صاحب امتیاز
دکتر ساقی باقری نیا
بنیان‌گذار و مدیر مسئول
جاویدنام ایرج جمشیدی
سردبیر وبسایت
نوید جمشیدی
صاحب امتیاز: دکتر ساقی باقری نیا،    بنیان‌گذار و مدیر مسئول: جاویدنام ایرج جمشیدی،   سردبیر وبسایت: نوید جمشیدی
یکشنبه / ۱۱ تیر ۱۴۰۲ / ۱۴:۰۰
کد خبر: 15425
گزارشگر: 213
۶۱۰
۰
۰
۱
ثبت نام خودرو

تمدید ثبت نام فروش فوق العاده سایپا+جزئیات و لینک

تمدید ثبت نام فروش فوق العاده سایپا+جزئیات و لینک
مهلت تکمیل ثبت نام پیش فروش سایپا که مربوط به عرضه خودروهای ساینا S اتوماتیک، کوییک پلاس اتوماتیک و کوییک R اتوماتیک است تمدید شد.
به گزارش آسیانیوز، مهلت تکمیل ثبت نام پیش فروش سایپا که مربوط به عرضه خودروهای ساینا S اتوماتیک، کوییک پلاس اتوماتیک و کوییک R اتوماتیک است تمدید شد.

فروش فوق العاده سایپا به دلیل تفاوت قیمت بین کارخانه و بازار مورد توجه قرار گرفته است. فروش فوق العاده سایپا به قیمت کارخانه طرفداران زیادی دارد و در هر دوره ثبت نام فروش فوق العاده سایپا تعداد متقاضیان افزایش میابد. ما در سایت سرگرمی روز جدیدترین اخبار از فروش فوق العاده سایپا برای شما قرار میدهیم. در ادامه میتوانید بروزترین خبر از فروش فوق العاده سایپا را بخوانید.

مهلت تکمیل ثبت نام پیش فروش سایپا که مربوط به عرضه خودروهای ساینا S اتوماتیک، کوییک پلاس اتوماتیک و کوییک R اتوماتیک است تمدید شد.

 به گزارش بانک اول ، سایپا مهلت واریز وجه برای تکمیل ثبت نام ساینا S اتوماتیک، کوییک پلاس اتوماتیک و کوییک R اتوماتیک را تمدید کرده است. در ادامه شرایط تکمیل پیش فروش سایپا در تیرماه آمده است.


 برای تکمیل ثبت نام سایپا باید مبلغ درج شده در اطلاعیه را به عنوان پیش پرداخت به حساب بانکی اعلام شده از سوی سایپا واریز کنید. قیمت نهایی خودروهای پیش فروش سایپا در زمان تحویل که دی ماه ۱۴۰۲ است مشخص خواهد شد.

 طبق جدول بالا برای ثبت نام کوییک ۱۴۰۲ مدل پلاس و R اتوماتیک باید حدود ۱۶۹ میلیون تومان در مرحله اول واریز کنید. همچنین شرط شرکت در ثبت نام بدون قرعه کشی ساینا S اتوماتیک واریز ۱۶۵ میلیون تومان تا ۱۳ تیرماه است.

لینک سایت ثبت نام سایپا تیر 1402

برای تکمیل مراحل پیش فروش سایپا باید به سایت ثبت نام سایپا یعنی آدرسsaipa.iranecar.com مراجعه کنید. درصورتی که متقاضیان نسبت به تکمیل وجه از طریق سایت دیگری اقدام کنند، مسئولیتی متوجه این شرکت نخواهد بود. مهلت واریز وجه سایپا تا ۱۱ تیرماه بود اما این خودروسازی این فرصت را تا ۱۳ تیرماه تمدید کرده است.

آخرین مهلت تکمیل ثبت نام سایپا برای کدام متقاضیان است؟

متقاضیان که در طرح جوانی جمعیت ثبت‌ نام کرده و اسامی آن‌ها به عنوان بخش اول اولویت زمستان ۱۴۰۲ برای دریافت خودروی ساینا S اتوماتیک، کوییک پلاس اتوماتیک و کوییک R اتوماتیک تایید و به گروه خودروسازی سایپا معرفی شده‌اند و توسط این گروه صنعتی امروز می‌توانند تا ۱۳ تیرماه برای واریز وجه علی‌الحساب خودروی خود، مطابق بخشنامه اقدام کنند./
https://www.asianews.ir/u/avv
اخبار مرتبط
گروه خودروسازی سایپا برای تکمیل مراحل اولین پیش فروش تابستان ۱۴۰۲ اطلاعیه‌ منتشر کرد.
در حالی که زمان ثبت نام در دومین طرح سامانه یکپارچه فروش خودرو تا ۱۰ خرداد است، قیمت ۴ محصول جدید سایپا اعلام می شود.
زمان واریز وجه برای متقاضیانی که در مرحله نخست فروش یکپارچه سفارش خرید خودرو خود را از سایر خودروسازان به محصولات سایپا تغییر داده‌اند، اعلام شد.
آسیانیوز (وبسایت روزنامه آسیا) هیچگونه مسولیتی در قبال نظرات کاربران ندارد.
ایمیل را وارد کنید
تعداد کاراکتر باقیمانده: 1000
نظر خود را وارد کنید