صاحب امتیاز
دکتر ساقی باقری نیا
بنیان‌گذار و مدیر مسئول
جاویدنام ایرج جمشیدی
سردبیر وبسایت
نوید جمشیدی
صاحب امتیاز: دکتر ساقی باقری نیا،    بنیان‌گذار و مدیر مسئول: جاویدنام ایرج جمشیدی،   سردبیر وبسایت: نوید جمشیدی
چهارشنبه / ۱۴ تیر ۱۴۰۲ / ۲۲:۱۴
کد خبر: 15495
گزارشگر: 306
۳۰۳
۰
۰
۱
فرماندار اردکان

تمام نهادها با آموزش و پرورش همکاری مناسبی داشته باشند

تمام نهادها  با آموزش و پرورش همکاری مناسبی داشته باشند
یزد - فرماندار اردکان با تاکید بر لزوم توجه ویژه به حوزه آموزش و پرورش گفت: این ارگان از جایگاه ویژه و پراهمیتی برای مردم و مسئولان برخوردار است بدین منظور نیاز به همکاری همگان در رفع مشکلات آن می باشد
 
آسیانیوز / یزد ؛ حسین سبزواری در آیین  تودیع و معارفه رییس آموزش و پرورش اردکان افزود:  بزرگترین دغدغه مردم ، مسئولان و دلسوزان این شهرستان کمبود فضای آموزشی می باشدکه به نوعی به بحران تبدیل شده است .
او با بیان اینکه در مدت خدمتم با برگزاری جلسات متعدد درصدد حل مشکلات این حوزه گام برداشته ایم که در این راه استاندار یزد نیز همت گمارده اند و نهضت ساخت مدارس با کمک مدیران صنایع اجرایی شد تصریح کرد: امیدواریم در حوزه آموزش نیز رونق بگیرد و شاهد رشد و شکوفایی فرزندان مان باشیم .
فرماندار اردکان با اشاره به تاکیدات مقام معظم رهبری مبنی بر سرلوحه قرار دادن ایمان و امید اظهار داشت : شاه کلید حل مشکلات همین است و مسئولان نیاز به  کمک و یاری همگان را می طلبند .
 
امام‌جمعه اردکان  نیز در این آیین ضمن تبریک اعیاد دهه ولایت، با تشکر از زحمات آقای کارگر و همکارانش در دوران تصدی مسئولیت، اظهار داشت: هر مدیری در هر جایی موفق باشد حتما همکاران و مجموعه‌ای دارد که او را یاری می‌کنند.
حجت‌الاسلام سید اسماعیل شاکر با آرزوی موفقیت برای مدیر جدید آموزش و پرورش اردکان گفت: همه ما مسئولان باید در انجام وظایف محوله به اندازه خود تلاش کنیم. 
او با اشاره به شرایط سیاسی موجود در شهرستان، گفت: باید کاری کنیم که فضای انتقاد در جامعه، که لازم هست و باید باشد، به گونه‌ای نشود که اعتماد مردم به مسئولان و نظام سلب شود. 
امام جمعه اردکان گفت: همه از جمله خود این حقیر ده ها عیب و مشکل دارم و باید با انتقاد سازنده کمک شوم‌؛ اما بدانیم اگر بد اخلاقی و بی‌انصافی در جامعه ترویج شود همه ضرر می‌کنند و اگر همه مشکلات حل شود روی خوش نمی بینیم مانند دامادی که هیچ کمبود مادی ندارد‌؛ جز اخلاق بد و در نهایت زندگی فرو می پاشد. 
حجت الاسلام شاکر با بیان اینکه وظیفه ما پشتیبانی از آموزش و پرورش است، افزود: همانگونه که قبلا هم بوده است همه باید دست به دست هم بدهیم و این مجموعه را یاری کنیم.
او  یاد و خاطره فرهنگی پیشکسوت مرحوم حاج عبدالرضا آسایش را گرامی داشت و از خدمات وی تجلیل کرد.
 
معاون پرورشی و فرهنگی اداره کل آموزش و پرورش در این مراسم ضمن تشکر و قدردانی زحمات و تلاش های ابوالفضل کارگر گفت: بیانیه گام دوم انقلاب و بیانات مقام معظم رهبری، سند تحول بنیادین و تعامل سازنده و اثربخش در امر تعالی آموزش و پرورش و تحقق عدالت آموزشی به ویژه توجه ویژه به مدارس عادی دولتی باید در رأس برنامه‌های آموزش و پرورش شهرستان قرار گیرد. 
 حسن عبداللهیان خواستار شناسایی و به کارگیری مدیران با انگیزه، جوان، انقلابی و تحول گرا شد و افزود: راه اندازی هیئت اندیشه ورز در جهت گسترش و کیفیت بخشی به مباحث پرورشی و آموزشی باید در اولویت کاری قرار گیرد. 
ساماندهی به فضای مجازی و پاسخگوئی به شبهات دانش آموزان و توانمند سازی معلمان در این حوزه از دیگر مباحث مطرح شده توسط معاون پرورشی و فرهنگی اداره کل آموزش و پرورش بود. 
در این مراسم از زحمات و تلاش های "ابوالفضل کارگر" تقدیر و "سید علی شاکر اردکانی" به عنوان مدیر آموزش و پرورش شهرستان اردکان معرفی شد.

سید محمد جواد عرفانفر

 

تمام نهادها  با آموزش و پرورش همکاری مناسبی داشته باشند ، حسین سبزواری فرماندار اردکان

https://www.asianews.ir/u/axp
اخبار مرتبط
یزد - فرمانداراردکان با بیان اینکه برای تحقق مسئله فرزندآوری و جوانی‌ جمعیت از همه امکانات استفاده شود گفت: نشست‌ها در خصوص حمایت از خانواده باید به طور مستمر برگزار و منجر به خروجی‌های مطلوب و عملیاتی شود
یزد - فرماندار اردکان گفت: بازدید از کارگاه های سنگ شکن و ساماندهی آن نخستین اولویت زیست محیطی سال جدید می باشد
آسیانیوز (وبسایت روزنامه آسیا) هیچگونه مسولیتی در قبال نظرات کاربران ندارد.
ایمیل را وارد کنید
تعداد کاراکتر باقیمانده: 1000
نظر خود را وارد کنید