صاحب امتیاز
دکتر ساقی باقری نیا
بنیان‌گذار و مدیر مسئول
جاویدنام ایرج جمشیدی
سردبیر وبسایت
نوید جمشیدی
صاحب امتیاز: دکتر ساقی باقری نیا،    بنیان‌گذار و مدیر مسئول: جاویدنام ایرج جمشیدی،   سردبیر وبسایت: نوید جمشیدی
پنج شنبه / ۱ تیر ۱۴۰۲ / ۱۵:۰۷
کد خبر: 15264
گزارشگر: 213
۶۰۵
۰
۰
۱
برای متقاضیان مرحله اول فروش یکپارچه

آخرین مهلت واریز وجه برای متقاضیان فروش یکپارچه ایران خودرو/ویژه مشتریان عادی و طرح مادران

آخرین مهلت واریز وجه برای متقاضیان فروش یکپارچه ایران خودرو/ویژه مشتریان عادی و طرح مادران
برای متقاضیان عادی و مادرانی که در مرحله نخست فروش یکپارچه خودروها، بخش سوم اولویت پاییز ۱۴۰۲ را برای چهار محصول کسب کرده‌اند، از امروز (پنجشنبه ۱ تیرماه) امکان واریز وجه فراهم شده است.
به گزارش آسیانیوز، برای متقاضیان عادی و مادرانی که در مرحله نخست فروش یکپارچه خودروها، بخش سوم اولویت پاییز ۱۴۰۲ را برای چهار محصول ایران‌خودرو ویژه متقاضیان عادی و دو محصول ویژه مادران کسب کرده‌اند، از امروز (پنجشنبه ۱ تیرماه) به مدت ۱۲ روز امکان واریز وجه فراهم شده تا مبلغ خودرو را واریز کنند.

  متقاضیان‌ عادی که در مرحله نخست فروش یکپارچه خودروها از طریق سامانه یکپارچه ثبت‌نام کرده و اسامی آن‌ها به عنوان بخش سوم اولویت پاییز ۱۴۰۲ برای دریافت خودروی پژو ۲۰۷ دستی، پژو ۲۰۷ اتوماتیک، سورن‌پلاس دوگانه‌سوز و دناپلاس توربودستی و همچنین متقاضیان طرح جوانی جمعیت (مادران) برای دریافت دو خودروی پژو ۲۰۷ اتوماتیک و سورن‌پلاس دوگانه‌سوز به گروه صنعتی ایران‌خودرو اعلام و توسط این گروه صنعتی، پیامک برایشان ارسال شده است، می‌توانند از امروز (پنجشنبه ۱ تیر ماه) تا روز دوشنبه ۱۲ تیر ماه برای واریز وجه خودروی خود، مطابق بخشنامه اقدام کنند.

 به گزارش ایسنا اولویت‌های اعلامی، مجاز به ثبت‌نام در خودروی انتخابی در سامانه یکپارچه در این دوره، هستند و تغییر خودرو امکان‌پذیر نیست.

متقاضیان باید به منظور خرید محصولات ایران‌خودرو صرفاً از طریق سامانه ایران‌خودرو به نشانی esale.ikco.ir اقدام کنند و از ثبت‌نام در سایت‌های غیر معتبر و با نشانی‌های مشابه، پرهیز کنند./
https://www.asianews.ir/u/arh
اخبار مرتبط
نوبت تخصیص خودرو به متقاضیان طرح جایگزینی خودروهای فرسوده که در دومین مرحله از فروش یکپارچه خودروها ثبت درخواست کرده بودند؛ اعلام شد.
ایران خودرو مهلت نهایی ثبت‌نام برای متقاضیان خرید خودرو را در خرداد ۱۴۰۲ اعلام کرد.
ایران خودرو جدیدترین طرح فروش خود را همراه با عرضه پژو ۲۰۷ و محصولات دیگر آغاز کرد.
آسیانیوز (وبسایت روزنامه آسیا) هیچگونه مسولیتی در قبال نظرات کاربران ندارد.
ایمیل را وارد کنید
تعداد کاراکتر باقیمانده: 1000
نظر خود را وارد کنید