صاحب امتیاز
دکتر ساقی باقری نیا
بنیان‌گذار و مدیر مسئول
جاویدنام ایرج جمشیدی
سردبیر وبسایت
نوید جمشیدی
صاحب امتیاز: دکتر ساقی باقری نیا،    بنیان‌گذار و مدیر مسئول: جاویدنام ایرج جمشیدی،   سردبیر وبسایت: نوید جمشیدی
چهارشنبه / ۱۱ اَمرداد ۱۴۰۲ / ۱۴:۱۹
کد خبر: 15873
گزارشگر: 2
۴۲۱
۰
۰
۲
حمل و نقل اثاثیه

بهترین خدمات ارسال بار از ایران به ترکیه

بهترین خدمات ارسال بار از ایران به ترکیه
قصد داریم در این مقاله شما را با یکی از حرفه ای ترین و قدیمی ترین شرکت های حمل و نقل بین المللی ترکیه که امکان حمل انواع کالاهای تجاری ، صنعتی ، اثاث و لوازم شخصی را برای شما فراهم می کند ، به شما عزیزان معرفی کنیم.

نحوه باربری ایران به ترکیه چگونه است؟

یکی از مهم ترین خدماتی که تاجران و مهاجران و اشخاص مختلف به آن نیاز دارند ، حمل و نقل بین المللی و باربری از ایران به ترکیه می باشد . امروزه شرکت های بسیاری در زمینه حمل و نقل بین الملل فعالیت می نمایند و انتخاب بهترین و معتبرترین شرکت باربری ترکیه با تجربه و سابقه درخشان ، امری بسیار دشوار است .
بدین منظور قصد داریم در این مقاله شما را با یکی از حرفه ای ترین و قدیمی ترین شرکت های حمل و نقل بین المللی ترکیه که امکان حمل انواع کالاهای تجاری ، صنعتی ، اثاث و لوازم شخصی را برای شما فراهم می کند ، به شما عزیزان معرفی کنیم .
شرکت حمل و نقل آنی بار ، بهترین و مناسب ترین انتخاب برای باربری ایران به ترکیه می باشد ؛ این شرکت یکی از قدیمی ترین و با تجربه ترین شرکت های باربری در زمینه حمل و نقل بین الملل می باشد که همه روزه و در کوتاه ترین زمان ، خدمات تخصصی ، سریع و ارزان را برای حمل محموله های مختلف به کشور ترکیه در اختیاتان قرار می دهد.
مجموعه آنی بار ، صفر تا صد مراحل ارسال بار به ترکیه را از بسته بندی و بارگیری گرفته تا ترخیص کالا در گمرک ایران و ترکیه را برای شما انجام می دهد ، علاوه بر این، آنی بار برای حمل و نقل انواع بار و کالای شما خدمات باربری را به همراه معتبرتربن بیمه نامه باربری به ارمغان آورده است.

در ادامه با ما همراه باشید تا با روش های باربری و سایر خدمات آنی بار آشنا شوید .

روش های باربری به ترکیه

برای باربری از ایران به ترکیه می توانید از ۳ روش استفاده کنید :

  • حمل و نقل هوایی
  • حمل و نقل زمینی یا جاده ای
  • حمل و نقل دریایی با ترکیبی

کارشناسان آنی بار با اطلاع از نوع بار، مبدا و مقصد باربری ، شما را در انتخاب بهترین و مناسب ترین روش باربری به ترکیه راهنمایی میکنند .
حمل بار هوایی سریع ترین روش ارسال بار به ترکیه می باشد . هزینه های باربری از ایران به ترکیه دراین روش با توجه به وزن حجمی محموله محاسبه می شود بنابراین برای ارسال هر نوع باری مناسب نمی باشد و ممکن است هزینه سنگینی در بر داشته باشد ؛ شما می توانید ، هزینه حمل بارتان بصورت هوایی را از کارشناسان آنی بار استعلام بگیرید.
ترانزیت کالا به ترکیه یا همان باربری جاده ای ، روش دیگری برای ارسال بار و کالا به ویژه اثاث منزل می باشد . در این روش با توجه به مقدار بارتان خودرو مناسب بصورت دربست یا گروپاژ در اختیارتان قرار می گیرد ؛ حمل ونقل زمینی ایمن ترین و کم خطرترین روش باربری می باشد.
حمل بار دریایی بیشتر مناسب تجار می باشد زیرا هزینه حمل بار در این روش کمتر از حمل و نقل هوایی و زمینی است اما از معایب این روش مدت زمان آن می باشد که بسیار طولانی است و خطرهای بسیاری در طول مسیر بار شما را تهدید می کند.

ارسال بار از ایران به استانبول

استانبول بزرگ ترین و پر جمعیت ترین شهر در کشور ترکیه و مرکز فرهنگی و اقتصادی این کشور می باشد ؛ همچنین استانبول دومین شهر بزرگ خاورمیانه پس از قاهره محسوب می شود ، این شهر بزرگترین کلانشهر اروپا نیز می باشد .
استانبول به دلیل موقعیت جغرافیایی که دارد پل ارتباطی بین آسیا و اروپا محسوب می شود و بسیاری از تاجران ایرانی ، کالاهای مورد نظرشان را ابتدا به استانبول و سپس به سایر شهر های اروپایی ارسال می کنند.
استانبول یکی از شهرهای توریستی ترکیه می باشد که از لحاظ تنوع فرهنگی ، امکانات تحصیلی و اجتماعی در سطح شهرهای اروپایی قرار گرفته است و در عین حال هزینه زندگی در این شهر نیست به شهرهای اروپایی کمترو مقرون به صرفه تر می باشد ، به همین دلایل ، مقصد بسیاری از مهاجران ایرانی می باشد .
شما می توانید توسط شرکت آنی بار انواع کالا و اثاث و لوازم شخصی را با روش باربری مناسب به استانبول و سایر شهرهای ترکیه ارسال کنید .
ارسال بار به استانبول همراه با 1میلیارد بیمه رایگان در آنی بار به صورت تخصصی انجام میشود.

ارسال بار از ایران به آنکارا

آنکارا پایتخت ترکیه است و مرکز تجاری و اقتصادی ترکیه است . بسیاری از هموطنان ارسال بار و کالا و محموله های تجاری خود را مستقیما به قلب ترکیه انجام میشود و مجموعه آنی بار نیز در این راه در کنار ایشان است.
ارسال بار به آنکارا از همه نقاط کشور انجام میشود و هر نوع محموله و کالایی که از نظر گمرک ایران ممنوعیتی برای ارسال آنها وجود نداشته باشد به صورت تخصصی و سریع از طریق روش های مختلف نام برده شده ارسال خواهند شد.
آنی برای بهترین باربری ایران به آنکارا را با کمترین هزینه و قیمت ارائه می نماید و با مشاوره رایگان بهترین تجربه را برای انتقال محموله های مختلف در اختیار شما قرار میدهد.

حمل اثاثیه منزل به ترکیه

افرادی که قصد مهاجرت به ترکیه را دارند به دو دسته تقسیم می شوند ، برخی تصمیم میگیرند تنها با یک چمدان به ترکیه سفر کرده و تمام وسایل مورد نیازشان را در آنجا تهیه کنند که قطعا باید هزینه بیشتری پرداخت کنند و برخی نیز تصمیم میگیرند که اثاث و لوازم مورد نیازشان را از ایران به ترکیه ارسال کنند .
شرکت آنی بار حمل اثاثیه منزل به ترکیه را بصورت تخصصی انجام می دهد . مراحل ارسال اثاث از ایران به ترکیه در شرکت آنی بار بصورت زیر می باشد :

  • بازدید، کارشناسی و مشاوره رایگان
  • تخمین سایز تریلی ترانزیت مورد نیاز
  • انجام امور بسته بندی اثاثیه
  • تهیه لیست بسته بندی یا پکینگ لیست
  • بارگیری اثاث در تریلی ها و ارسال آن به گمرک
  • انجام تشریفات گمرکی و بازرسی
  • صدور بیمه نامه معتبر بین المللی و تنظیم بارنامه رسمی

حمل اثاثیه منزل به ترکیه

ارسال بار تحت پوشش بیمه از ایران به ترکیه

آنی بار برای ارسال انواع بار و کالا از ایران به ترکیه ، بیمه نامه باربری بین المللی کامل و حرفه ای را به شما ارائه می نماید. بیمه نامه آنی بار شامل جبران تمامی خسارات احتمالی وارده به بار در هنگام حمل و نقل زمینی می باشد. آنی بار با استفاده از بهترین بیمه نامه ، خدمات باربری ایران به ترکیه را تحت پوشش قرار داده است.
بیمه نامه CMR تا ۲۰ هزار دلار بیمه جهت حفاظت از محموله در اختیار شما قرار میدهد اما در بسیاری از موارد ارزش محموله های صاحبین بار بیش از این میزان است . به همین جهت مجموعه آنی بار برای حفاظت بیشتر از محموله های شما از بیمه نامه های شرکت های داخلی با پوشش کامل بر اساس ارزش بار در اختیارتان قرار میدهد.
اگر قصد کسب اطلاعات بیشتر در خصوص بیمه نامه و شرایط حمل و نقل بین المللی را دارید ، با آنی بار تماس بگیرید. بیمه نامه شرکت حمل و نقل آنی بار ، در کمترین زمان ممکن بیشترین پوشش را به شما ارائه می نماید.

ارسال بار از ایران

استعلام هزینه ارسال بار به ترکیه

این اطمینان را به شما می دهیم که شرکت آنی بار بهترین خدمات را با مناسب ترین هزینه به شما ارائه می کند ، هزینه باربری از ایران به ترکیه با توجه به مواردی از جمله روش ارسال بار ، نوع محموله و وزن و ابعاد آن ، هزینه های گمرک و ترخیص کالا ، هزینه های بسته بندی و پالت چوبی در صورت نیاز و . . . .
برای اطمینان بیشتر می توانید ابتدا با آنی بار تماس گرفته نرخ کرایه ارسال بار به شهر مورد نظرتان را استعلام بگیرید و سپس با سایر شرکت های حمل و نقل مقایسه کنید.
ارسال بار به آنکارا ، پایتخت کشور ترکیه ازمهم ترین خدمات آنی بار می باشد ، شما می توانید از انواع روش های باربری با کمترین هزینه استفاده کنید و محموله خود را در کوتاه ترین زمان توسط شرکت حمل و نقل بین المللی آنی بار به آنکارا ارسال کنید .

جهت دریافت مشاوره رایگان ، استعلام هزینه های باربری و پاسخ هر گونه سوال می توانید همه روزه بصورت ۲۴ ساعته از طریق شماره 57669-021 با شرکت آنی بار تماس بگیرید.

https://www.asianews.ir/u/b7v
اخبار مرتبط
معرفی سایت تخصصی شرکتهای حمل و نقل بین المللی را با ذکر تاریخچه و اهداف آنها
آسیانیوز (وبسایت روزنامه آسیا) هیچگونه مسولیتی در قبال نظرات کاربران ندارد.
ایمیل را وارد کنید
تعداد کاراکتر باقیمانده: 1000
نظر خود را وارد کنید