صاحب امتیاز
دکتر ساقی باقری نیا
بنیان‌گذار و مدیر مسئول
جاویدنام ایرج جمشیدی
سردبیر وبسایت
نوید جمشیدی
صاحب امتیاز: دکتر ساقی باقری نیا،    بنیان‌گذار و مدیر مسئول: جاویدنام ایرج جمشیدی،   سردبیر وبسایت: نوید جمشیدی
سه شنبه / ۳ اَمرداد ۱۴۰۲ / ۰۰:۱۳
کد خبر: 15756
گزارشگر: 213
۳۱۵
۰
۰
۱
خبر مهم مدیرکل مدیریت بحران استان تهران

تشریح جزئیات تدوین سناریوی بحران برای پایتخت

تشریح جزئیات تدوین سناریوی بحران برای پایتخت
مدیرکل مدیریت بحران استان تهران گفت: با توجه به اینکه موضوع شناسایی مخاطرات، تهدیدات و تعیین احتمالات برای مواقع بحران بسیار مهم هستند.

به گزارش آسیانیوز، مدیرکل مدیریت بحران استان تهران با اشاره به ضرورت شناسایی مخاطرات، تهدیدات و تعیین احتمالات برای مواقع بحران، از تدوین سناریوی بحران توسط ۱۶ شهرستان استان تهران خبر داد.

 حامد یزدی مهر در خصوص برگزاری مانور ارتقای سطح آمادگی و مقابله با مخاطرات محتمل که با حضور مسئولان ستاد پیشگیری، هماهنگی و فرماندهی عملیات به پاسخ شهرستان‌های تهران، ری، شهریار، اسلامشهر، قدس، رباط کریم، ملارد و بهارستان، پیشوا، ورامین، قرچک، پاکدشت، پردیس، فیروزکوه، دماوند و شمیرانات در اداره کل مدیریت بحران استان تهران برگزار شد گفت: آمادگی در مقابل وقوع بحران‌های احتمالی از وظایف اصلی مدیریت بحران محسوب می شود.

به گزارش ایسنا، یزدی مهر با بیان اینکه برگزاری مانورها از اهمیت ویژه برخوردار است، افزود: افزایش هماهنگی میان تیم‌ها، تعیین ضعف‌ها در حوزه برنامه‌ریزی و تجهیزات و تمرین مسئولیت‌ها و افزایش آگاهی و اطلاعات از ویژگی‌های مهم برگزاری مانورها به حساب می‌آیند.

مدیرکل مدیریت بحران استان تهران ادامه داد:با توجه به اینکه موضوع شناسایی مخاطرات، تهدیدات و تعیین احتمالات برای مواقع بحران بسیار مهم هستند، ۱۶ شهرستان استان تهران مکلف شدند که بر اساس مخاطرات موجود طبق شناخت زیرساخت‌های محل خدمت، سناریویی را تدوین و به اداره کل تحویل دهند تا به موازارت آن نقاط آسیب پذیر مورد بررسی قرار بگیرند.

وی همچنین در ادامه از برگزاری مانور صفر در روزهای آتی نیز خبر داد و اظهارکرد: این نکته حائز اهمیت است که حادثه و مخاطرات طبیعی و غیر طبیعی خبر نمی‌دهند و ضروری است که دستگاه ها و مدیران بحران برای آن زمان از آمادگی کافی برخوردار باشند./

https://www.asianews.ir/u/b4p
اخبار مرتبط
فرآیند ترجمه مدارک به دو حالت رسمی و غیررسمی وجود دارد. ترجمه های غیررسمی نیازی به تاییدیه و مرکز خاصی ندارد. همه ی مترجمانی که به زبان انگلیسی مسلط باشند، می‌توانند ترجمه غیررسمی مدارک و انواع متون را انجام دهند. این نوع از ترجمه از لحاظ قانونی معتبر نیست و نمی‎توان به آن استناد کرد. روند ترجمه رسمی، روندی متفاوت است و فقط توسط مترجم هایی که از سوی قوه قضاییه تاییدیه دارند، قابل انجام است.
هوش مصنوعی تصاویر تکان دهنده ای را از وضعیت تهران پس از زلزله ۷ ریشتری ارائه کرده است.
بهترین مراکز آموزشی و میکاپ آرتیست‌های تهران که باید بشناسید
مقامات صنعت برق کشور از احتمال تعطیلی ادارات و سازمان ها به دلیل گرمای شدید در پایتخت خبر دادند. این در حالی است که براساس برخی اخبار غیر رسمی دمای هوای پایتخت روز گذشته از ۴۸ درجه سانتیگراد عبور کرد!
آسیانیوز (وبسایت روزنامه آسیا) هیچگونه مسولیتی در قبال نظرات کاربران ندارد.
ایمیل را وارد کنید
تعداد کاراکتر باقیمانده: 1000
نظر خود را وارد کنید