صاحب امتیاز
دکتر ساقی باقری نیا
بنیان‌گذار و مدیر مسئول
جاویدنام ایرج جمشیدی
سردبیر وبسایت
نوید جمشیدی
صاحب امتیاز: دکتر ساقی باقری نیا،    بنیان‌گذار و مدیر مسئول: جاویدنام ایرج جمشیدی،   سردبیر وبسایت: نوید جمشیدی
شنبه / ۱۵ مهر ۱۴۰۲ / ۱۶:۰۷
کد خبر: 16890
گزارشگر: 213
۱۰۲۷
۰
۰
۱
یادداشت

آیا مودریچ می تواند رئال مادرید را در میان شایعات MLS ترک کند؟ /چیزی که آنچلوتی باید بگوید!

آیا مودریچ می تواند رئال مادرید را در میان شایعات MLS ترک کند؟ /چیزی که آنچلوتی باید بگوید!
اخباری مبنی بر اینکه لوکا مودریچ می تواند به لیونل مسی، سرخیو بوسکتس، جوردی آلبا و بقیه بازیکنان در اینترمیامی بپیوندد، به گوش می رسد و..

به گزارش آسیانیوز، سیدرحمان موسوی: شایعاتی مبنی بر اینکه لوکا مودریچ می تواند به لیونل مسی، سرخیو بوسکتس، جوردی آلبا و بقیه بازیکنان در اینترمیامی بپیوندد، به گوش می رسد.

این بازیکن کروات دیگر یک بازیکن بی چون و چرا برای لوس بلانکوس نیست.

گفته می شود که این هافبک کروات از کاهش نقشی که در این فصل در رئال مادرید داشته است ناراحت است و با توجه به اینکه او دیگر یک شروع کننده بلامنازع نیست، می تواند به MLS مهاجرت کند.

احتمال جدایی 

در کنفرانس مطبوعاتی قبل از بازی مقابل اوساسونا، از کارلو آنچلوتی در مورد احتمال جدایی این بازیکن کروات از لوس بلانکوس در پنجره نقل و انتقالات بعدی سوال شد.

او گفت: "من مطلقا فکر نمی کنم که مودریچ در ژانویه به جدایی فکر کند، زیرا او بازیکن مهمی است. ما هم فکر می کنیم که او بسیار مهم است، او برای این فصل بسیار مهم خواهد بود. او به جدایی فکر نمی کند و ما از این موضوع خوشحالیم."

مودریچ از زمان بازی خود ناراحت است

سرمربی ایتالیایی اذعان داشت که مودریچ از کمبود زمان بازی خود ناراحت است، اما هنوز هم انگیزه دارد تا به تیم کمک کند.

آنچلوتی گفت: "من هر روز با او صحبت می کنم و بازیکنی را می بینم که مشخصا از بازی نکردن خود راضی نیست، اما با این حال، او انگیزه و تمایل بالایی برای آوردن امتیاز به تیم دارد."

من کاملا درک می کنم که او تحت تاثیر بازی نکردن قرار می گیرد، این موضوع برای همه کسانی که مودریچ را دوست دارند اتفاق می افتد حتی هواداران، هم تیمی ها و مربی که او را دوست دارد."

اگرچه او گزینه‌هایی برای ترک رئال مادرید در تابستان داشت، اما این بازیکن 38 ساله تصمیم گرفت برای یک فصل دیگر بماند تا به تمدید میراث خود در رئال مادرید ادامه دهد.

او در اواسط فوریه پس از بستن قرارداد جدید به دلیل عملکردش گفت: می خواهم در رئال مادرید بمانم، اما فقط به این دلیل که لیاقتش را دارم.

با این حال، اکنون او دیگر یک شروع کننده بلامنازع نیست و تعویض او در نیمه دوم در شکست مقابل اتلتیکو مادرید و همچنین دو تعویض اخیر او، احتمال جدایی احتمالی در بازار ژانویه را افزایش داده است.

چند روز پیش، پردراگ میاتوویچ، بازیکن و مدیر ورزشی سابق رئال مادرید، گفت که مودریچ نه به MLS یا لیگ دیگری، بلکه علاقه مند به ماندن در رئال مادرید است!

او گفت: "اینتر میامی؟ راستش من اغلب با او صحبت می کنم و مودریچ به جدایی فکر نمی کند." او می خواهد بجنگد. او فکر می کند که می تواند کمک کند. او احساس خوبی دارد.

"اگرچه در سه ماه آینده بازی های زیادی وجود دارد و شرایط می تواند به سمت بهتر یا بدتر شدن تغییر کند. خواهیم دید. در حال حاضر او می خواهد در رئال مادرید بجنگد و می خواهد شروع کننده باشد."/

https://www.asianews.ir/u/d2s
اخبار مرتبط
روبرتو مانچینی، سرمربی سابق تیم ملی ایتالیا، با دستمزد سالیانه ۳۰ میلیون یوروی، هدایت تیم ملی فوتبال عربستان را برعهده گرفت.
«مگان اَنا رپینو» زننده اولین گل فینال جام جهانی ۲۰۱۹ تیم ملی فوتبال زنان آمریکا درباره میراث خود می گوید: من سعی کرده ام دنیا را به مکانی بهتر تبدیل کنم.
اعلام حضور لیونل مسی به اینتر میامی MLS هیجان فوق العاده ای را در ایالات متحده برانگیخت و قیمت بلیت ها تا ۹ هزار دلار برای اولین بازی احتمالی لیونل مسی افزایش یافت.
آسیانیوز (وبسایت روزنامه آسیا) هیچگونه مسولیتی در قبال نظرات کاربران ندارد.
ایمیل را وارد کنید
تعداد کاراکتر باقیمانده: 1000
نظر خود را وارد کنید