صاحب امتیاز
دکتر ساقی باقری نیا
بنیان‌گذار و مدیر مسئول
جاویدنام ایرج جمشیدی
سردبیر وبسایت
نوید جمشیدی
صاحب امتیاز: دکتر ساقی باقری نیا،    بنیان‌گذار و مدیر مسئول: جاویدنام ایرج جمشیدی،   سردبیر وبسایت: نوید جمشیدی
سه شنبه / ۱۷ اَمرداد ۱۴۰۲ / ۲۲:۳۸
کد خبر: 15949
گزارشگر: 213
۱۰۵۸
۰
۰
۲
ثبت نام خودرو

آغاز ثبت نام پیش فروش محصولات سایپا برای همه متقاضیان+جزئیات

آغاز ثبت نام پیش فروش محصولات سایپا برای همه متقاضیان+جزئیات
امکان ثبت نام محصولات سایپا که اولویت دریافت خودروی آن‌ها زمستان ۱۴۰۲ و بهار ۱۴۰۳ است فراهم شد.
به گزارش آسیانیوز، امکان واریز وجه علی‌الحساب و ثبت نام محصولات سایپا، برای متقاضیانی که اولویت دریافت خودروی آن‌ها زمستان ۱۴۰۲ و بهار ۱۴۰۳ است و امروز (۱۷ مرداد ماه) از سوی شرکت سایپا پیامک دریافت می‌کنند، فراهم خواهد شد.

 بر اساس اعلام شرکت سایپا متقاضیانی که در مرحله دوم عرضه خودروها در سامانه یکپارچه مشمول دریافت محصولات سایپا شده‌اند می‌توانند از امروز با مراجعه به سایت فروش محصولات شرکت سایپا نسبت به ثبت نام اقدام کنند.

برای صرفا متقاضیان شرکت‌کننده در مرحله دوم فروش یکپارچه خودروها، بخش هشتم با موعد تحویل زمستان ۱۴۰۲ و بهار ۱۴۰۳ که منتخب پنج محصول کوییک پلاس اتوماتیک، کوییک R دنده‌ای، کوییک R اتوماتیک، ساینا S دنده‌ای و ساینا S اتوماتیک گروه خودروسازی سایپا هستند، امروز (سه‌شنبه ۱۷ مرداد ماه) پیامک واریز وجه علی‌الحساب دریافت خواهند کرد.

متقاضیان می‌توانند از زمان دریافت پیامک از سوی سایپا تا پایان روز شنبه ۲۱ مرداد ماه (به مدت پنج روز فرصت دارند) به منظور واریز وجه صرفاً از طریق سامانه فروش اینترنتی به نشانی saipa.iranecar.com اقدام کنند.

قابل ذکر است که قیمت خودرو قطعی نخواهد بود و مطابق زمان تحویل محاسبه خواهد شد؛ اکنون منتخبان مطابق مبالغ درج شده در بخشنامه، وجه علی‌الحساب را واریز می‌کنند، تا در زمان تحویل به قیمت روز خودرو، تکمیل وجه کنند.

گفتنی است که موعد تحویل سه خودرو کوییک پلاس اتوماتیک، کوییک R اتوماتیک و ساینا S اتوماتیک فروردین الی خرداد ماه ۱۴۰۳ است و دو خودرو ساینا S و کوییک R دنده‌ای اسفند ۱۴۰۲ تا خرداد ۱۴۰۳ در نظر گرفته شده است.(ایسنا)


به نقل از خودروبانک، امروز (۱۷ مرداد ۱۴۰۲) ساینا S دنده‌ای مدل ۱۴۰۲ با قیمت حدود ۳۴۵ میلیون تومان در بازار عرضه می‌شود. این قیمت نسبت به روز گذشته تغییر نکرده است..قیمت کوییک دنده‌ای R مدل ۱۴۰۲ با حدود ۳۳۵ میلیون تومان ثابت مانده است.


مدل ۱۴۰۱ کوییک دنده‌ای S با قیمت ۳۴۰ میلیون تومان در بازار ارائه می‌شود، و این قیمت نیز تغییری نکرده است. همچنین، مدل ۱۴۰۲ این خودرو با قیمت ۳۵۰ میلیون تومان در دسترس مشتریان قرار دارد.

در مدل ۱۴۰۲، کوییک R پلاس اتوماتیک با قیمت ۴۰۵ میلیون تومان در بازار به فروش می‌رسد و این قیمت نیز تغییری نکرده است.

مدل ۱۵۱ پلاس از خودروی پراید وانت با قیمت ۲۶۰ میلیون تومان در بازار عرضه می‌شود. این قیمت نسبت به روز گذشته تغییر نکرده است.

مدل ۱۱۱ صفر از پراید با قیمت ۳۲۵ میلیون تومان در بازار ارائه می‌شود. این قیمت نسبت به روز گذشته تغییری نکرده است.در مدل ۱۴۰۱، خودروی پراید ۱۵۱ SE با قیمت ۲۶۰ میلیون تومان در بازار به فروش می‌رسد، و این قیمت نیز تغییری نکرده است.

مدل ۱۴۰۱ خودروی تیبا صندوق دار SX بنزینی با کاهش قیمتی حدود ۵ میلیون تومان، با قیمت ۳۲۰ میلیون تومان عرضه می‌شود. این خودرو در دو روز گذشته نیز ۱۰ میلیون تومان ارزان‌تر شده است.

همچنین، مدل ۱۴۰۰ تیبا EX هاچ‌بک نیز با ریزش قیمت ۵ میلیون تومانی، با قیمت ۳۲۵ میلیون تومان در بازار به فروش می‌رسد.ساینا S دنده‌ای مدل ۱۴۰۲ با قیمت حدود ۳۴۵ میلیون تومان در بازار عرضه می‌شود. این قیمت نسبت به روز گذشته تغییر نکرده است.

ساینا EX دنده‌ای مدل ۱۴۰۱ نیز با قیمت ۳۳۰ میلیون تومان در بازار به فروش می‌رسد، و این قیمت نیز تغییری نکرده است.

مدل ۱۴۰۲ خودروی شاهین سایپا با قیمت ۵۵۰ میلیون تومان در بازار قرار دارد، و این قیمت نسبت به روز گذشته ۵ میلیون تومان کاهش یافته است. همچنین، مدل ۱۴۰۰ شاهین G نیز با قیمت ۵۳۵ میلیون تومان در دسترس مشتریان قرار دارد که به معنای کاهش ۵ میلیون تومانی نسبت به روز گذشته است./
پروانه توکلی
https://www.asianews.ir/u/b9y
اخبار مرتبط
براساس فراخوان سامانه یکپارچه خودروها، متقاضیان‌ عادی تارا اتوماتیک با نوبت تحویل اولویت پاییز ۱۴۰۲، می‌توانند از امروز تا ۱۱ روز آینده برای تکمیل وجه اقدام کنند.
شرکت کرمان موتور اعلام کرد که تمام محصولات خود را به جز پیکاپ T8 در قالب طرح فروش اقساطی برای تمام افراد، از ۱۴ مرداد ۱۴۰۲ آغاز کرده است.
شرکت ایران خودرو شرایط فروش فوری و اقساط تارا اتوماتیک را در سامانه یکپارچه اعلام کرد.
آسیانیوز (وبسایت روزنامه آسیا) هیچگونه مسولیتی در قبال نظرات کاربران ندارد.
ایمیل را وارد کنید
تعداد کاراکتر باقیمانده: 1000
نظر خود را وارد کنید