صاحب امتیاز
دکتر ساقی باقری نیا
بنیان‌گذار و مدیر مسئول
جاویدنام ایرج جمشیدی
سردبیر وبسایت
نوید جمشیدی
صاحب امتیاز: دکتر ساقی باقری نیا،    بنیان‌گذار و مدیر مسئول: جاویدنام ایرج جمشیدی،   سردبیر وبسایت: نوید جمشیدی
پنج شنبه / ۲۹ تیر ۱۴۰۲ / ۱۳:۵۶
کد خبر: 15693
گزارشگر: 306
۹۹۶
۰
۰
۳
درسال رشد تولید و مهار تورم

افتخاری دیگر درحوزه کیفیت و استاندارد برای استان یزد رقم خورد

افتخاری دیگر درحوزه کیفیت و استاندارد برای  استان یزد رقم خورد
یزد _ درهفدهمین دوره جایزه ملی کیفیت ایران، افتخاری دیگر درحوزه کیفیت و استاندارد برای استان یزد رقم خورد

آسیانیوز / یزد ؛ درخشش بی نظیر واحدهای تولیدی وصنعتی  تحت پوشش، باردیگرنام استان دارالعلم و دارالعباده یزد را درکشور پرآوازه وقلب کارکنان این اداره کل وتمامی هم استانی های عزیز را شادکرد.

برپایه این گزارش، درشانزده دوره گذشته، روند اجرایی جایزه ملی کیفیت ایران براساس مدل های EFQM ومدل ایرانی اقتباس شده ازEFQM بوده است، ولی درهفدهمین دوره جایزه ملی کیفیت ایران، با رویکرد جدید ومبتنی برمدل کیفیت جهان اسلام، این فرآیند چندین ماهه، عملیاتی و به انتها رسید.

فرآیند اجرایی این کار با شعار محوری کیفیت زیربنای رشد تولید آغازوتحت عنوان بزرگترین رویداد نهضت کیفیت ایران  به کارخود ادامه داد. جایزه ملی کیفیت ایران بستری برای رقابت بخش خصوصی است و سازمان ملی استاندارد ایران در دولت سیزدهم با نقش آفرینی فعال و پیشران در اسمیک، ایده‌ها و نظرات خود را برای شکل‌گیری نظام کیفی مبتنی بر نظام اسلامی در بین ۵۷ کشور عضو این موسسه به نمایش گذاشت.

مدیرکل استاندارد استان یزد درخصوص جایزه ملی کیفیت ایران به خبرنگار اداره روابط عمومی واطلاع رسانی گفت: تنها یک واحد تولیدی در کل کشورتوانست نشان اشتهار4ستاره کیفیت را کسب نماید که آن هم صنایع لاستیک یزد بود. علاوه بر این، در مجموع ۱۴ شرکت دیگر توانستند در کل کشور جایزه اشتهار  3ستاره و 2ستاره کسب نمایند که واحد صنعتی نشاط آور یزد توانست جایزه اشتهار سه ستاره را کسب نماید.

دکترحمید مطهری درپایان افزود: شرکت های کاشی گلدیس، کاشی امین و فولاد بافق توانستند نشان اشتهار تک ستاره را تصاحب نمایند ضمن این که کاشی گهرفام وبنیاد بتن جنوب شرق به جایزه "اهتمام به کیفیت" دست یافتند.

شایان ذکر است، در مجموع ۷ واحد صنعتی و تولیدی استان توانستند در بین ۵۰۰ شرکت کننده کشور رتبه های فوق الذکر را کسب نمایند و موجبات افتخار و اشتهار استان یزد به کیفیت شوند، که دراینجا جادارد اداره کل استاندارد استان یزد نیز به نوبه خود این موفقیت را به تمامی برگزیدگان استان تبریک گفته و حمایت بی وقفه از صنایع تولیدی با کیفیت را سرلوحه و وظیفه خود بداند.

سید محمد جواد عرفانفر

 

افتخاری دیگر درحوزه کیفیت و استاندارد برای  استان یزد رقم خورد،  حمید مطهری مدیرکل استاندارد استان یزد

https://www.asianews.ir/u/b31
اخبار مرتبط
یزد _ مدیرکل استاندارداستان گفت:با حضور کارشناسان آموزش دیده اداره کل استاندارد یزد، طرح اندازه گیری نرخ کیفیت دراستان، به سرعت درحال انجام است
یزد - مشکلات موجود میان صنف آسانسور ومردم در استان یزد ساماندهی می شود
آسیانیوز (وبسایت روزنامه آسیا) هیچگونه مسولیتی در قبال نظرات کاربران ندارد.
ایمیل را وارد کنید
تعداد کاراکتر باقیمانده: 1000
نظر خود را وارد کنید