صاحب امتیاز
دکتر ساقی باقری نیا
بنیان‌گذار و مدیر مسئول
جاویدنام ایرج جمشیدی
سردبیر وبسایت
نوید جمشیدی
صاحب امتیاز: دکتر ساقی باقری نیا،    بنیان‌گذار و مدیر مسئول: جاویدنام ایرج جمشیدی،   سردبیر وبسایت: نوید جمشیدی
دوشنبه / ۱۶ اَمرداد ۱۴۰۲ / ۱۱:۲۲
کد خبر: 15920
گزارشگر: 213
۴۲۶
۰
۰
۱
صبح امروز رخ داد

آخرین وضعیت ریزش مرگبار ساختمان دیگر در تهران/افزایش شمار حادثه دیدگان/اعزام تیم سگ های زنده یاب به محل+فیلم ها

آخرین وضعیت ریزش مرگبار ساختمان دیگر در تهران/افزایش شمار حادثه دیدگان/اعزام تیم سگ های زنده یاب به محل+فیلم ها
صبح امروز حوالی ساعت ۸ در پی حادثه ریزش آوار در محله جوانمرد تا کنون ۱۶ نفر مصدوم شدند که حال سه نفر وخیم است.

به گزارش آسیانیوز، شمار مصدومان حادثه انفجار و ریزش آوار در محله جوانمرد قصاب به ۱۶ تن افزایش یافت که به گفته رییس اورژانس تهران حال سه نفرشان وخیم است.

محمد اسماعیل توکلی در این باره گفت: صبح امروز در پی گزارش حادثه ریزش آوار در محله جوانمرد هشت دستگاه آمبولانس و یک دستگاه اتوبوس‌آمبولانس و یک دستگاه موتورلانس به محل حادثه اعزام شدند.

 


وی اضافه کرد که تا این لحظه ۱۲ مصدوم به مراکز درمانی انتقال یافتند که چند مصدوم حالشان‌ وخیم است.

همچنین بلافاصله، 10 تیم عملیاتی، دو آمبولانس، دو خودروی کمک‌دار و 3 تیم سگ‌های زنده‌یاب (6 قلاده سگ زنده‌یاب)، به محل حادثه اعزام شدند.

به گزارش ایسنا، اورژانس تهران در ساعت ۱۰ در گزارش تازه‌ای اعلام کرد: تعداد مصدومان به ۱۶ تن افزایش یافت که همگی به مراکز درمانی انتقال یافتند.

ملکی سخنگوی سازمان آتش‌نشانی و خدمات ایمنی شهرداری تهران نیز بااشاره به حادثه انفجار ساختمان سه طبقه گفت: حدود ساعت ۸ صبح یک مورد آتش سوزی در محله جوانمرد قصاب اعلام می‌شود و چند ایستگاه آتش نشانی هم به محل حادثه اعزام می شوند. آتش‌نشانان در محل حادثه مشاهده می‌کنند که یک ساختمان ۳طبقه دچار انفجار شده و ۱۲ نفر محبوس شده بودند.

وی افزود: خوشبختانه این افراد زنده از زیر آوار بیرون کشیده شدند و عملیات همچنان ادامه دارد.

به گزارش ایسنا، روز گذشته نیز حادثه ریزش ناگهانی چند ساختمان غیرمجاز در جریان فرآیند تخریب سبب مرگ چهار تن شامل دو تن از پرسنل انتظامی و مصدومیت ۱۱ تن از شهروندان شد. عملیات امداد و نجات همچنان در این محل ادامه دارد./

https://www.asianews.ir/u/b95
اخبار مرتبط
همچنانکه شمار کشته شدگان قربانیان متروپل در آبادان با ادامه آوار بداری به «۱۴ نفر»؛ رسیده است برخی اخبار ضد و نقیض از جان باختن مالک ساختمان در حادثه حکایت دارند.
یزد- رئیس شورای اسلامی شهر در سخنانی پیش از دستور جلسه‌ی شورای اسلامی شهر از واگذاری 1200 هکتار از زمینهای کوه کاسه واقع در حوالی منطقه کاریز بوم کوثربه شهرداری خبر داد
همچنانکه گمانه زنی هایی درباره ریزش بخش‌هایی از یک ساختمان در حال احداث بزرگ به‌نام «متروپل» در آبادان گزارش شده است، اخبار از افزایش تلفات انسانی این حادثه حکایت دارند.
چند روز پس از آنکه مقام‌های شهرداری تهران با انتشاری تصاویری اعلام کردند شهردار یکی از ناحیه‌های منطقه ۱۹ تهران در مقابله با تخلفات هدف ضربات چاقو قرار گرفت و به شدت مجروح شد، پزشکی قانونی جراحت او را سطحی و خودزنی دانست.
آسیانیوز (وبسایت روزنامه آسیا) هیچگونه مسولیتی در قبال نظرات کاربران ندارد.
ایمیل را وارد کنید
تعداد کاراکتر باقیمانده: 1000
نظر خود را وارد کنید