صاحب امتیاز
دکتر ساقی باقری نیا
بنیان‌گذار و مدیر مسئول
جاویدنام ایرج جمشیدی
سردبیر وبسایت
نوید جمشیدی
صاحب امتیاز: دکتر ساقی باقری نیا،    بنیان‌گذار و مدیر مسئول: جاویدنام ایرج جمشیدی،   سردبیر وبسایت: نوید جمشیدی
دوشنبه / ۲ اَمرداد ۱۴۰۲ / ۱۵:۴۸
کد خبر: 15749
گزارشگر: 213
۳۴۰
۰
۰
۱
تغییرات بی سابقه در شبکه محبوب اجتماعی

چرا توئیتر لوگوی جنجالی ساخت؟

چرا توئیتر لوگوی جنجالی ساخت؟
تغییر روز گذشته توئیتر از متفاوت ترین و بی سابقه ترین تغییرات در این شبکه اجتماعی بود.

 به گزارش آسیانیوز، ایلان ماسک روز گذشته لوگوی توئیتر را تغییر داد.

این اولین تغییر لوگوی توئیتر از ابتدا تاکنون نیست و پیش از این این شبکه اجتماعی محبوب جهانی ، سه مرتبه دیگر نیز تغییر لوگو داده بود. اما تغییر روزگذشته توئیتر متفاوت ترین تغییر لوگوی این شبکه اجتماعی بود زیرا به طور کل از رنگ تا خطوط لوگو تغییر کرده است.

به گزارش رکنا، گفتنی است،توییتر (به انگلیسی: Twitter) یک شبکهٔ اجتماعی و یک سرویس ارائه‌دهندهٔ میکروبلاگ است که به کاربران اجازه می‌دهد تا پیام متنی را که توییت (به انگلیسی: Tweet) نامیده می‌شود، ارسال کنند.

توییت‌ها نخست به ۱۴۰ حرف محدود شده بودند، اما در ۷ام نوامبر سال ۲۰۱۷، این محدودیت به ۲۸۰ حرف در هر توییت، به‌جز زبان‌های چینی، ژاپنی و کره‌ای، ارتقا پیدا کرد. این محدودیت در نهایت برای کاربران مشترک توئیتر بلو ابتدا به ۴٬۰۰۰ و سپس به ۱۰٬۰۰۰ حرف افزایش یافت./

 


https://www.asianews.ir/u/b4i
اخبار مرتبط
در حالی که خبر مبارزه واقعی مارک زاکربرگ و ایلان ماسک در فضای شبکه‌های مجازی منتشر شد و همگان را متعجب کرد، اپلیکیشن «تریدرز» در نخستین روز رونمایی، در ایران فیلتر شد!
شبکه اجتماعی «تردز» در نخستین روز کاری در ایران فیلتر شد و خیلی ها را خوشحال کرد و بازار سوداگری را داغ؛ و با چنین فیلترینگ گسترده ای چیزی جز ناامیدی و دلسردی تکرار نشد...
یک روز پس از آغاز به کار شبکه اجتماعی تردز، محصول متا که تا کنون بیش از ۳۰ میلیون کاربر را جذب کرده است، الکس اسپیرو، وکیل توییتر، مدیر متا را تهدید کرد که از او شکایت می‌کند.
آسیانیوز (وبسایت روزنامه آسیا) هیچگونه مسولیتی در قبال نظرات کاربران ندارد.
ایمیل را وارد کنید
تعداد کاراکتر باقیمانده: 1000
نظر خود را وارد کنید