صاحب امتیاز
دکتر ساقی باقری نیا
بنیان‌گذار و مدیر مسئول
جاویدنام ایرج جمشیدی
سردبیر وبسایت
نوید جمشیدی
صاحب امتیاز: دکتر ساقی باقری نیا،    بنیان‌گذار و مدیر مسئول: جاویدنام ایرج جمشیدی،   سردبیر وبسایت: نوید جمشیدی
دوشنبه / ۲۰ شهریور ۱۴۰۲ / ۱۰:۳۶
کد خبر: 16393
گزارشگر: 464
۶۷۹
۰
۰
۲
به میزبانی کانون جهانگردی و اتومبیلرانی

تور جهانگردان هندی «لال پری» به اصفهان رسید

تور جهانگردان هندی «لال پری» به اصفهان رسید
تور خودرویی جهانگردان هندی به میزبانی کانون جهانگردی و اتومبیلرانی پس از عبور از بندر عباس، لار، شیراز و آباده، به اصفهان رسید.

به گزارش آسیا نیوز به نقل از روابط عمومی کانون جهانگردی و اتومبیلرانی، این گروه که در مسیر سفر خود از هند به انگلستان، روز ۱۲ شهریور وارد ایران شده‌اند، پس از رسیدن به کشورمان از جاذبه‌های طبیعی، تاریخی، فرهنگی و گردشگری مسیر خود بازدید کردند.

این‌ گروه با یک دستگاه خودروی کلاسیک ام جی ۱۹۵۰و یک دستگاه کمپر‌ ون سفر می‌کنند و در ‌بدو ورود به هریک از شهرهای کشورمان از سوی مسئولین استانی کانون جهانگردی و اتومبیلرانی و معاونت گردشگری استان‌ها مورد استقبال قرار می گیرند.

گروه «لال پری» تاکنون از بندرعباس، لار، شیراز و آباده عبور کرده‌اند و هم‌اکنون در اصفهان به سر می‌برند. کاشان، تهران، زنجان و تبریز از جمله شهرهایی هستند که شرکت‌کنندگان در رویداد گردشگری هند – انگلستان، در ادامه حضور خود در ایران، از آن‌ها عبور و از جاذبه‌های طبیعی، تاریخی، گردشگری و فرهنگی آن‌ها بازدید خواهند کرد.

برنامه‌های متنوعی به منظور استقبال، همراهی و بدرقه در مدت حضور گروه یادشده در استان‌های مسیر از سوی کانون جهانگردی و اتومبیلرانی تدارک دیده شده است. گروه جهانگردان هندی با عبور از ۱۶ کشور و پس از پیمایش مسافت دوازده هزار‏کیلومتری، در لندن پایتخت کشور انگلستان به این سفر پایان خواهند داد.

کانون جهانگردی و اتومبیلرانی بر اساس وظایف و مأموریت‌های ملی و بین‌المللی خود و با هدف تقویت همکاری با فدراسیون انجمن‌های اتومبیلرانی هند (FIAA)، با انجام اقدامات و هماهنگی‌های لازم، تردد و عبور و مرور آنان در ایران را تسریع و تسهیل خواهد کرد.

https://www.asianews.ir/u/c8z
اخبار مرتبط
شرکت‌کنندگان رالی تور گردشگری بین‌المللی جاده ابریشم پس از چهار روز پیمایش در ایران، کشورمان را به مقصد کشور ترکمنستان ترک کردند.
در حالی که سفیر روسیه در تهران حجاب و ممنوعیت مشروبات الکلی را مانع سفر شهروندان روس به ایران بیان کرد، دستیار وزارت امور خارجه ایران واکنش نشان داد و گفت جاذبه‌های ما زیارتی است.
آسیانیوز (وبسایت روزنامه آسیا) هیچگونه مسولیتی در قبال نظرات کاربران ندارد.
ایمیل را وارد کنید
تعداد کاراکتر باقیمانده: 1000
نظر خود را وارد کنید