صاحب امتیاز
دکتر ساقی باقری نیا
بنیان‌گذار و مدیر مسئول
جاویدنام ایرج جمشیدی
سردبیر وبسایت
نوید جمشیدی
صاحب امتیاز: دکتر ساقی باقری نیا،    بنیان‌گذار و مدیر مسئول: جاویدنام ایرج جمشیدی،   سردبیر وبسایت: نوید جمشیدی
شنبه / ۳ تیر ۱۴۰۲ / ۱۴:۴۰
کد خبر: 15302
گزارشگر: 2
۱۰۱۶
۰
۰
۳
کلاس زبان

کلاس خصوصی یا گروهی؟ کدام بهتر است

کلاس خصوصی یا گروهی؟ کدام بهتر است
همان طور که می دانید کلاس های زبان می توانند هم به صورت خصوصی و هم عمومی برگزار شوند. اما سوال این است که کلاس خصوصی بهتر است یا گروهی؟

عده ای بر این باورند که در کلاس خصوصی به طور مستقیم با استاد در ارتباط هستند و در روند یادگیری آن ها بسیار تاثیر دارد ولی برخی دیگر کلاس های گروهی و یا عمومی را ترجیح میدهند.
در این زمینه بهترین آموزشگاه زبان انگلیسی گات که تمامی زبان های زنده رایج دنیا را به صورت خصوصی، عمومی، گروهی ، نیمه گروهی و ... آموزش می دهد می تواند به شما زبان آموزان عزیز کمک کند تا در کم ترین زمان و با کم ترین هزینه زبان مورد علاقه خود را یاد بگیرید.
برای اطلاع بیشتر از زمان برگزاری کلاس و هزینه ها کلیک کنید.

 

هر آنچه که باید در رابطه با کلاس خصوصی بدانید:

 

کلاس های خصوصی زبان دارای ویژگی های به خصوصی هستند!

 

انتخاب کردن معلم توسط خود زبان آموز و یا والدینش: انتخاب معلم توسط خود زبان آموز مناسب تر است که خودش می داند با چه معلمی درس را بهتر متوجه می شود و یا والدین آن کنترل بر درس آن دارند.
ایجاد اعتماد به نفس بالا در زبان آموز :یکی از ویژگی های کلاس های خصوصی این است که اعتماد به نفس شاگردان افزایش پیدا می کند و پیشرفت چشم گیری خواهند داشت. علاوه بر این زبان آموزی که در کلاس های خصوصی است مطالبی که در کلاس های خودش یاد می گیرد راحت تر می آموزد.

 

از کلاس گروهی چه می دانید!

 

همان طور که می دانید در کلاس های عمومی استاد در یک کلاس با جمعیت مشخص تدریس می کند و یک روش ثابت را برای آموزش انتخاب می کند. در این کلاس ها زبان آموزان می توانند بهتر از کلاس های خصوصی مکالمه بشنوند و با انواع کلمات و عبارات آشنا شوند و همچنین مکالمه خودشان هم تقویت می شود.با این حال باز هم سوال است که کلاس خصوصی بهتر است یا عمومی؟

 

میزان یادگیری زبان آموز در کلاس گروهی بهتر است یا خصوصی؟

 

در کلاس های عمومی تعداد زبان آموزان بیشتر است به همین دلیل استاد نمی تواند تمرکز به سطح یادگیری تمام زبان آموزان داشته باشد، همچنین در کلاس های عمومی زبان آموز گاهی مطلبی را متوجه نمی شود و از آن گذر می شود. با این حال در این کلاس ها در محیط آموزش قرار می گیرید و با انواع گفت و گو ها و کلمات متفاوت و نظرات هم کلاسی هایتان آشنا می شوید.
اما در کلاس ‌های خصوصی مرکز زبان گات اولین ماموریت معلم این است که سطح علمی و جایگاه دانش‌ آموز در دروسش را متوجه بشود و بفهمد دقیقا دانش‌ آموز در چه مباحثی ضعف دارد، پس از آن برنامه تدریس خود را بر اساس نیاز دانش ‌آموز تطبیق دهد.

 

روش های تدریس در کلاس گروهی بهتر است یا خصوصی؟

 

در کلاس های عمومی استاد با یک روش ثابت تدریس می کند و این زبان آموز است که باید خود را با شرایط وفق دهد. اما در کلاس های خصوصی معلم با توجه به شرایط زبان آموز و ذهنیت او روش تدریس مناسب را انتخاب می کند

 

کلاس عمومی به صرفه تر است یا خصوصی

 

از آنجایی که کلاس های عمومی در آموزشگاه زبان برگزار می شوند باید وقت بیشتری برای رفت و آمد و… صرف کرد. اما در کلاس های خصوصی معلم یا به صورت حضوری به منزل شما می آید و یا به صورت آنلاین برگزار می شود و هزینه رفت و آمد ندارید و همچنین موار دیگر که شای هر کدام به صورت جداگانه برای زبان آموز مهم باشد. در آخر با توجه به مواردی که گفته شد تصمیم با خود زبان آموز است که به کلاس عمومی تمایل دارد و یا خصوصی؟

https://www.asianews.ir/u/asj
اخبار مرتبط
به دلیل اهمیت زبان انگلیسی که بر کسی پوشیده نیست. مدرسی زبان انگلیسی یکی از شغل های پرتقاضا می باشد و می توان از طریق آن به کسب درآمدهای خوب و مطلوب رسید. برای اینکه بتوانید به یک مدرس زبان حرفه ای تبدیل شوید در کنار دانش زبانی نیاز دارید با تکنیک ها و مهارت های تدریس زبان نیز آشنا شوید که شامل موارد مختلفی می باشد.
آسیانیوز (وبسایت روزنامه آسیا) هیچگونه مسولیتی در قبال نظرات کاربران ندارد.
ایمیل را وارد کنید
تعداد کاراکتر باقیمانده: 1000
نظر خود را وارد کنید