صاحب امتیاز
دکتر ساقی باقری نیا
بنیان‌گذار و مدیر مسئول
جاویدنام ایرج جمشیدی
سردبیر وبسایت
نوید جمشیدی
صاحب امتیاز: دکتر ساقی باقری نیا،    بنیان‌گذار و مدیر مسئول: جاویدنام ایرج جمشیدی،   سردبیر وبسایت: نوید جمشیدی
چهارشنبه / ۴ اَمرداد ۱۴۰۲ / ۱۷:۵۸
کد خبر: 15780
گزارشگر: 2
۷۱۴
۰
۰
۱
شرکت معماری لوکس

ایمن سازه ؛ توسعه گر، سرمایه گذار و سازنده ساختمان های مدرن و لوکس در ایران

ایمن سازه ؛ توسعه گر، سرمایه گذار و سازنده ساختمان های مدرن و لوکس در ایران
این روزها یکی از دغدغه‌های اصلی برای کسانی که می‌خواهند ساختمان جدید و مدرن بسازند، این است که پروسه طراحی و اجرای آن را به دست چه شرکتی بسپارند؟ شرکت ساختمان سازی ایمن سازه یکی از معروف‌ترین شرکت‌هایی است که می‌تواند در زمینه طراحی و اجرای تمامی مراحل ساخت سازه‌های مدرن به شما کمک کند.

شرکت‌های معماری زیادی در داخل کشور مشغول به فعالیت هستند، اما از میان همه آن‌ها کم‌تر شرکتی مانند شرکت ایمن سازه پیدا می‌شود که پیشینه‌ای به این قدرت و خوبی داشته باشد. با ما در ادامه مطلب همراه باشید تا همه چیز را در مورد این شرکت ساختمان‌سازی بررسی کنیم.

 

درباره شرکت ساختمانی ایمن سازه

 

داستان شرکت ساختمان سازی ایمن سازه از سال ۱۳۷۹ شروع شد. ایمن سازه از همان ابتدای مسیر با چالش‌های بسیاری همراه بود و در طی این سال‌ها توانست به‌خوبی از پس این چالش‌ها بربیاید.
اگر بخواهیم به پیشینه این شرکت نگاهی بیندازیم با ۵۰ پروژه داخلی و ۲۰ پروژه خارجی مواجه خواهیم شد که مجموع متراژ ساخته شده در آن‌ها به ۶۰ هزار متر می‌رسد. ایمن سازه زنجیره‌ای از خدمات مانند شناسایی پروژه‌هایی باارزش افزوده بالا، تهیه طرح‌های توجیهی، تهیه طرح مناسب و مدیریت پروژه‌های ساختمانی ارائه می‌دهد.
یکی از اهداف راهبردی imensazeh این است که ساختمان‌هایی را با معماری مدرن و جدید به شما عرضه کند. در راستای همین موضوع هم به طور دائم در حال پیشرفت و آموزش کارکنان خود است.

شرکت ایمن سازه فدک در چه زمینه‌هایی فعالیت دارد؟

 

بهترین راه برای این که بیش‌تر با Imen Sazeh آشنا شوید، این است که حوزه‌های فعالیت آن را به طور کامل بشناسید. یکی از نکات مثبت و مهم در مورد این شرکت، رویکردی است که در ساخت سازه‌های مدرن دارد. همین موضوع هم باعث شده تا سازه‌هایی که توسط ایمن سازه طراحی و اجرا شده‌اند، در میان برترین آثار معماری داخل و حتی خارج کشور شناخته شوند.

  1. معماری لوکس و مدرن


    همان‌طور که اشاره کردیم، یکی از اهداف اصلی این شرکت، دستیابی به طراحی‌ها و سازه‌هایی است که لوکس و مدرن باشند. خوشبختانه تیم مهندسی این شرکت توانایی طراحی چنین سازه‌هایی را به‌راحتی دارد و این موضوع را از روی ساختمان‌هایی مانند «خانه شریفی‌ها» که توسط ایمن سازه تکمیل شده است، مشاهده کرد.
  2. طراحی و اجرای سازه


    زمینه اصلی فعالیت این شرکت، طراحی و اجرای سازه است. در واقع شرکت ساختمان سازی ایمن سازه بنا به نیاز شما می‌تواند ساختمان‌های مسکونی، اداری یا تجاری را با رویکردی مدرن و بسیار لوکس بسازد. تجربه و رزومه این مجموعه ساختمان‌سازی نشان می‌دهد که به‌خوبی می‌تواند انتظارات شما را در هر موقعیت مکانی به واقعیت تبدیل کند.
  3. توسعه گر و سرمایه گذار ساختمان های مدرن


    بخش مهمی از فعالیت شرکت ایمن سازه مربوط به شناسایی پروژه‌هایی است که ارزش سرمایه‌گذاری بالایی دارند. عمدتاً این سازه‌ها با معماری مدرن ساخته می‌شوند و نتیجه نهایی بسیار چشمگیر خواهد بود. این شرکت سرمایه و انرژی زیادی برای شناسایی چنین پروژه‌هایی اختصاص می‌دهد و ارزش نهایی این پروژه زمانی که به اتمام می‌رسد مشخص خواهد شد.

 

مدیرعامل شرکت ایمن سازه چه کسی است؟

 

شاید برای شما هم جالب باشد بدانید که مدیرعامل شرکت ساختمان سازی ایمن سازه چه کسی است؟
آقای مهندسی علی تبار مدیرعامل و عضو هیئت‌مدیره این شرکت است که حدود ۲۵ سال تجربه حرفه‌ای در زمینه طراحی و اجرای ساختمان‌های مدرن دارد. او کارشناسی خود را در رشته مهندسی عمران از دانشگاه صنعتی شریف اخذ کرد. همچنین مدرک کارشناسی ارشد خود را هم از این دانشگاه در رشته عمران - سازه‌های هیدرولیکی به دست آورد.

 

شاخص‌ترین پروژه‌های شرکت ایمن سازه تهران

 

یکی از کارهایی که باید در زمان انتخاب شرکت ساختمان‌سازی انجام دهید، این است که پروژه‌های شاخصشان را بررسی کنید. این کار به شما نشان می‌دهد که شرکت موردنظر چقدر می‌تواند در برآورده‌کردن انتظارات شما موفق عمل کند.
با درنظرگرفتن همین موضوع هم می‌خواهیم بررسی کنیم که شاخص‌ترین پروژه‌های شرکت ساختمانی ایمن سازه کدام هستند؟

 

۱- خانه شریفی‌ها

 

یکی از شاخص‌ترین و البته زیباترین پروژه‌هایی که توسط ایمن سازه طراحی و تکمیل شد، خانه شریفی‌ها بود. این خانه در هنگام بهره‌برداری توجه‌های زیادی را به سمت خود جلب کرد. از جمله جوایزی که این سازه برای معماری دریافت کرد، می‌توان به جایزه معتبر بین‌المللی خاورمیانه در سال ۲۰۱۴ اشاره کرد.

 

۲- هتل مسکونی گراندو

 

پروژه ساخت این سازه به متراژ ۵۲۰۰ متر در سال ۱۳۹۵ آغاز شد و به‌سرعت مراحل تکمیل آن تا سال ۱۳۹۸ به اتمام رسید. ساختمان گراندو یکی از لوکس‌ترین سازه‌های شهر تهران است که تمامی امکاناتی که ساکنین نیاز دارند را در اختیارشان قرار می‌دهد.

هتل مسکونی گراندو

۳- برج سولاریس

 

ویلا برج سولاریس یکی از متفاوت‌ترین سازه‌های نوار ساحلی شمال کشور است که به‌صورت کاملاً هوشمند طراحی شده است. سولاریس در شهر محمودآباد قرار است ساخته شود و هم اکنون در مرحله تکمیل طراحی نهایی قرار داد.

برج سولاریس

شروع و استارت کار این پروژه سال ۱۴۰۰ بود و قرار است که با برنامه‌ای جامع تا سال ۱۴۰۵ به پایان برسد. نکته جالب در مورد این سازه، امکانات بسیار لوکس و مدرنی است که دارد. به‌واسطه همین امکانات ساکنین هیچ نیازی به خروج از ساختمان نخواهند داشت. همچنین برج ویلای سولاریس یکی از بزرگ‌ترین سازه‌ها در شمال کشور است که متراژ آن به ۷۰۰۰۰ هزار مترمربع می‌رسد.

 

۴- برج باغ سدروس

 

برج سدروس در محله سعادت‌آباد شهر تهران ساخته شده است و یکی از متمایزترین سازه‌های شهر تهران است که حس تازگی را القا می‌کند. نام این سازه از روی درختی همیشه‌سبز از خانواده کاج برداشته شده است و سعی شده تا طراحی آن هم تداعی‌کننده سرسبزی و استحکام باشد.

برج باغ سدروس

جالب است بدانید که طراحی این ساختمان برنده جایزه WAF در سال ۲۰۱۹ شد و یکی از مجلل‌ترین لابی‌های شهر تهران را دارد.

 

مشهورترین معمارانی که با ایمن سازه همکاری داشته‌اند!

 

تابه‌حال پروژه‌های بسیاری توسط شرکت ساختمان سازی ایمن سازه طراحی و ساخته شده‌اند، اما باید بدانید که در طی پروسه تکمیل آن‌ها، معماران برتر ایران با ایمن سازه همراه بودند تا مدرن‌ترین و مجلل‌ترین ساختمان‌ها را بسازند.

  • نشید نبیان: یکی از برترین معماران زن ایرانی که توانسته به شهرت جهانی دست پیدا کند و مقالاتش را در مجله‌های بین‌المللی به چاپ برساند، نشید نبیان است. او سابقه تحصیلی در دانشگاه تورنتو، هاروارد و MIT را دارد و از این لحاظ در میان برترین معماران زن قرار می‌گیرد.
  • علیرضا تغابنی: یکی از شاخص‌ترین پروژه‌های علیرضا تغابنی، خانه شریفی‌ها است که موفق به دریافت جوایز داخلی و خارجی بسیاری شد. او مدرس دانشگاه آزاد و دانشگاه فردوسی مشهد بوده و یکی از معمارهایی است که موفق به دریافت جایزه سلطنتی دورفمن بریتانیا شد.
  • محمدرضا نیکبخت: سومین معمار شناخته شده‌ای که با شرکت ایمن سازه همکاری دارد، محمدرضا نیکبخت است. او در حال حاضر در پروسه طراحی ویلا برج سولاریس با imensazeh همکار می‌کند. محمدرضا نیکبخت در افتخارات زیادی در کارنامه خود دارد که از جمله آن‌ها می‌توان به مرمت مجموعه تاریخی بایزید بسطامی اشاره کرد.

 

جوایز و افتخارات ایمن سازه

 

وقتی صحبت از افتخارات و جوایز می‌شود، به‌راحتی می‌توان برای شرکت ساختمان سازی ایمن سازه، موارد زیادی را عنوان کرد. در ادامه اما از میان همه این افتخارات می‌خواهیم شما را با چهار موردشان آشنا کنیم:

  • دریافت جایزه WAF برای پروژه سدروس در سال ۲۰۱۹
  • جایزه معمار سال برای خانه شریفی‌ها در سال ۱۳۹۲
  • جایزه معمار خاورمیانه برای خانه شریفی‌ها در سال ۱۳۹۲
  • جایزه فستیوال جهانی معماری

 

شما چقدر در مورد رویکرد ساختمان‌سازی مدرن ایمن سازه می‌دانید؟

 

یکی از نکات جالب که باعث تمایز این شرکت با دیگر شرکت‌های معماری شده است، رویکردی است که برای ساخت سازه‌های مختلف در پیش گرفته است. ایمن سازه به دنبال استفاده از معماری خاص و البته تکنولوژی‌های روز در ساختمان است و همین موضوع باعث شده تا طراحی‌های انجام شده توسط این شرکت، هیچ شباهتی به طراحی‌های سنتی نداشته باشند.
در واقع با نگاه به ساختمان‌هایی که شرکت ساختمان سازی ایمن سازه مجری‌شان بوده است می‌توانید آینده را در زمان حال تجربه کنید. این سازه عموماً به شکل کاملاً هوشمند و با تمام امکانات رفاهی طراحی می‌شوند که انتظارات هر فردی را برآورده می‌کنند.

https://www.asianews.ir/u/b5d
اخبار مرتبط
در این مطلب قصد داریم به بررسی برخی از مهم‌ترین ویژگی هایی که لازم است یک شرکت معماری داشته باشد، بپردازیم.
آسیانیوز (وبسایت روزنامه آسیا) هیچگونه مسولیتی در قبال نظرات کاربران ندارد.
ایمیل را وارد کنید
تعداد کاراکتر باقیمانده: 1000
نظر خود را وارد کنید