صاحب امتیاز
دکتر ساقی باقری نیا
بنیان‌گذار و مدیر مسئول
جاویدنام ایرج جمشیدی
سردبیر وبسایت
نوید جمشیدی
صاحب امتیاز: دکتر ساقی باقری نیا،    بنیان‌گذار و مدیر مسئول: جاویدنام ایرج جمشیدی،   سردبیر وبسایت: نوید جمشیدی
سه شنبه / ۱۰ اَمرداد ۱۴۰۲ / ۱۲:۱۱
کد خبر: 15850
گزارشگر: 213
۳۳۳
۰
۰
۲
در سراسر کشور

بانک‌ها تعطیل شدند

بانک‌ها تعطیل شدند
بانک مرکزی اعلام کرد: پیرو موافقت هیات دولت با تعطیلی روزهای‌چهارشنبه و پنج‌شنبه ۱۱ و ۱۲ مرداد ماه در کشور به دلیل گرما، تمامی شعبات بانکی نیز تعطیل شدند.
به گزارش آسیانیوز، بانک مرکزی از تعطیلی بانک‌ها در تاریخ ۱۱ و ۱۲ مرداد در سراسر کشور خبر داد.

‌ بانک مرکزی اعلام کرد: پیرو موافقت هیات دولت با تعطیلی روزهای‌چهارشنبه و پنج‌شنبه ۱۱ و ۱۲ مرداد ماه در کشور به دلیل گرما، تمامی شعبات بانکی نیز در این دو روز تعطیل شدند

شبکه بانکی موظف شد شعبات کشیک منتخب خود را دایر و به اطلاع عموم برساند.

به گزارش ایسنا، سخنگوی دولت از موافقت دولت با روزهای تعطیلی چهارشنبه و پنجشنبه خبر داد.

علی بهادری جهرمی اعلام کرد: با توجه به گرمای بی‌سابقه هوا در روزهای جاری، به‌منظور حفظ سلامت شهروندان، هیئت دولت با پیشنهاد وزارت بهداشت مبنی بر تعطیلی روزهای چهارشنبه و پنج‌شنبه در سراسر کشور موافقت کرد.

بهرام عین‌اللهی وزیر بهداشت روز گذشته پیشنهاد تعطیلی آخر هفته را داده بود.

او گفته بود:در هر شرایطی که عوامل محیطی سلامت مردم را دچار مشکل کند وزارت بهداشت وارد می‌شود و با توجه به پیش‌بینی سازمان هواشناسی برای گرمای آخر هفته که احتمال می‌دهیم درجه حرارت بالا رود ما پیشنهاد تعطیلی را به هیئت دولت دادیم که برای سلامت مردم هر وقت درجه حرارت بالا رود تعطیلی لازم است و امیدواریم پیشنهاد ما را بپذیرند که این موضوع بسته به پیش‌بینی سازمان هواشناسی تا آخر هفته برای مناطق مورد نیاز مشخص می‌شود. مبنای درنظر گرفته شده دمای هوای بالاتر از ۴۰ درجه است. در هر شرایطی که عوامل محیطی سلامت مردم را دچار مشکل کند وزارت بهداشت وارد می‌شود و با توجه به پیش‌بینی سازمان هواشناسی برای گرمای آخر هفته که احتمال می‌دهیم درجه حرارت بالا رود ما پیشنهاد تعطیلی را به هیئت دولت دادیم که برای سلامت مردم هر وقت درجه حرارت بالا رود تعطیلی لازم است و امیدواریم پیشنهاد ما را بپذیرند که این موضوع بسته به پیش‌بینی سازمان هواشناسی تا آخر هفته برای مناطق مورد نیاز مشخص می‌شود.

وی گفت: مبنای درنظر گرفته شده دمای هوای بالاتر از ۴۰ درجه است./
https://www.asianews.ir/u/b78
اخبار مرتبط
علی بهادری جهرمی در پستی نوشت: با توجه به گرمای بی‌سابقه هوا در روزهای جاری، هیئت دولت با پیشنهاد تعطیلی روزهای چهارشنبه و پنج‌شنبه در سراسر کشور موافقت کرد.
براساس برخی گزارش ها، مؤسسه گاج که دارای سابقه‌ای نسبتا طولانی در انتشار کتاب‌های کمک آموزشی از پیش‌دبستانی تا کنکور است، به دلیل انتشار یک شعر فرخی یزدی پلمپ شده است.
مقامات صنعت برق کشور از احتمال تعطیلی ادارات و سازمان ها به دلیل گرمای شدید در پایتخت خبر دادند. این در حالی است که براساس برخی اخبار غیر رسمی دمای هوای پایتخت روز گذشته از ۴۸ درجه سانتیگراد عبور کرد!
آسیانیوز (وبسایت روزنامه آسیا) هیچگونه مسولیتی در قبال نظرات کاربران ندارد.
ایمیل را وارد کنید
تعداد کاراکتر باقیمانده: 1000
نظر خود را وارد کنید