صاحب امتیاز
دکتر ساقی باقری نیا
بنیان‌گذار و مدیر مسئول
جاویدنام ایرج جمشیدی
سردبیر وبسایت
نوید جمشیدی
صاحب امتیاز: دکتر ساقی باقری نیا،    بنیان‌گذار و مدیر مسئول: جاویدنام ایرج جمشیدی،   سردبیر وبسایت: نوید جمشیدی
سه شنبه / ۱۳ تیر ۱۴۰۲ / ۱۸:۱۳
کد خبر: 15476
گزارشگر: 306
۵۳۳
۰
۰
۱
مدیر حوزه علمیه خواهران استان یزد

فعالیت در فضای مجازی الزاماتی دارد

فعالیت در فضای مجازی الزاماتی دارد
یزد - مدیر حوزه علمیه خواهران استان گفت : فعالیت در فضای مجازی الزاماتی دارد که می تواند در این فضای گسترده «عقلانی» باشد که باید آموزش های لازم را ببینیم تا حضور مؤثر بیابیم

آسیانیوز / یزد ؛ حجت الاسلام والمسلمین « محمد کارگر شورکی » در همایش ملی «سبک زندگی دینی به روایت زن مسلمان» که در سالن اجتماعات مدیریت حوزه علمیه خواهران یزد برگزار شد ضمن تبریک میلاد امام هادی علیه السلام  و خیر مقدم به شرکت کنندگان حاضر، مسئولان حوزه علمیه خواهران کشور، بانوان طلبه و مسئولان حوزوی در ادامه یکی دیگر از الزامات فضای مجازی را «اخلاقی» بیان کرد و افزود: برای تأثیرگذاری بیشتر باید اخلاق فضای مجازی را رعایت کنیم و اگر مردم انصاف و اخلاق را از ما دیدند تأثیرگذاری بیشتری دارد.

مدیر حوزه علمیه خواهران استان یزد سومین الزام حضور در فضای مجازی را الزام«قانونی» عنوان کرد و تأکید کرد : بانوان طلبه برای ورود در فضای مجازی باید این قوانین را بدانند و الزام دیگر«شرعی» است زیرا ما مسلمان، طلبه و شیعه هستیم و الزامات شرعی در این فضای مجازی را باید رعایت کنیم.

کارگر شورکی با بیان اینکه در کتاب بحارالانوار آمده است امام هادی علیه السلام می فرمایند« اگر همه مردم به راههای گوناگون بروند من به راه کسی که تنها خدا را خالصانه بپرستند خواهم رفت» ادامه داد: همه این ها نیاز به آموزش دارد تا اثرگذاری ما دراین فضا بیشتر باشد و ما دچار آسیب نشویم .

وی، با یاداوری فرمایشات مکرر رهبر معظم انقلاب درمورد حضور دشمن در فضای مجازی و راهکارهای مقابله با دشمنان، ابرازکرد: اکنون مدل فعالیت ما در فضای مجازی از تولید تا ارسال در چه محتوا و قالب هایی است؟.

مدیر حوزه خواهران استان یزد  در بخش ئیگری از سخنان خود به ظرفیت فوق العاده و تأثیرگذار فضای مجازی که به همراه خودش فرصت ها و تهدیدهایی را دارد و با بیان اینکه نیاز به شناخت آن داریم تا از تهدید ها در امان بمانیم خاطرنشان کرد : خیلی از جوانان و نوجوانان ما تحت تأثیر فضای مجازی هستند و فعالیت آموزشی شما بانوان طلبه می تواند در فضای مجازی تأثیرگذار باشد و دشمنان را در این فضا مغلوب کند.

کارگر شورکی تصریح داشت : یک فضای مجازی گسترده و وسیع و رسانه ای در اختیار همگان قرار گرفته است و مرکز مدیریت نیز در این زمینه فعال است.

سید محمد جواد عرفانفر

 

فعالیت در فضای مجازی الزاماتی دارد ، حجت الاسلام والمسلمین محمد کارگر شورکی مدیر حوزه علمیه خواهران استان یزد

https://www.asianews.ir/u/ax6
اخبار مرتبط
یزد - مدیر حوزه علمیه خواهران استان از برگزاری اختتامیه سومین همایش ملی «سبک زندگی دینی در فضای مجازی به روایت گری زن مسلمان » در13 تیرماه 1402 همراه با تقدیر از برگزیدگان کشوری فراخوان و فعالان فضای مجازی حوزه علمیه خواهران استان خبر داد
یزد - مدیر حوزه های علمیه خواهران استان تصریح داشت ​: مرکز فناوری اطلاعات حوزه های علمیه خواهران با همکاری مدیریت استان یزد همایش «سبک زندگی دینی در فضای مجازی، به روایتگری زن مسلمان» را برگزار می‌کند
آسیانیوز (وبسایت روزنامه آسیا) هیچگونه مسولیتی در قبال نظرات کاربران ندارد.
ایمیل را وارد کنید
تعداد کاراکتر باقیمانده: 1000
نظر خود را وارد کنید