صاحب امتیاز
دکتر ساقی باقری نیا
بنیان‌گذار و مدیر مسئول
جاویدنام ایرج جمشیدی
سردبیر وبسایت
نوید جمشیدی
صاحب امتیاز: دکتر ساقی باقری نیا،    بنیان‌گذار و مدیر مسئول: جاویدنام ایرج جمشیدی،   سردبیر وبسایت: نوید جمشیدی
سه شنبه / ۳ اَمرداد ۱۴۰۲ / ۱۴:۱۹
کد خبر: 15763
گزارشگر: 2
۳۰۹
۰
۰
۳
بهترین شرکت های حمل و نقل دنیا

سایت تخصصی شرکتهای حمل و نقل بین المللی کدامند؟

سایت تخصصی شرکتهای حمل و نقل بین المللی کدامند؟
معرفی سایت تخصصی شرکتهای حمل و نقل بین المللی را با ذکر تاریخچه و اهداف آنها

معرفی سایت تخصصی شرکتهای حمل و نقل بین المللی

 

اگر در حوزه حمل و نقل فعالیت می کنید یا به آن علاقه مند هستید مطمئنا دوست دارید با سایت تخصصی شرکتهای حمل و نقل بین المللی آشنا شوید و سایت بهترین شرکت های حمل و نقل دنیا را پیدا کنید.پس خواندن این مطلب را اصلا از دست ندهید چراکه می خواهیم به معرفی سه سایت برتر حمل و نقل بپردازیم.

 

لیست سایت تخصصی شرکتهای حمل و نقل بین المللی

 

مسلما شرکت های حمل و نقل زیادی هستند که برای معرفی بهتر کارشان یا ارتباط با مشتریان سایت راه اندازی می کنند اما تعداد سایت تخصصی شرکتهای حمل و نقل بین المللی در ایران انگشت شمارند.

منظور ما شرکت های حمل و نقلی هستند که علاوه بر ارائه خدمات، در سایتشان خیلی خوب و دقیق به مسائل پیرامون حوزه حمل و نقل بین الملل می پردازند و به بهترین نحو مراحل کار حمل را توضیح می دهند.
ابتدا سراغ دو سایت برتر حمل و نقل بین المللی در دنیا می پردازیم و سپس برترین سایت حمل ونقل بین المللی در ایران را معرفی می کنیم.

  1. Dsv.com
  2. kuehne-nagel.com
  3. Merlead.com

شرکت حمل و نقل دانمارکی

dsv.com یک شرکت حمل و نقل دانمارکی

 

DSV یکی از بزرگترین شرکت های حمل و نقل و لجستیک در دنیا است که در سال ۱۹۷۶ توسط تولبرگ و ۹ شرکت حمل و نقل مستقل دیگر تاسیس شد.این شرکت در سال ۱۹۸۹ با خرید دو شرکت صادراتی رقیب و در سال ۱۹۹۹ با خرید شرکت SVEX GROUP AB راه خود را برای ورود به بازار حمل و نقل بین الملل باز کرد و مسیر DSV را برای فعالیت هموارتر نمود.
بزرگترین قدمی که dsv برای بهبود خودش انجام داد خرید گروه حمل و نقل DFDS DAN بود که این شرکت را وارد عرصه جدیدی در صنعت حمل و نقل کردو با اینکار نه تنها dsv شبکه جهانی خودش را تقویت کرد بلکه وارد بخش های جدید بازار هم شد.آنها با این خرید علاوه بر ارائه خدمات حمل و نقل جاده ای در بریتانیا، اسکاندیناوی، بالتیک و اروپا به حمل و نقل هوایی و خارجی به بازارهای ایالات متحده، آسیا و اقیانوسیه دسترسی پیدا کردند.
dsv در سال های بعد با خرید شرکت هایی مثل J.H. Bachmann، Frans Maas، ABX LOGISTICS حمل و نقل خود را در سرتاسر جهان گسترش داد.این شرکت در سال ۲۰۲۱ در لیست سه شرکت حمل و نقل برتر جهان قرار گرفت.
Dsv A/S شرکت مادر هست که در کپنهاگ دانمارک می باشد و به سه بخش جاده ای، دریایی و هوایی و راه حل تقسیم شده است.
DSV جاده روزانه بیش از ۲۰ هزار کامیون آماده حمل دارد و سالانه بیش از ۳۰ میلیون محموله را جابجا می کند.
DSV هوایی و دریایی سالانه بیش از 2.600.000 TEUs حمل دریایی و 1.700 000 تن متریک حمل هوایی انجام می دهد.

ناگل

kuehne-nagel.com

 

شرکت Kuehne Nagel در سال ۱۸۹۰ توسط آگوست کوئنه و فردریش ناگل در برمن آلمان تاسیس شد و از آن سال تاکنون از یک شرکت حمل و نقل سنتی به یکی از بزرگترین شرکت های تدارکات جهانی تبدیل شده که راه حل های بسیار تخصصی برای صنایع بزرگ جهان ارائه می دهد.
ناگل در سال ۱۹۰۷ درگذشت و کوئنه سهام شرکت را به دست گرفت.بعد از مرگ وی در سال ۱۹۳۲ پسرانش آلفرد و ورنر شرکت را دست گرفتند.
در دهه ۱۹۵۰ آلفرد با افتتاح چندین شعبه در تورنتو، اونتاریو، مونترال، کبک شرکت را گشترش داد.بلاخره در سال ۱۹۷۵ شرکت Kuehne + Nagel International AG واقع در سوئیس بعنوان هلدینگ نهایی معرفی شد.بعد از مرگ آلفرد فرزند او بخاطر ضررهایی که شرکت متحمل شده بود ۵۰ درصد سهام KN را به قیمت ۹۰ میلیون به یک شرکت بریتانیایی بنام Lonrho Plc فروخت.
بعد از آن مدیران اجرایی شرکت تغییر کردند و KN با خرید شرکت های باربری مثل Domenichelli SpA در ایتالیا، Van Vliet BV در هلند، Hollis Transport Group Ltd در انگلستان، Transportes Tres در اسپانیا و شرکت های دیگری در نروژ، سوئد و دانمارک، Kuehne + Nagel را گشترش دادند.
بعدها این شرکت سهام Lonrho plc را پس گرفت و بعد از تغییرات اساسی در هیات مدیره و گسترش فعالیت در آسیا و اقیانوسیه به یکی از برترین شرکت های حمل و نقل در دنیا تبدیل شد.
دفتر اصلی این شرکت در سوئیس است و البته در سرتاسر جهان شعبه دارد.
kuehne-nagel بعنوان یک رهبر لجستیکی در جهان شناخته شده و قادر است بهترین راه حل ها را برای محموله های خاص پیشنهاد دهد.
این شرکت در خصوص حمل و نقل دریایی، هوایی، جاده ای، انبارداری و توزیع، ترخیص کالا از گمرک، بیمه و ... خدمات ارائه می کند.

سایت تخصصی حمل و نقل بین المللی ایرانی

سایت تخصصی حمل و نقل بین المللی ایرانی

 

اما رسیدیم به برترین سایت حمل و نقل در ایران که از اغاز فعالیت خود تاکنون توانسته خدمات ارزنده ای را به مردم ارائه کند.

Merlead.com با ایده حمل نقل آنلاین

شرکت حمل و نقل merlead با داشتن یک سایت جامع و کامل در حوزه حمل و نقل و فریت بار بسیاری از نیازهای مشتریان صادرات و واردات بین المللی کالا را برآورده کرده است.اگر سری به سایت این شرکت بزنید و مقالات منتشر شده ی آن را مطالعه کنید می بینید که چقدر فرآیند حمل نقل بین المللی بار و مسائل مرتبط با حمل را بخوبی توضیح داده اند و با شفاف سازی و ارائه اطلاعات دقیق و به روز کمک بزرگی به صنعت حمل و نقل بین المللی کرده اند.
شرکت مرلید علاوه بر ارائه اطلاعات جامع حمل و نقل با داشتن یک شبکه اطلاعاتی و ارتباطی قوی می تواند محموله های هوایی و دریایی خارجی را با بالاترین کیفیت و مناسب ترین قیمت سازماندهی کند.
یکی از ویژگی های بارز و ارزنده این شرکت مشاوره حمل است یعنی بر حسب نیازهای مشتری می تواند بهترین شیوه حمل و نقل و راهکارهای مناسب برای حمل و نقل بارهای سخت و پیچیده را پیشنهاد داده و کار را هندل کند.
پیشنهاد می کنیم قبل از اقدام به حمل بارهای خود حتما به سایت تخصصی حمل و نقل بین المللی مرلید سر بزنید تا بتوانید بهترین خدمات را دریافت کنید.

https://www.asianews.ir/u/b4w
اخبار مرتبط
الوپیک اولین شرکت اینترنتی در حوزه حمل ‌و نقل کالای درون شهری بود که توانست یکی از سنتی‌ترین کسب ‌و کارهای ایران را هوشمند کند و از آنجایی که جابجایی مرسوله تا پیش از این به عنوان یکی از دغدغه‌های روزمره مردم و کسب ‌و کارها محسوب می‌شد، به سرعت در کشور جای خود را باز کرد و میلیون‌ها کاربر را به خود جذب کرد.
آسیانیوز (وبسایت روزنامه آسیا) هیچگونه مسولیتی در قبال نظرات کاربران ندارد.
ایمیل را وارد کنید
تعداد کاراکتر باقیمانده: 1000
نظر خود را وارد کنید