صاحب امتیاز
دکتر ساقی باقری نیا
بنیان‌گذار و مدیر مسئول
جاویدنام ایرج جمشیدی
سردبیر وبسایت
نوید جمشیدی
صاحب امتیاز: دکتر ساقی باقری نیا،    بنیان‌گذار و مدیر مسئول: جاویدنام ایرج جمشیدی،   سردبیر وبسایت: نوید جمشیدی
یکشنبه / ۱۵ اَمرداد ۱۴۰۲ / ۱۴:۲۱
کد خبر: 15906
گزارشگر: 213
۲۱۰۲
۲
۱
۱
ثبت نام خودرو

آغاز فروش اقساطی محصولات کرمان موتور+جزئیات

آغاز فروش اقساطی محصولات کرمان موتور+جزئیات
شرکت کرمان موتور اعلام کرد که تمام محصولات خود را به جز پیکاپ T8 در قالب طرح فروش اقساطی برای تمام افراد، از ۱۴ مرداد ۱۴۰۲ آغاز کرده است.

به گزارش آسیانیوز، کرمان موتور طی اطلاعیه‌ای اعلام کرد که فروش اقساطی تمام محصولات خود را به جز پیکاپ T8 از 14 مرداد 1402 برای تمام متقاضیان محصولات این شرکت، بدون هیچ محدودیت و شرایطی آغاز کرده است.

 پس از اعتراضات گسترده متقاضیان خودروهای مونتاژی که در دور دوم سامانه یکپارچه نتوانستند خودروهای مد نظر خود را در این سامانه نام‌نویسی کرده‌اند خودرو تعلق می‌گیرد، اما افرادی که در این دوره خودرو به آن‌ها تعلق نگرفته است در دور سوم در اولویت هستند.

---------------

بیشتر بخوانید

ثبت نام فروش فوری تارا اتوماتیک در سامانه یکپارچه/جدول فروش و جزئیات

------------------------------

حال کرمان موتور طی اطلاعیه‌ای اعلام کرده است که تمام محصولات خود را به جز پیکاپ T8 در قالب طرح فروش اقساطی برای تمام افراد، بدون هیچ شرایط و محدودیت خاصی را از 14 مرداد 1402 آغاز کرده است.

کرمان موتور به دنبال خریدار
تجارت‌نیوز نوشت، تعداد انصراف‌ از خرید خودروهای کرمان موتور به حدی بود که کرمان موتور با ظرفیت اضافی و مازاد مواجه شد و در چنین شرایطی این خودروساز خصوصی برای جلوگیری از ضرر خود تصمیم گرفت تا محصولات خود را با پیشنهادات جذابی به بازار عرضه کند تا شاید بتواند با ارائه مزیت‌های رقابتی حجم فروش خود را افزایش دهد.

روز چهارشنبه مورخ 11 مرداد 1402، کرمان موتور طی اطلاعیه‌ای اعلام کرد که تمام محصولات خود را به جز پیکاپ T8 به صورت اقساطی از امروز 14 مرداد لغایت 31 مرداد 1402 توسط سایت خود به فروش خواهد رساند.

کرمان موتور در این طرح تمام محصولات خود به جز پیکاپ T8 را در قالب دریافت یک مرحله پیش پرداخت و اقساط 18 ماهه، 24 ماهه و 30 ماهه در اختیار جاماندگان ادوار گذشته سامانه یکپارچه که متقاضی محصولات این شرکت هستند، می‌گذارد.

همچنین مدیر سامانه یکپارچه اعلام کرد که فروش هر گونه خودروی داخلی و مونتاژی در خارج از ساختار سامانه یکپارچه غیرقانونی است و کرمان موتور هم در پیروی از این دستور فروش اقساطی محصولات خود را در سایت شرکت متوقف و فروش محصولات خود را به سامانه یکپارچه منتقل کرد.

ثبت نام فروش اقساطی این شرکت برای عموم افراد آزاد است، اما همزمان این شرکت برای جاماندگان دور دوم سامانه یکپارچه مجدداً تمام محصولات خود را به جز کی‌ام‌سی T8 در قالب یک طرح فروش نقدی در سامانه یکپارچه عرضه می‌کند که این طرح نیز همزمان با طرح فروش اقساطی از دیروز 14 مرداد 1402 در سامانه یکپارچه نیز آغاز شده است.

به روایت دیگر می‎‌‌‎‌توان گفت که کرمان‌موتور پس از کاهش قیمت شدید محصولات خود در بازار آزاد با حجم زیادی از انصراف مواجه شد، تعداد این این انصراف‌ها به قدری زیاد بود که این شرکت با مازاد ظرفیت در پارکینگ‌های خود مواجه شد و اکنون سعی دارد تا با استفاده از هر خلعی که در بازار وجود دارد، بتواند محصولات خود را به متقاضیان خودروهای مونتاژی عرضه کند./


https://www.asianews.ir/u/b8r
اخبار مرتبط
شرکت ایران خودرو شرایط فروش فوری و اقساط تارا اتوماتیک را در سامانه یکپارچه اعلام کرد.
یکی از کالاهای موردنظر دولت برای عرضه در بورس کالا، خودرو است.
سامانه یکپارچه ثبت نام خودرو برای ثبت نام محصولات جدید خودروسازان خصوصی و فروش اقساطی خودرو باز شد.
آسیانیوز (وبسایت روزنامه آسیا) هیچگونه مسولیتی در قبال نظرات کاربران ندارد.
حیدری
۱۴۰۲/۰۵/۱۵
0
0
0

چرا کسی که در سامانه یکپارچه ۱۰۰ میلیون را یک ماه بلوکه کرده و فاقد پلاک فعال بوده ،خودرو را باید از کرمان موتور نقدی بگیرد ولی سایر افراد به صورت قسطی ماشین بگیرند و ۳ ماه بعد از گرفتن ان شروع به واریز قسط کنند؟؟؟!!!!

علی
۱۴۰۲/۰۵/۱۶
0
0
0

اول از هر چیز باید بگم دم کرمان موتور گرم واقعا که یک ایرانی دلسوز هستید ،وبعد اینکه اعلام کردید ۴۵ ماهه اما الان ۳۰ ماهه نهایت زمان اقتصاد است لطف کنید همون ۴۵ ماه تا ما هم بتونیم خودرو بخریم تا حداقل یک بار هم که شده تو این مملکت احساس کنیم یکی هست که دلش برای ایران و ایرانی میسوزه چون در این چهل سال عمرم فقط جیبمو زدن الا برکت الله دمت گرم کرمان موتور تو اگه سه چرخ هم بدی به ما بازم اقایی


ایمیل را وارد کنید
تعداد کاراکتر باقیمانده: 1000
نظر خود را وارد کنید