صاحب امتیاز
دکتر ساقی باقری نیا
بنیان‌گذار و مدیر مسئول
جاویدنام ایرج جمشیدی
سردبیر وبسایت
نوید جمشیدی
صاحب امتیاز: دکتر ساقی باقری نیا،    بنیان‌گذار و مدیر مسئول: جاویدنام ایرج جمشیدی،   سردبیر وبسایت: نوید جمشیدی
سه شنبه / ۱۳ تیر ۱۴۰۲ / ۱۴:۲۹
کد خبر: 15470
گزارشگر: 213
۲۵۱۲
۰
۰
۲
ثبت نام خودرو

فروش فوق العاده سایپا آغاز شد+جزئیات

فروش فوق العاده سایپا آغاز شد+جزئیات
متقاضیان در مرحله دوم سامانه فروش یکپارچه با موعد تحویل تابستان 1402، می‌توانند با مراجعه به وب‌سایت سایپا به نشانی saipa.iranecar.com اقدام به ثبت خودرو و تکمیل وجه کنند.

به گزارش آسیانیوز، متقاضیانی که در دومین طرح سامانه فروش یکپارچه (که در خرداد ماه برگزار شد) اقدام به انتخاب ساینا S کرده بودند و در بخش نتایج، موعد تحویل خودروی‌شان تابستان 1402 ثبت شده، و از سوی دیگر در تاریخ 10 تیرماه، پیامک از سوی سایپا دریافت کرده‌اند، امکان واریز وجه و ثبت‌نام این خودرو برای آن‌ها فعال شده است.

در این طرح، خودروی ساینا S با موعد تحویل 90 روزه و رنگ سفید، با قیمت قطعی 248 میلیون و 694 هزارتومان قابل خریداری است.

متقاضیان طرح جوانی جمعیت در مرحله دوم سامانه فروش یکپارچه با موعد تحویل تابستان 1402، می‌توانند با مراجعه به وب‌سایت سایپا به نشانی saipa.iranecar.com اقدام به ثبت خودرو و تکمیل وجه نمایند.

 به گزارش رکنا،، متقاضیانی که به‌غیر از وب‌سایت اصلی سایپا ، از روش‌های دیگر اقدام به تکمیل وجه کنند، این شرکت مسئولیتی از قبال آن نخواهد داشت.

خبر سایپا برای مادران شرکت‌ کننده در مرحله دوم فروش یکپارچه خودرو
سایپا اعلام کرد به اطلاع مادران شرکت‌کننده در مرحله دوم فروش یکپارچه خودروها می‌رسانیم که برای بخش سوم با موعد تحویل 90 روزه که منتخب محصول ساینا S هستند و روز شنبه پیامک از سوی گروه خودروسازی سایپا دریافت کرده‌اند، از روز (دوشنبه 12 تیرماه) امکان واریز وجه خودرو به مبلغ 248 میلیون و 694 هزار تومان فراهم شده است.

---------

بیشتر بخوانید

ثبت نام مرحله سوم فروش سامانه یکپارچه خودرو/جزئیات و اولویت ها

----------------------------------

برهمین اساس پیرو اعلام نتایج در دومین طرح سامانه یکپارچه عرضه خودروهای داخلی متقاضیان حائز شرایط طرح قانون حمایت از خانواده و جوانی جمعیت که در سامانه یکپارچه عرضه خودروهای داخلی در خرداد ماه سال جاری نسبت به انتخاب خودروی ساینا اس اقدام نموده و اولویت ایشان تابستان سال 1402 تائید و در تاریخ 1402/04/10 پیامک به ایشان ارسال گردیده می رساند، امکان واریز وجه خودرو و ثبت نام خواهند داشت./


https://www.asianews.ir/u/ax0
اخبار مرتبط
از امروز دوشنبه امکان واریز وجه برای منتخبان طرح جوانی جمعیت متقاضی خودروی ساینا S که اولویت دریافت در تابستان ۱۴۰۲ اخذ کرده، فراهم شده است.
مهلت تکمیل ثبت نام پیش فروش سایپا که مربوط به عرضه خودروهای ساینا S اتوماتیک، کوییک پلاس اتوماتیک و کوییک R اتوماتیک است تمدید شد.
گروه خودروسازی سایپا برای تکمیل مراحل اولین پیش فروش تابستان ۱۴۰۲ اطلاعیه‌ منتشر کرد.
آسیانیوز (وبسایت روزنامه آسیا) هیچگونه مسولیتی در قبال نظرات کاربران ندارد.
ایمیل را وارد کنید
تعداد کاراکتر باقیمانده: 1000
نظر خود را وارد کنید