صاحب امتیاز
دکتر ساقی باقری نیا
بنیان‌گذار و مدیر مسئول
جاویدنام ایرج جمشیدی
سردبیر وبسایت
نوید جمشیدی
صاحب امتیاز: دکتر ساقی باقری نیا،    بنیان‌گذار و مدیر مسئول: جاویدنام ایرج جمشیدی،   سردبیر وبسایت: نوید جمشیدی
پنج شنبه / ۱۹ اَمرداد ۱۴۰۲ / ۱۳:۱۵
کد خبر: 15966
گزارشگر: 306
۳۱۱
۰
۰
۲
رییس کل دادگستری استان یزد

اصحاب رسانه سربازان خط مقدم جهاد تبیین در آوردگاه سخت رسانه ای هستند

اصحاب رسانه سربازان خط مقدم جهاد تبیین در آوردگاه سخت رسانه ای هستند
یزد - رییس کل دادگستری استان در پیامی با تبریک روز خبرنگار گفت: اصحاب رسانه و خبرنگاران بعنوان سربازان خط مقدم حوزه اطلاع رسانی و جهاد تبیین در آوردگاه سخت رسانه ای و جنگ ترکیبی دشمن هستند

آسیانیوز / یزد ؛ رییس کل دادگستری استان یزد در پیامی به مناسبت فرا رسیدن روز 17 مرداد ضمن گرامی داشت یاد و خاطره شهدای خبرنگار در پیامی این روز را به همه فعالان این حوزه تبریک گفت.

در پیام غلامعلی دهشیری آمده است:

 جان نباشد جز خبر در آزمون؛

هرکه را افزون خبر جانش فزون

اصحاب رسانه و خبرنگاران بعنوان سربازان خط مقدم حوزه اطلاع رسانی و جهاد تبیین در آوردگاه سخت رسانه ای و جنگ ترکیبی؛  نقشی محوری و مسئولیتی سنگین در تهیه و تبادل اخبار و اطلاعات و تبیین حقایق و دستاوردها ،آگاهی بخشی، شبهه زدایی و امیدآفرینی در تراز انقلاب اسلامی بر عهده دارند. راویان و تلاشگران منصف و صدیقی که همچون چشم هایی بینا و گوش هایی شنوا با تلاش شبانه روزی خود  دستاوردها،خدمات،آسیبها ،دردها، مسائل و چالشهای حوزه های مختلف را رصد و همزمان به مسئولان و مردم انتقال می دهند و  در مسیر خنثی سازی توطئه ها و تهدیدات رسانه ای دشمن و کمک به رشد و تقویت آگاهی عمومی و اطلاع رسانی اقناعی و امیدبخش اقدام می کنند.

تحولات و حوادث سالهای اخیر بویژه اغتشاشات سال گذشته که با میدان داری و بهره گیری جریانات پیدا و پنهان رسانه ای از برخی ضعفها ، غفلتها و مشکلات مختلف می رفت تا خسارات سنگینی را بر نظام،کشور و مردم تحمیل کند اما به برکت رهبری های داهیانه رهبر فرزانه انقلاب اسلامی(دام طله العالی)،مجاهدت اصحاب رسانه و بصیرت و هوشیاری مردم ؛کشور از میان امواج سهمگین فتنه سخت رسانه ای عبور کرد و تجارب ارزشمندی را در اختیار دوستداران انقلاب اسلامی، مسئولان و جامعه قرار داد.

در این میان دستگاه قضایی نیازمند  تحرک و به روزرسانی بیش از پیش فعالیتها و ابتکارات رسانه ای است که تاکیدات و توصیه های مقام معظم رهبری(مد ظله العالی) در این خصوص ؛ مسئولیت مسئولان و همکاران رسانه ای قضایی را نسبت به طراحی و پیشبرد راهبردهای نوین اطلاع رسانی دستگاه قضایی سنگین تر می نماید چراکه امروز میدان مجاهدت و برنامه ریزی رسانه ای در دستگاه قضایی به وسعت همه دغدغه ها ،چالشها، آسیبها و تهدیداتی است که نظام،کشور و جامعه با آن مواجه است و بی گمان هر آنچه دغدغه رهبری،قوا، مردم و دلسوزان است در متن نگرانی و دلواپسی فرهیختگان و فعالان متعهد و دلسوز حوزه رسانه نیز قرار دارد.

با این اوصاف  هم افزایی و تفاهم مجموعه قضا و رسانه در شناسایی ظرفیتها و  بهره گیری از ابزارها و سازوکارهای ابتکاری و نوین رسانه ای  با  تولید و انتشار اخبار و گزارش‌های واقعی و امید بخش که از یکسو مبین خدمات و دستاوردهای ملموس قضایی و از سویی کمک به شناسایی و  انعکاس مشکلات و مطالبات واقعی مردم و مراجعین باشد در صدر اولویتها و برنامه ‌های رسانه ای دستگاه قضایی قرار دارد.

بی تردید تقدیر از زحمات و خدمات خبرنگاران و گزارشگران فرهیخته، بصیر و سخت کوش که به تاسی از روحیه جهادی و اخلاص شهدای والامقام به ویژه شهدای رسانه در مسیر تحقق آرمان های عدالت گسترانه انقلاب اسلامی گام بر می دارند و به رشد و تعالی نظام و کشور کمک می کنند؛ تقدیر و تکریم خدمات مجاهدانه همه عزیزان و شهدایی است که جانشان را در مسیر آگاهی و بیداری این مردم و سرزمین فدا کردند و بی تردید این مجاهدات و تلاش های ماندگار ؛ شایسته خالصانه ترین سپاس ها  و صمیمانه ترین تقدیرها و تکریم ها است.

اینجانب به نمایندگی از مجموعه معظم دستگاه قضایی استان، با گرامی داشت هفدهم مرداد سالروز شهادت خبرنگار متعهد شهید محمود صارمی و روز خبرنگار ضمن تقدیر از  تلاش و زحمات مجموعه رسانه ای و اطلاع رسانی استان بویژه خبرنگاران  حوزه های قضایی ،انتظامی،فرهنگی ، اجتماعی و.... ؛ همکاری های صمیمانه و بی دریغ شما عزیزان را  در راستای کارامدسازی، اصلاح و اعتلای مجموعه قضایی و در مسیر تبیین دستاوردها و خدمات قضایی استان ارج نهاده و توفیقات روزافزونتان را در کمک به  تحقق اهداف تحولی دستگاه قضایی از خداوند متعال مسالت دارم.

سید محمد جواد عرفانفر

 

اصحاب رسانه سربازان خط مقدم جهاد تبیین در آوردگاه سخت رسانه ای هستند، غلامعلی دهشیری رییس کل دادگستری استان یزد

https://www.asianews.ir/u/baf
اخبار مرتبط
عضو ناظر شورای عالی بورس از ابلاغ آئین‌نامه نحوه برگزاری مجامع شرکت‌های استانی سهام عدالت و آزاد شدن خرید و فروش سهام عدالت خبر داد.
یزد - رئیس کل محاکم عمومی و انقلاب یزد در بازدید از دفتر سرپرستی سایت خبری تحلیلی آسیانیوز با اشاره به اهمیت اتقان آراء در کشور، گفت:‌ 78 درصد آراء محاکم قضایی یزد مورد تایید و ابرام قرار می گیرد که این عدد بالاتر از میانگین کشوری است
آسیانیوز (وبسایت روزنامه آسیا) هیچگونه مسولیتی در قبال نظرات کاربران ندارد.
ایمیل را وارد کنید
تعداد کاراکتر باقیمانده: 1000
نظر خود را وارد کنید