صاحب امتیاز
دکتر ساقی باقری نیا
بنیان‌گذار و مدیر مسئول
جاویدنام ایرج جمشیدی
سردبیر وبسایت
نوید جمشیدی
صاحب امتیاز: دکتر ساقی باقری نیا،    بنیان‌گذار و مدیر مسئول: جاویدنام ایرج جمشیدی،   سردبیر وبسایت: نوید جمشیدی
چهارشنبه / ۴ اَمرداد ۱۴۰۲ / ۱۸:۱۵
کد خبر: 15781
گزارشگر: 2
۴۹۷
۱
۰
۶
خرید زرشک

قیمت زرشک در مشهد چنده؟【با امکان خرید از پایتخت زرشک جهان】

قیمت زرشک در مشهد چنده؟【با امکان خرید از پایتخت زرشک جهان】
اگر می‌خواهید قیمت زرشک در مشهد را بدانید و با نحوه خرید آن از فروشگاه معتبر باغ ایران آشنا شوید، این مطلب را بخوانید.

کمی پیش‌تر در خصوص بهترین زعفران مشهد، مطلبی منتشر کردیم که با استقبال خوب شما همراهان عزیز آسیا نیوز مواجه شد. هم‌اکنون نیز قصد داریم در خصوص خرید و قیمت زرشک در مشهد صحبت کنیم تا بتوانید هم از قیمت زرشک فله و خُرد و هم از نحوه خرید آن در مشهد مطلع شوید.

 

خرید و قیمت زرشک در مشهد

 

زرشک محصولی است که قیمت آن نسبتا نوسان دارد و در فصل‌های مختلف می‌تواند متفاوت باشد. به‌عنوان‌مثال هر سال در ایام محرم معمولا قیمت زرشک افزایش می‌یابد چون تقاضا بسیار بالا می‌رود و موجودی زرشک بازار کم می‌شود، همچنین در فصل برداشت، عموما قیمت آن پایدار بوده و گاها کاهشی می‌شود. این‌ها مواردی هستند که برای خرید زرشک عمده بهتر است به آن توجه کنید.
البته ناگفته نماند که باغداران زرشک در چند سال گذشته به دلیل شیوع بیماری کرونا و کاهش قابل توجه صادرات، با ضررهای هنگفت مواجه شدند و همچنین در چند سال گذشته قیمت زرشک نسبت به سایر محصولات رشد چندانی نداشت و حتی آنقدر پایین ماند و باعث ضرر کشاورزان شد که دولت برای افزایش قیمت آن در مهر ماه ۱۴۰۱ جشنواره ملی زرشک را با هدف حمایت از زرشک و کشاورزان برگزار کرد.
باتوجه به توضیحات بالا، در ادامه به بررسی قیمت زرشک در مشهد و معرفی یک فروشگاه معتبر می‌پردازیم تا بتوانید قیمت به‌روز انواع زرشک را در آن بررسی کنید.

 

قیمت انواع زرشک در مشهد

 

قیمت زرشک اعلا مشهد با توجه به موضوعات مختلف تعیین می‌شود. برای مثال قیمت زرشک فله در مشهد (خرید عمده) با خریدهای جزئی متفاوت است.
همچنین زرشک پفکی گران‌تر از سایر انواع زرشک فروخته می‌شود و همان‌طور که گفتیم موارد دیگری مانند فصل، عرضه و تقاضا، کیفیت محصول و… در قیمت زرشک مشهد تاثیر می‌گذارند.

 

قیمت زرشک پفکی

 

زرشک پفکی با کیفیت‌ترین نوع زرشک است. برای تولید این محصول شاخه‌ها را جدا می‌کنند و در بارگاه قرار می‌دهند. بارگاه‌ها شرایط بهداشتی و تهویه مناسب دارند. خشک شدن زرشک در بارگاه چهار تا شش ماه طول می‌کشد.
در این روش محصولات هیچ آسیبی نمی‌بینند و به همین دلیل زرشک پفکی به عنوان «زرشک درجه یک» دسته‌بندی می‌شود. فرایند طولانی و پر هزینهٔ این روش باعث افزایش قیمت زرشک پفکی در مشهد شده است.

* برای مشاهده قیمت، می‌توانید به صفحه قیمت زرشک پفکی مراجعه نمایید.

 

قیمت زرشک دانه اناری

 

برای تهیهٔ زرشک دانه اناری، با ضربه‌زدن به شاخه‌ها میوه‌ها را برداشت می‌کنند. سپس آنها را زیر نور مستقیم آفتاب قرار می‌دهند. تقریبا با گذر دو الی سه هفته، زرشک در زیر نور آفتاب خشک می‌شود. در نهایت محصولات بسته‌بندی و ارائه می‌شوند.
زرشک دانه اناری در زمانی کوتاه و با روشی آسان‌تر تهیه می‌شود. همچنین خشک کردن زرشک با این روش به انبار، تجهیزات و... نیاز ندارد. به همین دلیل قیمت زرشک دانه اناری نسبت به انواع دیگر کمتر است.

 

قیمت زرشک تازه

 

برای تهیهٔ زرشک تازه باید در نیمهٔ اول پاییز اقدام کنید. قیمت زرشک تازه در مشهد همزمان با برداشت محصول (در ابتدای مهر و آبان) مشخص می‌شود.
فروش زرشک تازه به صورت شاخه‌ای یا خوشه‌ای است و قیمت هر کیلو زرشک در بازار مشهد با توجه به این موضوع تعیین می‌شود.
برای خرید زرشک تازه و یا حضور در لیست رزرو می‌توانید به صفحه https://bagheiran.com/buy-fresh-barberry مراجعه کنید.

 

خرید زرشک در مشهد (عمده و جزئی)

خرید زرشک در مشهد

بازار زرشک مشهد بسیار گسترده است. چراکه این شهر موقعیت جغرافیایی مناسب، بازارهای بزرگ، شبکهٔ تجار و بازرگانان، مراکز فرآوری و بسته‌بندی، زیرساخت‌های حمل‌و‌نقل و تمامی امکانات مورد نیاز برای توزیع محصول را دارد.
جالب است بدانید که بیشتر زرشک موجود در بازارهای مشهد، در استان خراسان جنوبی به‌ویژه شهرستان قاینات (پایتخت زرشک و زعفران جهان) تولید می‌شوند.
درخت زرشک در مناطق بسیاری سبز می‌شود، اما ثمرهٔ آن در هیچ منطقه‌ای همانند خراسان جنوبی نیست. اقلیم مناسب و خاک حاصل‌خیز خراسان جنوبی، پرورش زرشک را به یکی از تولیدات استراتژیک منطقه تبدیل کرده است.
استان خراسان جنوبی بیشتر از نود‌وپنج درصد زرشک قرمز درجه یک جهان را تامین می‌کند. زرشک در بسیاری از مناطق خراسان جنوبی کشت می‌شود؛ اما شهرستان قائنات به پایتخت زرشک و زعفران جهان معروف است.
افرادی که به خرید زرشک مشهد علاقه‌مند هستند می‌توانند به فروشگاه باغ ایران (BagheIRAN.com) مراجعه کنند. فروشگاه باغ ایران با همکاری کشاورزان، این محصول پرطرفدار را به صورت مستقیم از قائنات به مشهد و سراسر ایران عرضه می‌کند. بنابراین با مراجعه به این فروشگاه می‌توانید انواع زرشک پفکی، دانه اناری، زیر تالاری و... را با قیمت مناسب به‌صورت عمده یا جزئی تهیه کنید.

* برای کسب اطلاعات بیشتر می‌توانید به صفحه قیمت زرشک فله مراجعه کنید.

 

چرا فروشگاه باغ ایران مرجع مناسبی برای خرید زرشک است؟

خرید زرشک از باغ ایران

باغ ایران جزو معتبرترین فروشگاه‌های آنلاین برای بررسی قیمت و یا خرید زرشک است. در ادامه برخی از دلایل اصلی این موضوع را توضیح می‌دهیم.

  • مجوزهای معتبر: پروانه کسب و کارهای اینترنتی، پروانه کسب کشاورزی، پروانه بسته بندی نظام صنفی کشاورزی، نماد اعتماد الکترونیکی و... از جمله مجوزهایی هستند که در صفحه درباره ما فروشگاه باغ ایران وجود دارد و می‌توانید آن‌ها را مشاهده کنید. این مجوزها نشان دهنده فعالیت این فروشگاه در چهارچوب قوانین کشور هستند.
  • تولید کننده زرشک: دفتر مرکزی باغ ایران در شهرستان قائنات است که بزرگترین قطب تولید زرشک جهان به حساب می‌آید. همچنین موسسان این فروشگاه، تولیدکننده و باغدار زرشک هستند. این موضوع نشان‌دهنده تبحر و تجربه تیم باغ ایران در زمینه زرشک هست.
  • ارسال مستقیم از قائنات: چه قصد خرید زرشک عمده دارید و چه قصد خرید زرشک به‌صورت جزئی در وزن‌هایی مانند یک کیلو، ۲۵۰ گرم و... می‌توانید به باغ ایران به آدرس bagheiran.com مراجعه نموده و زرشک خود را مستقیما از مرکز تولید آن تهیه نمایید. ارسال زرشک به نقاط مختلف مشهد و سایر شهرها با باربری، پست پیشتاز و یا تیپاکس انجام می‌شود و در مدت زمانی بین ۱ تا ۳ روز تحویل می‌گردد.
  • نظرات مثبت پیرامون باغ ایران: اگر صفحه محصول زرشک را در این فروشگاه مشاهده کنید و یا نظرات کاربران در بخش مشتریان خوشحال بشنوید و یا سری به گوگل مپ بزنید، مشاهده خواهید کرد که مشتریان بسیاری از محصولات باغ ایران مانند زرشک رضایت دارند. طبیعتا این نظرات تایید کننده کیفیت خدمات و محصولات در سطح بالایی هستند.

معیارهای بالا، مواردی بودند که توسط ما بررسی شدند و در مجموع می‌توان نتیجه گرفت که خرید زرشک از باغ ایران می‌تواند کاملا امن و رضایت بخش باشد. در نهایت انتخاب و تصمیم گیری با شماست.
همچنین لازم به ذکر است محصولات دیگری مانند زعفران قائنات، عناب دانه درشت خراسان جنوبی، برنج اصل شمال، هل و... نیز در فروشگاه اینترنتی باغ ایران عرضه می‌شود که از کیفیت بسیار بالایی برخوردار هستند.

https://www.asianews.ir/u/b5e
اخبار مرتبط
بهترین زعفران مشهد را چگونه تهیه کنیم؟ اگر قصد خرید زعفران در مشهد دارید، ما در این پست لیست بهترین زعفران فروشی‌ها را معرفی کرده‌ایم.
آسیانیوز (وبسایت روزنامه آسیا) هیچگونه مسولیتی در قبال نظرات کاربران ندارد.
مجید
۱۴۰۲/۰۵/۰۴
5
0
1

ممنون توضیحات قیمت گذاری زرشک کامل و عالی بود


ایمیل را وارد کنید
تعداد کاراکتر باقیمانده: 1000
نظر خود را وارد کنید