صاحب امتیاز
دکتر ساقی باقری نیا
بنیان‌گذار و مدیر مسئول
جاویدنام ایرج جمشیدی
سردبیر وبسایت
نوید جمشیدی
صاحب امتیاز: دکتر ساقی باقری نیا،    بنیان‌گذار و مدیر مسئول: جاویدنام ایرج جمشیدی،   سردبیر وبسایت: نوید جمشیدی
پنج شنبه / ۳۰ شهریور ۱۴۰۲ / ۱۶:۳۱
کد خبر: 16576
گزارشگر: 464
۶۹۳
۰
۰
۲
معرفی کتاب؛

۱۳۰۰ درس، نکته، پرسش اول دبستان

۱۳۰۰ درس، نکته، پرسش اول دبستان
یکی از سرمایه‌های بزرگ جامعه بشری وجود کودکان و نوجوانان خردمند و داناست چرا که در آینده‌ای نزدیک همان کودکان و نوجوانان افرادی تاثیرگذار در هر کشور خواهند شد و قطعا سرمایه گذاری اساسی بر روی آنها تقویت بنیان‌های فکری یک اجتماع موفق را در پی خواهد داشت.

 آسیانیوز - جواد لگزیان، در این میان به نظر کارشناسان اموزشی کتاب‌های آموزشی تا حد بسیار زیادی می‌تواند در رشد کیفی این قشر مهم تاثیرگذار باشد. کتابهای ۱۳۰۰ چنین هدف والایی را در دستور کار خود قرار داده است.

کتاب ۱۳۰۰ درس، نکته، پرسش اول دبستان با هدف ایجاد علاقمندی و انگیزش‌های مثبت و تسهیل در یادگیری دانش آموزان دبستانی توسط یک تیم با تجربه پایه اول دبستان که بدون شک مهمترین پایه تحصیلی می‌باشد به مرحله انتشار رسیده است. در کتاب ۱۳۰۰ اول دبستان سه درس فارسی، ریاضی و علوم تجربی با هدف تفهیم بهتر و دقیق تر محتوای کتاب‌های درسی در قالب ۱۳۰۰ درس ، نکته ، پرسش ارائه شده است. مطالب و سرفصل‌های این کتاب به طور کامل مطابق با موضوعات کتاب‌های درسی در پایه اول دبستان است.

هر دانش آموز با مطالعه کامل مطالب این کتاب، مجموعه دروس سال تحصیلی خود را به صورت مفهومی می‌آموزد و با انواع پرسش‌های چهار گزینه ای ساده، متوسط و پیشرفته و همچنین نکات آموزشی هر پرسش در قالب پاسخ تشریحی آن آشنا خواهد شد. به این ترتیب علاوه بر اینکه برای شرکت در امتحانات مختلف مدرسه آماده می‌شود، به راحتی می‌تواند در آزمون‌های فرا مدرسه ای و مسابقات علمی نیز شرکت نماید. اولیای محترم دانش‌آموزان نیز می‌توانند با بهره‌مندی از این کتاب‌ها، ارزیابی مناسبی از عملکرد درسی فرزند خود داشته باشند.

همچنین این مجموعه که از پایه اول دبستان تا پایان دبیرستان تألیف شده است، می‌تواند به‌عنوان یک منبع مناسب و کارآمد به‌منظور طراحی سؤالات امتحانی مورد استفاده آموزگاران و دبیران محترم قرار بگیرد.

کتاب ۱۳۰۰ درس ، نکته ، پرسش اول دبستان را انتشارات تیزهوشان دکتر شاکری در ۲۶۸ صفحه رهسپار بازار کتاب کرده است.

https://www.asianews.ir/u/ct2
اخبار مرتبط
کتاب «آزمایشگاه ستاره‌شناسی» اثر دکتر میشل نیکولز که به شرح 52 آزمایش جذاب در حوزه نجوم برای کودکان و نوجوانان در محیط خانوادگی و یا مراکز آموزشی پرداخته، مجموعه‌ای بسیار نفیس و ارزنده برای علاقه‌مندان به علم ستاره‌شناسی است که توسط حسین پیوندی و آزاده کبریایی، برای اولین بار به مرحله‌ی ترجمه رسیده است.
آسیانیوز (وبسایت روزنامه آسیا) هیچگونه مسولیتی در قبال نظرات کاربران ندارد.
ایمیل را وارد کنید
تعداد کاراکتر باقیمانده: 1000
نظر خود را وارد کنید