صاحب امتیاز
دکتر ساقی باقری نیا
بنیان‌گذار و مدیر مسئول
جاویدنام ایرج جمشیدی
سردبیر وبسایت
نوید جمشیدی
صاحب امتیاز: دکتر ساقی باقری نیا،    بنیان‌گذار و مدیر مسئول: جاویدنام ایرج جمشیدی،   سردبیر وبسایت: نوید جمشیدی
شنبه / ۳ تیر ۱۴۰۲ / ۱۱:۳۶
کد خبر: 15296
گزارشگر: 213
۷۷۹۴
۲
۰
۳
اطلاعیه پیش فروش ایران خودرو

ثبت نام ایران خودرو و طرح مادران در تیرماه ۱۴۰۲ و موعد تحویل+لینک و نحوه ثبت نام

ثبت نام ایران خودرو و طرح مادران در تیرماه ۱۴۰۲ و موعد تحویل+لینک و نحوه ثبت نام
اطلاعیه پیش فروش ایران خودرو برای مادران در تابستان ۱۴۰۲ منتشر شد و مراحل ثبت نام محصولات ایران خودرو با موعد تحویل مهر و شهریور آغاز شده است.

به گزارش آسیانیوز، جزییات تکمیل مراحل ثبت نام ایران خودرو برای مادران در تابستان ۱۴۰۲ منتشر شد.

 اطلاعیه پیش فروش ایران خودرو برای مادران در تابستان ۱۴۰۲ منتشر شد. بر این اساس مراحل تکمیل ثبت نام سورن پلاس بنزینی و پژو ۲۰۷ اتوماتیک با موعد تحویل مهرماه و شهریور ماه از دیروز آغاز شده است که در ادامه جزییات آن را می‌خوانید.

پیش فروش ایران خودرو مادران تیر ۱۴۰۲
مبلغ پیش پرداخت خودروهای عرضه شده در طرح ثبت نام خودرو مادران تیر ۱۴۰۲ را در ادامه می‌خوانید. موعد تحویل خودورهای ایران خودرو در این دوره شهریور و مهرماه ۱۴۰۲ است.

سایت ثبت نام ایران خودرو مادران تیرماه
تکمیل مراحل ثبت نام ایران خودرو تنها از طریق مراجعه به سایت فروش اینترنتی یعنی آدرس https://esale.ikco.ir/ انجام می شود درصورتی که متقاضیان نسبت به تکمیل وجه از طریق سایت دیگری اقدام کنند، مسئولیتی متوجه شرکت ایران خودرو نخواهد بود.

شرط مهم تکمیل ثبت نام ایران خودرو تابستان ۱۴۰۲
طبق اعلام ایران خودرو این طرح ویژه مادرانی است که سال گذشته از طریق سامانه یکپارچه خودرو ثبت نام کرده بودند و اسامی آنها بـه عنـوان بخش اول اولویت‌های پاییز ۱۴۰۲با موعد تحویل مهر ۱۴۰۲ و بخش سوم اولویت‌های تابستان ۱۴۰۲ با موعد تحویل شهریور ۱۴۰۲ بـه ایـن شـرکت اعـلام شـده است. گفتنی است برای متقاضیانی که در الویت قرار گرفته‌اند توسط شرکت ایران خودرو پیامک ارسال شده است تا با واریز کل وجه در این طرح ثبت‌ نام کنند.

مهلت واریز وجه پیش فروش ایران خودرو سامانه یکپارچه
طبق اطلاعیه ایران خودرو، آخرین مهلت واریز وجه طرح جدیدترین ثبت نام ایران خودرو از طریق سامانه یکپارچه خودرو ۱۲ تیرماه ۱۴۰۲ است. برای اینکار لازم است مبلغ پیش پرداخت درج شده در قرارداد پرداخت شود. دقت کنید پس از واریز، امکان تغییر خودرو وجود نخواهد داشت.

شرایط ثبت نام خودرو برای مادران تیر 1402
 به گزارش اقتصاد آنلاین، بر اساس آنچه تاکنون عنوان شده مادران دارای دو فرزند و بیشتر می‌توانند با انجام فرایند ثبت نام سامانه یکپارچه خودرو برای مادران از سهمیه ۵۰ درصدی خودروسازان استفاده کنند. اما نه همه مادران دارای دو فرزند و بیشتر. بلکه شرط مهم این است که فرزند دوم خانواده و یا بیشتر، از آبان ماه ۱۴۰۰ به بعد متولد شده باشد./

https://www.asianews.ir/u/asd
اخبار مرتبط
شورای رقابت تغییر قیمت‌های درب کارخانه خودروها را تخلف دانست و به خودروسازها اخطار داد در صورت بروز اتفاق مذکور موضوع از طریق مراجع قضاوتی و نظارتی پیگیری خواهد شد.
نوبت تخصیص خودرو به متقاضیان طرح جایگزینی خودروهای فرسوده که در دومین مرحله از فروش یکپارچه خودروها ثبت درخواست کرده بودند؛ اعلام شد.
پس از اعلام نتایج نوبت‌دهی مرحله دوم فروش خودرو، فرصتی جدید برای ثبت نام خودرو در سامانه یکپارچه فراهم شد.
آسیانیوز (وبسایت روزنامه آسیا) هیچگونه مسولیتی در قبال نظرات کاربران ندارد.
ناشناس
۱۴۰۲/۰۴/۰۵
0
0
1

تصویر قرار داده شده بسیار بی کیفیت است. بهتر بود از تصویر مناسبی استفاده میکردید. متشکرم

اسماءسیلاوی
۱۴۰۲/۰۵/۱۱
0
0
0

با عرض سلام لطفا اغاز ثبت نام را اعلام کنید با تشکر شرکت ایرانخودرو


ایمیل را وارد کنید
تعداد کاراکتر باقیمانده: 1000
نظر خود را وارد کنید