صاحب امتیاز
دکتر ساقی باقری نیا
بنیان‌گذار و مدیر مسئول
جاویدنام ایرج جمشیدی
سردبیر وبسایت
نوید جمشیدی
صاحب امتیاز: دکتر ساقی باقری نیا،    بنیان‌گذار و مدیر مسئول: جاویدنام ایرج جمشیدی،   سردبیر وبسایت: نوید جمشیدی
شنبه / ۲۲ مهر ۱۴۰۲ / ۲۰:۳۵
کد خبر: 17042
گزارشگر: 464
۳۳۹
۰
۰
۰
روز جمعه ۲۱ مهرماه؛

دیداری در حاشیه نمایشگاه TTG 2023

دیداری در حاشیه نمایشگاه TTG 2023
رئیس نمایشگاه TTG در حاشیه دومین روز برگزاری این رویداد بین‌المللی در شهر ریمینی ایتالیا با مدیرعامل کانون جهانگردی و اتومبیلرانی دیدار و گفت‌وگو کرد.

به گزارش آسیانیوز به نقل از روابط عمومی کانون جهانگردی و اتومبیلرانی، نیکولا پیتزو روز جمعه ۲۱ مهرماه ۱۴۰۲ با حضور در پاویون ایران، ضمن بازدید از غرفه نمایندگان صنعت گردشگری کشورمان با دکتر محمدحسین صوفی تبادل نظر کرد.

رئیس نمایشگاه TTG ایتالیا، با ابراز خرسندی از حضور فعالان و کنشگران گردشگری ایران در شصتمین نمایشگاه تی تی جی و اذعان به ویژگی‌ها و جذابیت‌های منحصربه‌فرد گردشگری کشورمان، آمادگی خود را به منظور همکاری همه‌جانبه در زمینه ادامه حضور ایران در نمایشگاه تی تی جی در سال‌های آتی و دیگر نمایشگاه‌های بین‌المللی در شهر ریمینی، اعلام کرد.

نیکولا پیتزو در ادامه اظهار داشت: «امیداریم نمایشگاه TTG بتواند در معرفی شایسته ظرفیت‌ها و توسعه گردشگری ایران و نیز کمک به ارتقاء روابط گردشگری ایران و ایتالیا کمک کند.»

نمایشگاه TTG 2023

دکتر محمدحسین صوفی نیز در این دیدار با اشاره به هدف‌گذاری وزارت میراث فرهنگی، گردشگری و صنایع دستی کشورمان در راستای حضور مؤثر و فراگیر در نمایشگاه‌های گردشگری جهان از جمله نمایشگاه تی تی جی، از این نمایشگاه به‌عنوان یکی از معتبرترین رویدادهای گردشگری در سطح بین‌المللی یاد کرد.

او درباره برنامه‌ریزی کانون جهانگردی و اتومبیلرانی برای تداوم حضور نمایندگان و کنشگران صنعت گردشگری ایران در این نمایشگاه خطاب به نیکولا پیتزو گفت: «در نظر داریم در سال‌های آینده با تعداد بیشتری از کنشگران و صنوف گردشگری در این رویداد بین‌المللی شرکت کنیم. بنابراین همکاری و مساعدت شما می‌تواند به حضور فعال‌تر و ‌باشکوه‌تر ایران و معرفی ظرفیت‌ها و توانمندی‌های این سرزمین کهن به جهانگردان، کمک شایسته‌ای کند.»

محمدحسین صوفی در ادامه خاطرنشان کرد: «ما تلاش می‌کنیم از فرصت‌های موجود در تی تی جی و دیگر نمایشگاه‌های گردشگری برای رشد و توسعه این صنعت در کشورمان و معرفی بیشتر و بهتر ایران زیبا در سراسر دنیا، استفاده کنیم.»

https://www.asianews.ir/u/d75
اخبار مرتبط
کانون جهانگردی و اتومبیلرانی رالی تور تفریحی، گردشگری و خانوادگی را با شعار «ما با طبیعتیم» به مدت دو روز در مسیر تهران ـ متین آباد ـ تهران، برگزار می‌کند.
شرکت‌کنندگان رالی تور گردشگری بین‌المللی جاده ابریشم پس از چهار روز پیمایش در ایران، کشورمان را به مقصد کشور ترکمنستان ترک کردند.
آسیانیوز (وبسایت روزنامه آسیا) هیچگونه مسولیتی در قبال نظرات کاربران ندارد.
ایمیل را وارد کنید
تعداد کاراکتر باقیمانده: 1000
نظر خود را وارد کنید