

وی در پاسخ به یکی از خبرنگاران در مورد طرح بلوار طالقانی گفت : کیفرخواست در مورد مجتمع بلوار طالقانی صادر شده و امیدواریم با دستور مقام عالی قضایی رسیدگی به سرعت انجام شود.

دادستان یزد از ۱۲ هزار مورد سرقت سال گذشته در شهر یزد خبر داد و گفت :  نیروی انتظامی تمام اهتمام و تلاش خود را برای برخورد با مجرمان در این حوزه دارد به طوری که هم اکنون نیز ۹۵۰ سارق در زندانهای یزد دوران محکومیت خود را سپری می‌کنند.

حدادزاده در بخش دیگری از سخنان خود به  علت توقف طرح سرمایه گذاری میدان امام حسین(ع) پرداخت و گفت : سال گذشته ایمن سازی معبر مجاور طرح مورد رسیدگی قرار گرفت ولی در ادامه به دلیل اختلاف نظر شهرداری و سرمایه گذار و مسائل مربوط به ارتفاع سازه، سرمایه‌گذار تصمیم به فسخ قرارداد گرفت که در این راستا اخیراً صورت جلسه امضاء شد تا با فسق قرارداد طرح، شهرداری نسبت به اعلام فراخوان مجدد برای جذب سرمایه‌گذار یا برنامه‌های دیگر برای آن اقدام شود .

دادستان عمومی و انقلاب مرکز استان یزد  با اشاره به  جدیت برخورد با بنگاه‌های املاک و خودرو خاطرنشان کرد : طی یک سال گذشته با ۵۳ املاکی و ۱۸ بنگاه فروش خودرو برخورد شده و قطعاً همین اقدامات مانع بروز بسیاری از کلاهبرداری و دیگر مشکلات برای شهروندان شده است.

وی از کشف ۲۱ مورد پرونده فرار مالیاتی در استان خبر داد و بیشترین پرونده‌ها را مربوط به صنف زرگر، دلالان و وکلا عنوان کرد

 این مقام قضایی تاکید کرد : امسال به شدت با معادنی که حقوق دولتی خود را پرداخت نمی‌کنند، برخورد خواهیم کرد.

حداد زاده با بیان اینکه ۲۰ هزار خانه خالی در استان شناسایی شده و مالکین می بایست هر چه سریع تر تعیین تکلیف کنند تا منجر به اخذ مالیات نشوند افزایش بیش از ۲۰ درصدی نرخ اجاره را غیر قانونی اعلام کرد .

سید محمد جواد عرفانفر

 

 برخورد با صفحه‌های مروج کشف حجاب در فضای مجازی /  ۱۲ هزار سرقت / کشف ۲۱ مورد پرونده فرار مالیاتی ، محمدرضا حدادزاده دادستان عمومی و انقلاب مرکز استان یزد

https://www.asianews.ir/u/arf
اخبار مرتبط
یزد - دادستان عمومی و انقلاب مرکز استان درهمایش نسیم مهرگفت: از بین 2500 خانواده زندانی در شهر یزد با رصد و پالایش های صورت گرفته 800 خانواده تحت پوشش حمایت های انجمن حمایت از زندانیان استان قرار دارند
یزد - اهالی روستای صالح آباد یزد با برگزاری جشن زیر سایه خورشید اقدام به برگزاری گلریزان رضوی نموده و در این جشن مبلغ 26 میلیون تومان از سوی نیکوکاران و اهالی این روستا جهت آزادی ۱ زندانی جرائم غیر عمد اهدا شد
یزد - در سومین نشست شورای سیاست گذاری جشنواره عدلیه و رسانه استان ، مقرر شد فرصت ارسال آثار و شرکت در بخش های مختلف جشنواره تا 31 مرداد 1402 تمدید گردد
آسیانیوز (وبسایت روزنامه آسیا) هیچگونه مسولیتی در قبال نظرات کاربران ندارد.
ایمیل را وارد کنید
تعداد کاراکتر باقیمانده: 1000
نظر خود را وارد کنید