صاحب امتیاز
دکتر ساقی باقری نیا
بنیان‌گذار و مدیر مسئول
جاویدنام ایرج جمشیدی
سردبیر وبسایت
نوید جمشیدی
صاحب امتیاز: دکتر ساقی باقری نیا،    بنیان‌گذار و مدیر مسئول: جاویدنام ایرج جمشیدی،   سردبیر وبسایت: نوید جمشیدی
چهارشنبه / ۲۱ تیر ۱۴۰۲ / ۱۳:۰۷
کد خبر: 15584
گزارشگر: 213
۴۴۴
۰
۰
۳
به دنبال وضعیت نابسامان کیفیت و قیمت آرد در کشور

هشدار تکان دهنده یک نانوا: نان با کیفیت نداریم!چیزی نگویید!

هشدار تکان دهنده یک نانوا: نان با کیفیت نداریم!چیزی نگویید!
گرانی و مشکلات نان و آرد در نانوایی ها را به جایی رسانده که یک نانوا در مرکز شهر تهران هشدار جدی به همه مشتریان نانوایی ها داده است!

به گزارش آسیانیوز، همه ما گرفتار اوضاع بد اقتصادی و از همه مهمتر افکار پریشان هستیم اما باور کنید ما به عنوان نانوا بدترین دوران خود را سپری‌می‌کنیم و هر روز از طرف رسانه‌ها و هم دولت مورد سوءظن قرار گرفته‌ایم.

یک نانوا با چسباندن یک برگه کاغذ روی شیشه نانوایی مفصل با مشتریان خود درد و دل کرده است.

گرانی و مشکلات کار را به جایی رسانده که یک نانوا در مرکز شهر تهران، نامه بلند بالایی برای مشتریان نوشته و از آنها خواسته حتی اگر مقصر هم پرسنل نانوایی باشند، با آنها بحث و جدل نکنند.
در بخشی از این نامه آمده است: «همه ما گرفتار اوضاع بد اقتصادی و از همه مهمتر افکار پریشان هستیم اما باور کنید ما به عنوان نانوا بدترین دوران خود را سپری‌می‌کنیم و هر روز از طرف رسانه‌ها و هم دولت مورد سوءظن قرار گرفته‌ایم.»

مشکلات نانوایان

در بخش دیگری از این نامه نوشته شده: «عزیزان نانوا حتی برای گرفتن آرد در مضیقه می‌باشند و دیگر قادر به ارائه نان باکیفیت نیستیم و جالب است که قیمت نان خشک از نان داغ بیشتر می‌باشد.»

----------------

بیشتر بخوانید

انتشار گلایه های تکان دهنده یک نانوا خطاب به مسئولان/ «نان» بحرانی شد!

--------------------------------

به نوشته خبرآنلاین، در این نامه به افزایش قیمت کنجد از کیلویی ۳۰ هزار به ۱۳۰ هزار تومان،‌ افزایش دستمزد کارگر و گرانی مایه اشاره شده است./

https://www.asianews.ir/u/b05
اخبار مرتبط
سخنگوی طرح هوشمندسازی یارانه آرد گفت: معادل ۴۰ درصد قیمت نان فروخته شده از طریق کارتخوان های هوشمند، در پایان هر روز به عنوان کمک هزینه به حساب نانوایان واریز می‌شود.
طرح کارمزد تراکنش خرید کارتی که پیش از این قرار بود در هفته پایانی خردادماه اجرایی شود بناست از فردا یکشنبه ۴ تیرماه آغاز شود.
مشاور وزیر امور اقتصادی و دارایی گفت: با توجه به سهمیه شناور نانوایی‌ها به طور متوسط یک چهارم نانوایی‌ها سهمیه آردشان کاهش یافته است.
در پی زمزمه های مبنی بر فروش هوشمند نان و گران شدن آن، نامه ای از سوی یک نانوا که دربرگیرنده گلایه مندی های تلخ و نارضایتی شدید از وضعیت نان و خطاب به مسئولان است، به دست «آسیانیوز» رسیده است.
آسیانیوز (وبسایت روزنامه آسیا) هیچگونه مسولیتی در قبال نظرات کاربران ندارد.
ایمیل را وارد کنید
تعداد کاراکتر باقیمانده: 1000
نظر خود را وارد کنید