صاحب امتیاز
دکتر ساقی باقری نیا
بنیان‌گذار و مدیر مسئول
جاویدنام ایرج جمشیدی
سردبیر وبسایت
نوید جمشیدی
صاحب امتیاز: دکتر ساقی باقری نیا،    بنیان‌گذار و مدیر مسئول: جاویدنام ایرج جمشیدی،   سردبیر وبسایت: نوید جمشیدی
شنبه / ۲۴ تیر ۱۴۰۲ / ۱۵:۲۵
کد خبر: 15621
گزارشگر: 306
۱۹۲
۰
۰
۵
مدیرعامل شرکت آب و فاضلاب استان یزد خبر داد

سه هزار میلیارد تومان اعتبار لازم برای تکمیل اجرای طرح رینگ شهری / آبرسانی سیار به ۳۲۰ روستای استان

سه هزار میلیارد تومان اعتبار  لازم برای تکمیل اجرای طرح رینگ شهری / آبرسانی سیار به ۳۲۰ روستای استان
یزد - مدیرعامل شرکت آب و فاضلاب استان تصریح داشت : سه هزار میلیارد تومان اعتبار برای تکمیل اجرای طرح رینگ شهری به طول ۱۶۰ کیلومتر خط انتقال و ساخت ۱۷۰ هزار مترمکعب مخازن جدید در استان نیاز است

آسیانیوز / یزد ؛ “جلال علمدار” در جمع اصحاب رسانه استان و پویش آقای مدیر حرف بزن با بیان اینکه عملیات اجرایی طرح رینگ شهری در سال ۱۴۰۰ در استان آغاز شد، اظهار کرد: تاکنون برای این طرح‌ها یکهزار میلیارد تومان هزینه شده و با اجرای آن تاب‌آوری آب در استان افزایش می یابد.

مدیرعامل شرکت آب و فاضلاب استان یزد میزان ذخایر مخازن آب در شهر یزد را ۱۱۰ هزار متر مکعب بیان و اظهار کرد: طرح رینگ شهر یزد برای تامین عادلانه و رفع افت فشار آب و ارتقای کیفیت آن در همه مناطق در حال اجراست.

وی با اشاره به اینکه برای رفع مشکل کم آبی و پایداری آب شرب  استان ۱۷۰ هزار متر مکعب مخزن ذخیره آب در دست ساخت است میزان ذخایر مخازن آب در شهر یزد را ۱۱۰ هزار متر مکعب اعلام کرد.

علمدار طرح های آبرسانی به روستاها و مناطق محروم استان را از اولویت های اصلی شرکت آبفای استان بیان کرد و افزود: در این زمینه پروژه ملی آبرسانی به ۵٨ روستا بخش آسفیچ از توابع شهرستان بهاباد، با همکاری عوامل اجرایی با ٧۵ درصد پیشرفت عمرانی در حال اجراست.

مدیرعامل شرکت آب و فاضلاب استان یزد تصریح کرد: این طرح ملی در مجموع با خط انتقالی به طول ۸۷ کیلومتر و شبکه توزیع آب به طول ۴۲ کیلومتر در حال اجرا است که با تکمیل طرح ۴۴ روستا در قالب ١٩٩۶ خانوار با جمعیت ۵٧۶٠ نفر، از نعمت آب بهره‌مند می شوند.

این مقام مسئول از آبرسانی سیار به ۳۲۰ روستای استان خبر داد و ابراز داشت : استان یزد دارای یکهزارو ۱۱۷ روستاست که از این تعداد ۶۵۰ روستا تحت پوشش شبکه آبرسانی است و بقیه از منابع موجود مانند قنات، آب مورد نیاز خود را تامین می کنند.

وی در بخش دیگری از سخنان خود به مصوبات قرارگاه محرومیت‌زدایی امام حسن مجتبی (ع) در استان پرداخت و خاطرنشان کرد : اجرای پروژه آبرسانی به بیش از ۳۸۴ روستا یکی از مهمترین مصوبات این قرارگاه در استان بود که اکنون در ۵۸ روستا با پیشرفت فیزیکی ۵۰ درصد در حال انجام است.

علمدار از ساخت مخازن جدید آب در استان و ۵۳ درصد پیشرفت فیزیکی آن خبر داد و ابراز امیدواری کرد که پروژه مذکور ظرف سه سال آینده تکمیل و به بهره‌برداری برسد.

مدیرعامل شرکت آب و فاضلاب استان یزد  با اعلام اینکه باتوجه به مشکلات جدی در بخش آب ، تاکنون هیچ مورد قطعی آب در استان رخ نداده است و سعی بر این است تا پایان شهریور قطعی نداشته باشیم از مردم استان به خاطر صرفه جویی در مصرف آب  قدردانی کرد و گفت: امیدواریم همچنان در مدیریت بهینه مصرف با شرکت آبفا همکاری لازم را داشته باشند.

سید محمد جواد عرفانفر

 

سه هزار میلیارد تومان اعتبار  لازم برای تکمیل اجرای طرح رینگ شهری / آبرسانی سیار به ۳۲۰ روستای استان ، جلال علمدار مدیرعامل شرکت آب و فاضلاب استان یزد

https://www.asianews.ir/u/b14
اخبار مرتبط
یزد - باحکم مشاور وزیر، ضیا زینی به عنوان رئیس انسجام بخشی امور فرهنگی و دینی صنعت آب و برق استان یزد معرفی شد
یزد - مجید آخوندزاده به عنوان سرپرست امور آبرسانی شرکت آب و فاضلاب استان یزد معرفی شد
یزد - مدیرعامل شرکت آب و فاضلاب استان در پیامی از مردم قناعت پیشه یزدی درخواست کرد برای عبور از بحران کم آبی ، حداکثر صرفه‌جویی در مصرف آب را در اولویت قرار دهند
آسیانیوز (وبسایت روزنامه آسیا) هیچگونه مسولیتی در قبال نظرات کاربران ندارد.
ایمیل را وارد کنید
تعداد کاراکتر باقیمانده: 1000
نظر خود را وارد کنید