صاحب امتیاز
دکتر ساقی باقری نیا
بنیان‌گذار و مدیر مسئول
جاویدنام ایرج جمشیدی
سردبیر وبسایت
نوید جمشیدی
صاحب امتیاز: دکتر ساقی باقری نیا،    بنیان‌گذار و مدیر مسئول: جاویدنام ایرج جمشیدی،   سردبیر وبسایت: نوید جمشیدی
دوشنبه / ۱۰ مهر ۱۴۰۲ / ۲۱:۳۲
کد خبر: 16798
گزارشگر: 213
۲۲۶۳
۰
۰
۱
سرانجام عجیب دیدار سپاهان ایران و الاتحاد عربستان

علت واقعی انصراف الاتحاد از بازی مقابل سپاهان/انتشار واکنش جنجالی AFC

علت واقعی انصراف الاتحاد از بازی مقابل سپاهان/انتشار واکنش جنجالی AFC
سپاهان ایران و الاتحاد عربستان قرار بود از ساعت ۱۹:۳۰ دقیقه امروز (دوشنبه) در ورزشگاه نقش جهان اصفهان به مصاف هم بروند اما اعضای تیم الاتحاد حاضر به حضور در زمین نشدند تا بازی لغو شود.

به گزارش آسیانیوز، در حالی که الاتحاد عربستان باید در ورزشگاه نقش جهان به مصاف سپاهان می‌رفت اما حاضر به ورود به زمین نشد و ورزشگاه را ترک کرد.

سپاهان ایران و الاتحاد عربستان قرار بود از ساعت ۱۹:۳۰ دقیقه امروز (دوشنبه) در ورزشگاه نقش جهان اصفهان به مصاف هم بروند اما اعضای تیم الاتحاد حاضر به حضور در زمین نشدند تا بازی لغو شود.

تاکنون رسانه‌های رسمی باشگاه‌های سپاهان و الاتحاد توضیحی راجع به اتفاقات رخ داده در ورزشگاه نقش جهان نداده‌اند با این حال رسانه‌ها و خبرنگاران عربستانی مانند نواف الاسیوی در موجی هماهنگ مدعی شدند که اعضای تیم الاتحاد به دلیل وجود سردیس سردار سلیمانی در ورودی تونل ورزشگاه نقش جهان، حاضر به ورود به زمین نشده‌اند.

وجود سردیس قاسم سلیمانی علت وارد نشدن الاتحاد به زمین

این ادعا در حالی از سوی رسانه‌های عربستانی مطرح شده است که اعضای تیم الاتحاد دیروز (یکشنبه) هم در ورزشگاه نقش جهان حضور داشتند و در ورزشگاه تمرین کرده بودند؛ آن هم در شرایطی که سردیس قاسم سلیمانی در همان مکان قرار داشته است.

---------------

بیشتر بخوانید

علت نگرانی ها از حضور کاروان الهلال و نیمار در ایران چیست؟

---------------------------------


علاوه بر این ناظر AFC روزگذشته از ورزشگاه نقش جهان بازدید کرده بود و اگر موردی خلاف قوانین AFC و فیفا وجود داشت، آن را به گوش مسئولان برگزاری بازی می‌رساند تا آن‌ها در صدد رفع آن بربیایند.

در هر صورت رسانه‌های عربستانی مدعی هستند که این دیدار ۳ بر صفر به سود الاتحاد اعلام خواهد شد با این حال AFC باید درباره این دیدار رای نهایی خود را صادر کند.

واکنش AFC به لغو بازی سپاهان و الاتحاد

همچنین گفته شده تیم فوتبال الاتحاد عربستان مقابل سپاهان قرار نگرفت تا این موضوع با واکنش AFC همراه شود.

به گزارش ایسنا، سپاهان ایران و الاتحاد عربستان قرار بود از ساعت ۱۹:۳۰ دقیقه امروز (دوشنبه) در ورزشگاه نقش جهان عربستان در چارچوب هفته دوم لیگ قهرمانان آسیا به مصاف هم بروند اما اعضای تیم الاتحاد در زمین حاضر نشدند تا بازی لغو شود.

لغو این رقابت با واکنش کنفدراسیون فوتبال آسیا (AFC) همراه بود. کنفدراسیون فوتبال آسیا (AFC) در خصوص لغو این بازی نوشت: دیدار گروه C لیگ قهرمانان آسیا ۲۴-۲۰۲۳ میان سپاهان و الاتحاد که قرار بود امشب در ورزشگاه نقش جهان اصفهان برگزار شود، به‌خاطر شرایط غیرمنتظره و پیش‌بینی نشده لغو شد. کنفدراسیون فوتبال آسیا (AFC) بر تعهد خود نسبت به ضمانت امنیت بازیکنان، مقامات برگزاری مسابقه، تماشاگران و همه سهامداران و افراد مرتبط تأکید می‌کند. این موضوع به کمیته‌های مرتبط ارجاع داده می‌شود./

https://www.asianews.ir/u/d07
اخبار مرتبط
در استقبال و بدرقه عربستانی‌ها همین که جلوی دست و پای آنها با دوربین راه نیفتیم، پخش زنده تلویزیون را به سی‌آی‌پی فرودگاه نبریم تا مدیران تیم رقیب مجبور شوند با دست جلوی دوربین ما را بگیرند آبروداری کرده‌ایم و...
قرار است ۵۰ هزار تماشاگر از نزدیک دیدار اهلال و نساجی مازندران را تماشا کنند که ۲۵۰۰ نفر از آنها تماشاگران زن خواهند بود.
تیم های النصر و الاتحاد و سایر نمایندگان عربستان با بازیکنان مطرحی چون نیمار و رونالدو به ایران خواهند آمد.
آسیانیوز (وبسایت روزنامه آسیا) هیچگونه مسولیتی در قبال نظرات کاربران ندارد.
ایمیل را وارد کنید
تعداد کاراکتر باقیمانده: 1000
نظر خود را وارد کنید