صاحب امتیاز
دکتر ساقی باقری نیا
بنیان‌گذار و مدیر مسئول
جاویدنام ایرج جمشیدی
سردبیر وبسایت
نوید جمشیدی
صاحب امتیاز: دکتر ساقی باقری نیا،    بنیان‌گذار و مدیر مسئول: جاویدنام ایرج جمشیدی،   سردبیر وبسایت: نوید جمشیدی
یکشنبه / ۸ اَمرداد ۱۴۰۲ / ۱۳:۳۴
کد خبر: 15825
گزارشگر: 213
۷۶۰
۰
۰
۱
در طول سال و مناسبت ها

پرداخت پاداش و مزایای کارکنان دولت تا سقف ۱۰ میلیون تومان+جدول ها

پرداخت پاداش و مزایای کارکنان دولت تا سقف ۱۰ میلیون تومان+جدول ها
بر اساس ابلاغیه معاون اول رئیس جمهوری، کارمندان دولت در مناسبت های مختلف سال تا ۱۰ میلیون تومان پاداش‌ دریافت خواهند کرد.

به گزارش آسیانیوز، بر اساس ابلاغیه اخیر معاون اول رئیس جمهوری، کارمندان دولت تا ۱۰ میلیون تومان پاداش‌های مناسبتی دریافت خواهند کرد که بسته به وضعیت تاهل و تعداد فرزند این مبلغ متفاوت خواهد بود.

 طبق ابلاغیه اخیر معاون اول رئیس جمهوری در تاریخ چهارم مرداد ماه امسال در زمینه پرداخت انواع پاداش و مزایا به کارکنان دولت، دستگاه‌های اجرایی که عملکرد کلی آن‌ها بر اساس مجموع امتیاز مکتسبه در عمومی و اختصاصی سال ۱۴۰۱ در سطح «عالی» و «خوب» ارزیابی شده باشد، مجازند یک بار در سال پاداشی تحت عنوان پاداش تشویقی تا یکصد میلیون ریال به هر یک از کارکنان خود پرداخت کنند.

پاداش و مزایای کارمندان دولت

در یکی دیگر از ماده‌های این ابلاغیه نیز درباره پرداخت‌های مناسبتی به همه مشمولان (کارمندان دولت) اینگونه توضیح داده شده است که انواع پاداش و مزایای قابل پرداخت در قالب چهار جدول آمده است.

به عنوان مثال در جدول شماره یک انواع مزایای جانبی در دسته‌بندی‌های «معیشتی» شامل (خوراک، حمل و نقل، مسکن، بهداشت و سلامت)، «رفاهی» شامل (تفریحی و ورزشی، انگیزشی و تشویقی و حمایتی و هدایا) و «جوانی جمعیت» تحت عنوان تحکیم خانواده و افزایش جمعیت شرح داده شده است. هر یک از سه دسته‌بندی ذکر شده به ترتیب ۳۰ تا ۷۰ درصد، ۲۵ تا ۵۵ درصد و پنج تا ۱۵ درصد از کل بودجه در نظر گرفته شده برای مزایای جانبی سهم دارند.

جدول شماره «۲» به کمک هزینه مسکن اختصاص دارد. این مبلغ برای همه مشمولین یک میلیون و ۲۰۰ هزار تومان، به ازای سرپرست خانوار ۵۰۰ هزار تومان و به ازای هر فرزند تحت تکفل ۴۰۰ هزار تومان است.

جدول شماره «۳» این ابلاغیه به مبالغ پرداختی در مناسبت‌های مختلف اختصاص دارد. همه مشمولان یعنی کارکنان دولت در مناسبت‌های تعیین شده در هر سال مبلغ ۱۰ میلیون تومان دریافت خواهند کرد. این مبالغ برای روز زن و روز مرد برای همه کارکنان مجرد، متاهل و دارای فرزند یکسان است اما مبلغ و نحوه پرداخت آن در دیگر مناسبت‌ها به ازای سرپرستی خانوار و تعداد فرزند متفاوت خواهد بود.

البته دو استثناء دیگر هم وجود دارد و آن اینکه مبلغ تعیین شده برای بازگشایی مدارس و دانشگاه‌ها به عنوان یک مناسبت ملی به ازای هر فرزند محصل یا دانشجو قابل پرداخت است و مبلغ تعیین شده برای روز خاص کارکنان دستگاه‌ها مانند روز معلم، پرستار، کارمند و غیره صرفا یک بار در سال قابل پرداخت خواهد بود./


https://www.asianews.ir/u/b6k
اخبار مرتبط
برای کارمندان خانم یکی از بخش‌های دیجی کالا به دلیل بی حجابی پرونده قضایی تشکیل شده است.
رئیس سازمان اداری و استخدامی گفت: تدوین لایحه عادلانه‌سازی حقوق کارکنان دولت، آغاز می‌شود.
حسن صادقی گفت: اگر به دنبال عدالت هستید، تمام مزایایِ مزدی کارمندان را برای کارگران اعمال کنید، نه فقط افزایش ۲۰ درصدی را!
حداقل دستمزد کارگران در سال ۱۴۰۲ با لحاظ نظرات و معیار‌های دقیق و کارشناسی قطعاً تا پایان سال نهایی می‌شود.
آسیانیوز (وبسایت روزنامه آسیا) هیچگونه مسولیتی در قبال نظرات کاربران ندارد.
ایمیل را وارد کنید
تعداد کاراکتر باقیمانده: 1000
نظر خود را وارد کنید