صاحب امتیاز
دکتر ساقی باقری نیا
بنیان‌گذار و مدیر مسئول
جاویدنام ایرج جمشیدی
سردبیر وبسایت
نوید جمشیدی
صاحب امتیاز: دکتر ساقی باقری نیا،    بنیان‌گذار و مدیر مسئول: جاویدنام ایرج جمشیدی،   سردبیر وبسایت: نوید جمشیدی
شنبه / ۱۴ اَمرداد ۱۴۰۲ / ۱۲:۳۷
کد خبر: 15889
گزارشگر: 213
۸۶۲۴
۰
۳
۳
ثبت نام خودرو

سامانه یکپارچه فروش خودرو باز شد/ثبت نام محصولات جدید

سامانه یکپارچه فروش خودرو باز شد/ثبت نام محصولات جدید
سامانه یکپارچه ثبت نام خودرو برای ثبت نام محصولات جدید خودروسازان خصوصی و فروش اقساطی خودرو باز شد.
به گزارش آسیانیوز، به گفته مدیر سامانه یکپارچه تخصیص خودرو، بخشی از سه درصد باقیمانده از مرحله دوم که با ظرفیت جذب نشده گروه خودروسازی کرمان‌موتور مواجه شده بودند، این امکان برای تحویل خودروها و نوبت‌دهی به مشتریان توسط شرکت فراهم شده و این دست متقاضیان می‌توانند برای ادامه فرآیند ثبت‌نام خود اقدام کنند.

اواخر خرداد ماه، نتایج قرعه‌کشی نوبت‌دهی مرحله دوم فروش یکپارچه خودروها، بر روی سایت سامانه مذکور بارگذاری شد که براساس آن به ۹۷ درصد متقاضیانی که در مرحله دوم فروش یکپارچه خودروها ثبت‌نام کرده بودند، طبق برنامه زمان‌بندی تا پایان سال ۱۴۰۳ بر اساس برنامه تولید خودروسازان، تخصیص صورت گرفت اما برای ۳ درصد متقاضیان که ثبت درخواست خودروهای CKD (محصولات خودروسازان خصوصی) داشتند، با توجه به محدودیت ایجاد شده و ظرفیت جذب نشده خودروسازان، تخصیص صورت نگرفت.

بدین ترتیب قرار شد با حفظ اولویت، امکان انتخاب خودروی جدید و جایگزین برایشان فراهم خواهد شد. مقرر شد برای این افراد، با توجه به اینکه ظرفیت خالی برای تعدادی محصول هم در سال جاری و هم در ۱۴۰۳ وجود دارد، پس از برنامه‌ریزی، مجدد سایت سامانه فعال شود تا برای خودروهایی که مشخصا ظرفیت خالی دارند، ثبت تقاضا انجام شود.

به گزارش ایسنا، طبق آنچه که اعلام شده بود، بازگشایی مجدد برای این دست افراد در شهریور ماه امسال اعلام شده بود اما حال گروه صنعتی کرمان‌موتور، توانسته زودتر از موعد ظرفیت ایجاد کند تا بخشی از آن سه درصد جامانده که متقاضی محصولات کرمان‌موتور بوده، بتوانند ادامه فرآیند ثبت‌نام خود را انجام دهند.

در این رابطه، مهدی تقدسی- مدیر سامانه یکپارچه تخصیص خودرو- در گفت‌وگو با ایسنا، اظهار کرد: بخشی از آن سه درصد که محصولات کرمان‌موتور را انتخاب کرده بودند و آن زمان ظرفیت تخصیص وجود نداشت، اکنون ظرفیت تخصیص باز شده (با افزایش تولید یا فراهم شدن امکان عرضه محصولات) تا بتوانند ادامه فرآیند ثبت‌نام و تحویل خودروی خود را انجام دهند.

وی تاکید کرد: ثبت‌نام این افراد از طریق سایت خود شرکت کرمان‌موتور انجام می‌شود؛ تنها ما اسامی افراد را در اختیار شرکت خودروساز قرار داده و اعلام کرده‌ایم که این افراد در مرحله دوم فروش یکپارچه ثبت درخواست محصولات کرمان‌موتور داشته اما خودرو به آن‌ها تخصیص داده نشده است. با توجه به فراهم شدن امکان تحویل خودروها و وجود طرح‌های متنوع که توسط شرکت ارائه شده، عرضه می‌تواند به‌ سرعت انجام شود./
https://www.asianews.ir/u/b8b
اخبار مرتبط
سخنگوی وزارت خارجه آمریکا درباره اینکه ایران دینار عراق را به آرژانتین ارسال کرده و پس از بازگرداندن آنها به بغداد، آنها را به دلار تبدیل و با خودرو به داخل مرز منتقل کرده است، توضیح داد.
رییس کل دادگستری هرمزگان امروز از دستور ترخیص هزار دستگاه خودروی «هیوندای النترا»، «توسان»، «کریتا»، «اکسنت» و «سان یانگ» به کشور خبر داد.
خرید قطعات و لوازم تیگو ۵ از واردکننده اصلی
شرکت کرمان موتور برای خودروی جک J4 که از طریق سامانه یکپارچه به فروش رسانده بود شرایط فروش اقساطی اعلام کرده است.
آسیانیوز (وبسایت روزنامه آسیا) هیچگونه مسولیتی در قبال نظرات کاربران ندارد.
ایمیل را وارد کنید
تعداد کاراکتر باقیمانده: 1000
نظر خود را وارد کنید