صاحب امتیاز
دکتر ساقی باقری نیا
بنیان‌گذار و مدیر مسئول
جاویدنام ایرج جمشیدی
سردبیر وبسایت
نوید جمشیدی
صاحب امتیاز: دکتر ساقی باقری نیا،    بنیان‌گذار و مدیر مسئول: جاویدنام ایرج جمشیدی،   سردبیر وبسایت: نوید جمشیدی
دوشنبه / ۱۹ تیر ۱۴۰۲ / ۱۵:۳۵
کد خبر: 15554
گزارشگر: 213
۸۲۶
۱
۰
۲
براساس اظهارات مقامات مسئول

همسان‌سازی شامل همه گروه های بازنشسته/بازنشستگان «تامین اجتماعی» مهم ترین جمعیت در اجرای متناسب سازی

همسان‌سازی شامل همه گروه های بازنشسته/بازنشستگان «تامین اجتماعی» مهم ترین جمعیت در اجرای متناسب سازی
در حالی که تاکنون به وعده متناسب سازی برای بازنشستگان تامین اجتماعی محقق نشد، گفته شده با تصویب مجلس همسان سازی حقوق بازنشستگان کشوری، لشکری و تأمین اجتماعی اجرایی خواهد شد.

به گزارش آسیانیوز، همسان‌سازی حقوق بازنشستگان در چند کمیسیون مجلس به تصویب رسیده است.

براساس گفته‌ی رئیس کمیسیون برنامه‌وبودجه مجلس، همسان‌سازی حقوق بازنشستگان کشوری، لشکری و تأمین اجتماعی در کمیسیون برنامه‌وبودجه و محاسبات مجلس مصوب شده است.

به این ترتیب، همسان‌سازی احتمالاً برای تصویب نهایی به صحن مجلس خواهد رفت؛ اما سوال اصلی برای بازنشستگان کارگری این است که آیا این همسان‌سازی شامل حال بازنشستگان کارگری می‌شود؟

مروتی (بازنشسته کارگری) در این رابطه می‌گوید: در دور قبل همسان‌سازی در سال ۹۹، دولت اعتبار جداگانه به صندوق‌های کشوری و لشگری اختصاص داد و با این اعتبار، حقوق بازنشستگان این صندوق‌ها به میزان قابل توجهی افزایش یافت اما برای بازنشستگان کارگری از خزانه‌ی دولت بودجه تخصیص ندادند و آنچه با منابع تامین اجتماعی اجرا شد، نه همسان‌سازی که یک متناسب‌سازیِ بدون یال و دم و اشکم بود که بازنشستگان انتقادات بسیار به آن داشتند.

 
او ادامه داد: نمایندگان مجلس شورا باید جامعه‌ی هدف را در جریان این همسان‌سازی و جزئیات دقیق آن قرار دهند و بگویند سهم ۶۵ درصد از بازنشستگان کشور که مستمری‌بگیر صندوق تامین اجتماعی هستند، از آن چقدر است؟

--------------

بیشتر بخوانید

تصویب همسان‌سازی حقوق بازنشستگان کشوری، لشکری و تامین اجتماعی

------------------------------

به گفته‌ی مروتی، اگر قرار باشد بازهم بازنشستگان کارگری از شمول طرح خط بخورند، بی‌عدالتی گسترده‌تر خواهد شد./

-----------

بیشتر بخوانید:

 

به صراحت به مجلسیان می گوییم: همسان سازی را اجرا کنید!
----------------------------------------------------

https://www.asianews.ir/u/azc
اخبار مرتبط
مدیرعامل صندوق بازنشستگی کشوری درباره دائمی‌سازی همسان‌سازی حقوق بازنشستگان کشوری و نحوه افزایش حقوق بازنشستگان در صورت اجرای همسان‌سازی توضیحاتی داد.
در حالی که کمیسیون برنامه و بودجه مجلس پیشنهاد همسان سازی حقوق بازنشستگان کشوری، لشکری و تامین اجتماعی را تصویب کرد، مدیرعامل صندوق بازنشستگان از متناسب سازی حقوق بازنشستگان تا پایان تیرماه خبر داد.
کمیسیون برنامه و بودجه همسان سازی حقوق بازنشستگان کشوری، لشکری و تامین اجتماعی را تصویب کرد.
آسیانیوز (وبسایت روزنامه آسیا) هیچگونه مسولیتی در قبال نظرات کاربران ندارد.
مریم
۱۴۰۲/۰۴/۲۰
0
0
0

آقای سید! . مدیرعامل تامین اجتماعی ! چی میگی کار متناسب سازی تمام شد ؟! بابا 38% ضریب افزایش سال 1401 رو به 25% باقیمانده متناسب سازی اضافه نکردید و احکام سال 1400 رو که باید26% اصلاح میشد اصلاح نکردید و 8 ماه معوقه سال 99 و 28 ماه معوق 25% متناسب سازی رو ندادی !!!! چرا میگین متناسب سازی انجام شده ؟ چرا دروغ میگید ؟!! اونقدر بند و دلیل براتون تو اخبارها بعنوان دیدگاه و نظر نوشتم که خسته شدم و فکر کنم شما قصدتون خسته کردن ما بازنشستگان تامین اجتماعیه چون میگید برید دیوان عدالت اداری شکایت کنید .!!! ابا اشتباه محاسباتی دارید نیاز به دیوان عدالت نداره که !! تازه وزیرکار قراربود یه کارگروه برای پیگیری و کنترل محاسبات تشکیل بده که الان 2 ماه گذشته و معلوم نشد چی شد ؟ اصلا کسی دراین رابطه صحبتی نمیکنه شاید 700000 تومان برای شما پولی نباشه ولی برای من که یه بازنشستم و حقم هست ارزش داره و امیدوارم گلوتون رو بگیره و اگه حقمو ندید امیدوارم بشه صدتا درد بره توی بدنت تا بفهمی که میگی ما جای پدرمادرتیم حقمون خوردن نداره


ایمیل را وارد کنید
تعداد کاراکتر باقیمانده: 1000
نظر خود را وارد کنید