صاحب امتیاز
دکتر ساقی باقری نیا
بنیان‌گذار و مدیر مسئول
جاویدنام ایرج جمشیدی
سردبیر وبسایت
نوید جمشیدی
صاحب امتیاز: دکتر ساقی باقری نیا،    بنیان‌گذار و مدیر مسئول: جاویدنام ایرج جمشیدی،   سردبیر وبسایت: نوید جمشیدی
پنج شنبه / ۱۵ تیر ۱۴۰۲ / ۲۰:۱۰
کد خبر: 15504
گزارشگر: 306
۴۹۳
۰
۰
۲
رئیس کل دادگستری استان یزد

تعامل بین قوا در کشور و استان در حد اعلی است

تعامل بین قوا در کشور و استان در حد اعلی است
یزد - نماینده عالی قوه قضاییه در استان گفت: تعامل، هماهنگی و همراهی سران قوا در کشور و نمایندگان آن ها در استان در حد اعلی است و این مهم زمینه خدمت بهتر به مردم و رشد و توسعه استان را فراهم می کند

آسیانیوز / یزد ؛ «غلامعلی دهشیری» در نشست شورای قضایی استان یزد که با حضور نماینده ولی فقیه و امام جمعه یزد و استاندار یزد منعقد شد، اظهار داشت: باید از فرصت همدلی و همگرایی به نفع مردم سود جست و زمینه رشد و تعالی استان را فراهم کرد.

وی تصرح کرد: دستگاه قضایی رویکردی مردمی را اتخاذ کرده و سعی دارد با برنامه های مختلف در بین مردم و در کنار اقشار و صنوف مختلف قرار گیرد.

این مقام قضایی با اشاره به برنامه دیدار های مردمی مسئولان عالی قضایی استان در نقاط مختلف، گفت: برنامه دیدارهای مردمی در پارک ها، مساجد، محلات و حوزه های قضایی به صورت مستمر انجام شد و حایز نکات بسیار خوبی از برخی از مشکلات مردم بود.

وی به نشست های صمیمی با اقشار مختلف اشاره کرد و گفت: دیدارهایی با اساتید حوزه های علمیه خواهران و برادران، اساتید دانشگاه، فعالان فرهنگی و هنرمندان و فعلان برخی از صنوف مختلف در یکسال اخیر انجام شد و به مسائل مختلفی پرداخته شد.

رئیس کل دادگستری استان یزد، با بیان اینکه بیشترین جرائم مبتلابه استان نشان از کاهش آستانه صبر و تحمل جامعه دارد، ابراز داشت: برای حل این مشکل نیاز است تا همه نهاد های فرهنگی و مسئولان امر به فکر حل اساسی موضوع با اتخاذ راهکار های علمی و فرهنگی باشند.

وی از رویکرد جامع دادگستری و استفاده از آراء جایگزی حبس خبر داد و افزود: با هدف کاهش جمعیت کیفری زندان و همچنین افزایش اثر گذاری و هدفمند تر کردن مجازات ها بر اساس قوانین مرتبط، استفاده از آراء جایگزین حبس در دستور کار مجموعه قضایی است اما اجرای این احکام نیز نیازمند بستر سازی، حمایت و فرهنگ سازی است.

رئیس کل دادگستری استان یزد، ضمن تقدیر و تشکر از نماینده ولی فقیه و امام جمعه یزد و استاندار از حضور در دادگستری و شرکت در نشست شورای قضایی استان، گفت: این اقدام منجر به دلگرمی و افزایش روحیه و انگیزه مجموعه قضایی استان است.

سید محمد جواد عرفانفر

 

تعامل بین قوا در کشور و استان در حد اعلی است ، غلامعلی دهشیری رئیس کل دادگستری استان یزد

https://www.asianews.ir/u/axy
اخبار مرتبط
یزد - با حضور استاندار، نماینده مردم میبد در مجلس و اعضای ستاد اجرای سیاست های اقتصاد مقاومتی استان یزد، مجتمع نان صنعتی میبد بعد از 10 سال مجدد راه اندازی شد
یزد - مدیر کل تعزیرات حکومتی استان از آغاز گشت مشترک بازرسی از مشاوران املاک در مناطق مختلف استان یزد خبر داد
یزد - رییس کل دادگستری استان با اشاره به یاوه گویی دشمنان در خصوص عدم توجه به نقش بانوان در نظام جمهوری اسلامی گفت: حضور موفق و اثرگذار بانوان در دستگاه قضا مشت محکمی بر یاوه گویی دشمنان است
آسیانیوز (وبسایت روزنامه آسیا) هیچگونه مسولیتی در قبال نظرات کاربران ندارد.
ایمیل را وارد کنید
تعداد کاراکتر باقیمانده: 1000
نظر خود را وارد کنید