صاحب امتیاز
دکتر ساقی باقری نیا
بنیان‌گذار و مدیر مسئول
جاویدنام ایرج جمشیدی
سردبیر وبسایت
نوید جمشیدی
صاحب امتیاز: دکتر ساقی باقری نیا،    بنیان‌گذار و مدیر مسئول: جاویدنام ایرج جمشیدی،   سردبیر وبسایت: نوید جمشیدی
شنبه / ۸ مهر ۱۴۰۲ / ۱۰:۴۲
کد خبر: 16745
گزارشگر: 213
۳۸۹
۰
۰
۲
بنیانگذار OpenAI تایید کرد

کریپتو فراگیر می شود

کریپتو فراگیر می شود
سام آلتمن، بنیانگذار OpenAI، تأیید کرد که ChatGPT، می‌تواند اینترنت را برای ارائه اطلاعات به‌روز با پیوندهای جدید جستجو کند و این موضوع، دنیایی از امکانات جدید را برای نقش این چت‌بات در فضای رمز ارزها باز می‌کند.
به گزارش آسیانیوز، با اعلام سام آلتمن، بنیانگذار OpenAI، درباره بهبود برخی بخش‌های این چت ربات، پیش بینی ChatGPT به طور بالقوه می‌تواند نوید فراگیری صنعت کریپتو را در آینده بدهد.

 آلتمن اخیرا تأیید کرده است که ChatGPT، اکنون می‌تواند اینترنت را برای ارائه اطلاعات به‌روز با پیوندهای جدید جستجو کرده و دیگر محدودیت گذشته را ندارد. این موضوع، دنیایی از امکانات جدید را برای نقش این چت‌بات و پیش بینی ChatGPT در فضای رمز ارزها باز می‌کند.

این چت بات قبل‌تر به عنوان ابزاری برای پیش بینی قیمت بیت کوین محبوبیت پیدا کرده بود، اما پایگاه داده محدود آن تا به حال یک مانع برای توسعه بیشتر این هوش مصنوعی محسوب می‌شد.

با این حال، با توانایی دسترسی به اطلاعات فعلی از وب، ChatGPT اکنون می‌تواند بینش دقیق و آگاهانه‌تری را در مورد دنیای ارزهای دیجیتال ارائه دهد.

نقش رو به رشد ChatGPT در دنیای کریپتو

به گزارش تجارت نیوز، سهم ChatGPT در صنعت کریپتو فراتر از پیش بینی‌ها است. در ماه ژوئن، Elliptic، یک شرکت متخصص در مدیریت ریسک‌های دنیای کریپتو، ادغام ChatGPT را در عملیات اطلاعاتی و تحقیقاتی خود اعلام کرد.

هدف این ادغام افزایش کارایی و دقت تلاش‌های تحقیقاتی Elliptic است و تیم‌های محقق را قادر می‌سازد تا عوامل مخرب این پدیده نوظهور را شناسایی کرده و حجم بیشتری از ریسک‌ها را به طور موثر مدیریت کنند. علاوه بر این موارد، بنیاد سولانا ChatGPT را در ماه می با شبکه خود نیز ادغام کرد.

در نتیجه، این شرکت افزونه جدیدی را معرفی کرد که به کاربران امکان می‌دهد مستقیماً به ویژگی‌هایی مانند بررسی موجودی کیف پول، انتقال توکن‌ها و حتی خرید توکن‌های غیرقابل تعویض (NFT) از طریق ChatGPT دسترسی داشته باشند.

استفاده از هوش مصنوعی در صرافی

همانطور که گزارش شده است، صرافی بیت‌گت نیز از هوش مصنوعی به روش‌های مختلفی استفاده می‌کند تا خدمات بهتری را به کاربران ارائه کند. در ماه جولای، گریسی چن، مدیر عامل Bitget، فاش کرد که این صرافی از ابزارهای هوش مصنوعی برای ساده‌سازی فرآیندها و بهبود عملکرد صرافی استفاده می‌کند.

چن گفت، یکی از زمینه‌هایی که هوش مصنوعی برای Bitget سودمند است، بخش تیم ترجمه آن است. با استفاده از هوش مصنوعی، صرافی می‌تواند ترجمه‌های خدمات چندزبانه خود را کارآمدتر انجام دهد.

علاوه بر این، بخش خدمات مشتری از هوش مصنوعی برای ارائه پاسخ‌های سریع‌تر به پرسش‌ها، از جمله اطلاعات سفارشی‌شده و داده‌های معاملاتی، استفاده می‌کند.

Bitget همچنین در حال کار بر روی یک چت ربات مبتنی بر هوش مصنوعی است که از ChatGPT الهام گرفته شده تا به کاربران در فعالیت‌های معاملاتی خود کمک کند.

پیش بینی ChatGPT از پذیرش کریپتو در دنیا

در آخرین پیش بینی‌های انجام شده توسط این چت‌بات، ChatGPT جدول زمانی را منتشر کرد که شامل پذیرش جهانی ارزهای دیجیتال تا سال 2024، پذیرش گسترده سیستم‌های هویت غیرمتمرکز تا سال 2025 و جایگزینی خدمات مالی سنتی با تامین مالی غیرمتمرکز (DeFi) تا سال 2026 بود.

علاوه بر این، پیش بینی ChatGPT، ظهور سازمان‌های مستقل غیرمتمرکز (DAOs)، ادغام بلاکچین در مراقبت‌های بهداشتی و ایجاد یک اکوسیستم بلاکچینی با انرژی کارآمد و آگاه به محیط زیست را تا سال 2035 نیز نشان می‌دهد./

گزارشگر:سینا مناجاتی‌پور

https://www.asianews.ir/u/cyp
اخبار مرتبط
رپیام‌رسان مشهور تلگرام در اقدامی جدید، قابلیت دریافت مبالغ به صورت رمزارزهای بیت‌‌کوین و تتر و TON برای کاربران خود را فعال کرده است.
پس از رالی قیمت در وال استریت، ارزهای رمزپایه پیشرو جهان به شدت افزایش یافتند.
آسیانیوز (وبسایت روزنامه آسیا) هیچگونه مسولیتی در قبال نظرات کاربران ندارد.
ایمیل را وارد کنید
تعداد کاراکتر باقیمانده: 1000
نظر خود را وارد کنید