صاحب امتیاز
دکتر ساقی باقری نیا
بنیان‌گذار و مدیر مسئول
جاویدنام ایرج جمشیدی
سردبیر وبسایت
نوید جمشیدی
صاحب امتیاز: دکتر ساقی باقری نیا،    بنیان‌گذار و مدیر مسئول: جاویدنام ایرج جمشیدی،   سردبیر وبسایت: نوید جمشیدی
پنج شنبه / ۶ مهر ۱۴۰۲ / ۱۷:۳۹
کد خبر: 16717
گزارشگر: 464
۵۸۰
۰
۰
۱
در محدوده میدان نوبنیاد؛

آتش‌ سوزی در انبار پلاستیک «سازمان انرژی»

آتش‌ سوزی در انبار پلاستیک «سازمان انرژی»
در پی آتش سوزی هفته گذشته در محل انبار پلاستیک وابسته به سازمان انرژی در محدوده میدان نوبنیاد امروز محل مورد نظر توسط گروه پیمانکاری در حال پاکسازی و ‌تخلیه نخاله ها و ضایعات قبلی بود که نخاله‌های باقی‌مانده مورد اشتعال واقع می شود.

آسیانیوز - روابط عمومی وزارت دفاع از اطفای آتش سوزی در یکی از انبارهای باتر‌ی‌سازی سازمان توسعه منابع انرژی وزارت دفاع بدون تلفات جانی، خبرداد.


به گزارش فارس، روابط عمومی وزارت دفاع و پشتیبانی نیروهای مسلح با صدور اطلاعیه‌ای اعلام کرد: در پی آتش سوزی هفته گذشته در محل انبار پلاستیک وابسته به سازمان انرژی در محدوده میدان نوبنیاد امروز محل مورد نظر توسط گروه پیمانکاری در حال پاکسازی و ‌تخلیه نخاله ها و ضایعات قبلی بود که نخاله‌های باقی‌مانده مورد اشتعال واقع می شود.

در ادامه این اطلاعیه آمده است: پس از وقوع این حادثه در اولین لحظات تیم‌های آتش‌نشانی به سرعت در محل حضور یافته و آتش در حال مهار شدن است. خوشبختانه این حادثه تلفات جانی نداشته است.

گفتنی است؛ پیش از این نیز یکی از انبارهای پلاستیک مربوط به باتری سازی وابسته به سازمان توسعه منابع انرژی وزارت دفاع دچار حریق شده بود که بدون تلفات جانی مهار شده بود.

https://www.asianews.ir/u/cxx
اخبار مرتبط
علاوه بر علی کمانی، عضو یگان هوافضا که سپاه پاسداران روز یکشنبه ۲۲ خرداد از کشته شدن او «حین مأموریت» خبر داد، در این روز اعلام شد محمد عبدوس، از «کارکنان وزارت دفاع و پشتیبانی نیروهای مسلح»، نیز «حین انجام مأموریت» کشته شده است.
آسیانیوز (وبسایت روزنامه آسیا) هیچگونه مسولیتی در قبال نظرات کاربران ندارد.
ایمیل را وارد کنید
تعداد کاراکتر باقیمانده: 1000
نظر خود را وارد کنید