صاحب امتیاز
دکتر ساقی باقری نیا
بنیان‌گذار و مدیر مسئول
جاویدنام ایرج جمشیدی
سردبیر وبسایت
نوید جمشیدی
صاحب امتیاز: دکتر ساقی باقری نیا،    بنیان‌گذار و مدیر مسئول: جاویدنام ایرج جمشیدی،   سردبیر وبسایت: نوید جمشیدی
سه شنبه / ۲۰ تیر ۱۴۰۲ / ۱۵:۳۲
کد خبر: 15567
گزارشگر: 213
۶۲۷
۰
۰
۱
خبر مهم مشاور رئیس سازمان بورس

شرایط ثبت نام جدید سهام عدالت/آخرین وضعیت واریز سود

شرایط ثبت نام جدید سهام عدالت/آخرین وضعیت واریز سود
مشاور رئیس سازمان بورس گفت: سهامداران سهام عدالت برای دریافت سود جدید به ثبت نام نیازی ندارند و سود مطابق سال پیش به حساب همان افراد واریز می شود.
به گزارش آسیانیوز، مشاور رئیس سازمان بورس در امور سهام عدالت گفت: سهامداران اخبار سهام عدالت را تنها از مراجع معتبر رسمی پیگیری کنند.


حاجی‌وند،مشاور رئیس سازمان بورس در امور سهام عدالت گفت: سهامداران سهام عدالت برای دریافت سود سهام عدالت نیازمند به ثبت نام جدیدی نیستند و افرادی که سال گذشته سود خود را دریافت کرده اند امسال هم می‌توانند دریافت کنند.

او در ادامه بیان کرد: برخی از افراد ممکن است شماره شبای بانکی مسدودی داشته باشند که می‌توانند با مراجعه به سامانه سجام شماره شبای جدید خود را وارد کنند و امسال هم منتظر دریافت سود بر اساس اعلام رسمی که از رسانه‌های معتبر و رسمی انجام می‌شود باشند.

حاجی‌وند در خصوص ثبت نام برای دریافت سهام عدالت هم گفت: فعلا هیچ ثبت نامی برای سهام عدالت وجود ندارد این که در برخی از سایت‌ها تبلیغات ثبت نام انجام می‌شود تماما کلاهبرداری است و افراد نباید هزینه و مدرکی را جهت ثبت نام ارائه کنند.

سود سهام عدالت چه زمان واریز می شود؟
او در خصوص زمان و میزان احتمالی سود سهام عدالت جدید هم بیان کرد: به صورت سنتی مجامع شرکت‌ها که برگزار می‌شود این سود شناسایی و دریافت می‌شود و بعد از اطلاع رسانی به حساب افراد از طریق سپرده‌گذاری واریز خواهد شد تا زمانی که مجامع‌ها تشکیل نشود نمی‌توان برآورد دقیقی از میزان و زمان سود سهام عدالت ارائه کرد و مردم باید منتطر بمانند. در آخر سهامداران توجه داشته باشند اخبار سهام عدالت را تنها از مراجع معتبر رسمی پیگیری کنند.

شرایط دریافت وام سهام عدالت
به گزارش باشگاه خبرنگاران، همه دارندگان سهام عدالت می‌توانند این وام را دریافت کنند. چه آنها که روش مستقیم را برای فروش سهام خود انتخاب کرده‌اند و چه آنها که روش غیرمستقیم را انتخاب کرده‌اند.

اولین شرط دریافت این وام، داشتن حساب در بانک ملی است. پس از آن متقاضیان می‌توانند از طریق اپلیکیشن‌های بانک درخواست وام خود را ثبت‌ کنند.

-دومین شرط این است که متقاضی باید کارت ملی هوشمند داشته باشد.

-ثبت‌نام در سامانه سجام و احراز هویت یکی دیگر از شروط مهم است.

-همچنین تنها افرای می‌توانند وام سهام عدالت بانک ملی را دریافت کنند که هیچ سهمی از سبد سهام عدالت خود را نفروخته باشند. اگر مشمولان حتی یک سهم از پرتفوی خود را فروخته باشند، نمی‌توانند وام را دریافت کنند.

-افرادی که سهام عدالت آنها توقیف شده هم امکان دریافت وام را ندارند./ 
https://www.asianews.ir/u/azp
اخبار مرتبط
مدیرعامل شرکت سپرده‌گذاری مرکزی گفت: واریز سود سهام عدالت در سال جاری در ۲ مرحله انجام می‌شود.
رئیس سازمان بورس امروز در مصاحبه‌ای جدید زمان پرداخت سود سهام عدالت را به مشمولان اعلام کرد.
الزام شرکت‌های بورسی به واریز سود نقدی سهام طی مدت چهار ماه باعث پرداخت به موقع سود شد و این اتفاق به نفع مردم است.
آسیانیوز (وبسایت روزنامه آسیا) هیچگونه مسولیتی در قبال نظرات کاربران ندارد.
ایمیل را وارد کنید
تعداد کاراکتر باقیمانده: 1000
نظر خود را وارد کنید