صاحب امتیاز
دکتر ساقی باقری نیا
بنیان‌گذار و مدیر مسئول
جاویدنام ایرج جمشیدی
سردبیر وبسایت
نوید جمشیدی
صاحب امتیاز: دکتر ساقی باقری نیا،    بنیان‌گذار و مدیر مسئول: جاویدنام ایرج جمشیدی،   سردبیر وبسایت: نوید جمشیدی
دوشنبه / ۱۲ تیر ۱۴۰۲ / ۲۲:۱۳
کد خبر: 15460
گزارشگر: 213
۲۶۵۹
۲
۰
۳
جانشین انتظامی شهرستان چالوس خبر داد

قتل «مرغ فروش» به دلیل گرانی مرغ!

قتل «مرغ فروش» به دلیل گرانی مرغ!
گرانی مرغ این‌بار دامن شهروندان را گرفت و مشاجره بر سر قیمت مرغ منجر به از دست دادن جان یک نفر شد.

به گزارش آسیانیوز، گرانی مرغ این‌بار دامن شهروندان را گرفت و مشاجره بر سر قیمت مرغ منجر به از دست دادن جان یک نفر شد.

جانشین فرماندهی انتظامی شهرستان چالوس از وقوع یک فقره قتل در بخش مرزن‌آباد چالوس خبر داد و گفت: این حادثه بر اثر مشاجره بر سر قیمت گوشت مرغ میان مسافر و فروشنده رخ داد که منجر به قتل مرغ‌فروش شد.

سرهنگ محسن سلیمانی افزود: به علت شدت جراحات ضربه‌های چاقو، فروشنده مرغ در دم جان باخت.

وی در تشریح جزئیات این حادثه اظهار کرد: خانواده این مسافر به قصد خریدن مرغ در یکی از مرغ‌فروشی‌های این منطقه مراجعه می‌کنند که جر و بحث بر سر قیمت مرغ بین فروشنده و خریدار اتفاق می‌افتد و مرد مسافر با چاقو به سمت و سوی فروشنده حمله‌ور و او را مجروح می‌کند.

جانشین فرماندهی انتظامی چالوس ادامه داد: فروشنده مرغ در حین اعزام و انتقال به بیمارستان متاسفانه به علت شدت جراحات فوت می کند و ماموران کلانتری ۱۳ بلافاصله در صحنه حاضر و قاتل را دستگیر می‌کنند.

سلیمانی افزود: متهم در بازجویی ها به ارتکاب این جرم اعتراف کرد و از شهروندان این منطقه انتظار می‌رود در مراودات اجتماعی سعه صدر داشته باشند و خشم خود را کنترل کنند و آستانه تحملشان را بالا ببرند تا خدای ناکرده با انجام رفتارهای مخاطره آمیز حادثه غیر قابل جبرانی برای کسی رخ ندهد.

بخش مرزن‌آباد چالوس با برخورداری بیش از ۱۰۰ روستا و یک نقطه شهری در مبادی ورودی جاده کندوان قرار دارد.

این در حالی است که از هفته گذشته محله کشتارگاه یا همان میدان بهمن تهران که مرکز عرضه گوشت مرغ است به محلی برای باندهای مافیایی و دلالان این بازار تبدیل شده است.

به گزارش تجارت‌نیوز،به نظر می‌رسد مسئولان دولت کم‌کاری خود در حوزه نظارت و تنظیم بازار را تقصیر گروه‌هایی بیندازند که در بازار خودرو به مافیا لقب گرفته‌اند، حال به نظر می‌رسد فعالیت مافیای اقتصاد ایران که کسی هم آن‌ها را نمی‌شناسد به پس‌کوچه‌های کشتارگاه کشیده شده است.

اکنون در حالی مرغ با قیمت‌هایی در محدوده 80 هزار تومان در کوچه پس‌کوچه‌های به دست خرده‌فروشان می‌رسد که دولت نرخ این محصول را برای مصرف‌کننده 73 هزار تومان تعیین کرده است. اما با این وضعیت مصرف‌کنندگان هم برای خرید هر کیلو مرغ باید بیش از 95 هزار تومان بپردازند.

البته نباید تمام تقصیر را متوجه تولیدکننده دانست؛ آن‌ها نیز نسبت به افزایش هزینه‌های تولید و حتی زیان‌دهی خود گلایه‌مند هستند.

منوچهر متکی، وزیر اسبق امور خارجه، که از حامیان ابراهیم رئیسی هم شناخته می‌شود، در مصاحبه‌ای که امروز با تجارت‌نیوز داشت، گفته: «اگر دولت در ماه‌های آینده تحول ملموسی در وضعیت اقتصادی مردم ایجاد نکند، حتماً با مشکل جدی روبه‌رو خواهد شد.»

https://www.asianews.ir/u/awq
اخبار مرتبط
دروازه‌بان جوان تیم امید مس کرمان با شلیک گلوله به قتل رسید.
به دنبال پیدا شدن اجساد زنان در هفته های اخیر در نقاط مختلف، این بار جسد یک زن که داخل ساک ورزشی جاسازی شده بود در میدان آزادی تهران کشف شد.
دکتر رضا ضیائی متخصص گوش و حلق و بینی بیمارستان عرفان تهران همراه با همسرش، در یک عملیات از پیش تعیین شده در منزلشان به طرز هولناکی به قتل رسیدند.
اولیای دم فرزند چه کسانی هستند؟ ولی دم کیست؟ شرایط و قوانین مربوط به حق قصاص و گذشت برای ولی دم مقتول، فرزند، پدر، زن شوهردار
آسیانیوز (وبسایت روزنامه آسیا) هیچگونه مسولیتی در قبال نظرات کاربران ندارد.
سارا
۱۴۰۲/۰۴/۱۲
0
0
0

حالا اون طفلی خانواده ش رو برده بوده مسافرت و جرم قتل یه گرونفروش هم افتاده گردنش

ناشناس
۱۴۰۲/۰۴/۱۳
0
0
0

حالا مقتول ، گرونفروش هم بود یا نه؟


ایمیل را وارد کنید
تعداد کاراکتر باقیمانده: 1000
نظر خود را وارد کنید