صاحب امتیاز
دکتر ساقی باقری نیا
بنیان‌گذار و مدیر مسئول
جاویدنام ایرج جمشیدی
سردبیر وبسایت
نوید جمشیدی
صاحب امتیاز: دکتر ساقی باقری نیا،    بنیان‌گذار و مدیر مسئول: جاویدنام ایرج جمشیدی،   سردبیر وبسایت: نوید جمشیدی
یکشنبه / ۲۳ مهر ۱۴۰۲ / ۲۱:۱۰
کد خبر: 17067
گزارشگر: 306
۲۸۵
۰
۰
۴

برگزاری آیین نکوداشت پیشکسوت هنر خوش‌نویسی دریزد

برگزاری آیین نکوداشت پیشکسوت هنر خوش‌نویسی دریزد
یزد - آیین نکوداشت استاد «محمود حرازی یزدی» هنرمند پیشکسوت خوشنویسی یزد به نحو با شکوهی با حضور مسئولین استان و دوست داران این هنر برگزار شد

آسیانیوز / یزد ؛ «احسان عابدی» مدیر کل فرهنگ و ارشاد اسلامی استان درآیین نکوداشت هنرمند پیشکوت خوشنویسی یزد که در محل سالن اجتماعات هلال احمر استان و با حضور مسئولین استانی و جمعی از هنرمندان و اساتید این عرصه برگزار شد با اشاره به نگاه ویژه‌ به هنرخوشنویسی بیان داشت که بر آن شدیم تا انجمن خوش‌نویسی استان را تشکیل دهیم و به دنبال مکان مناسبی برای محل انجمن مذکور هستیم .

مدیر کل فرهنگ و ارشاد اسلامی استان  ابراز امیدواری کرد با اقدامات انجام شده آینده درخشانی در انتظارانجمن مذکور و این هنر ارزشمند باشد و شاهد تعالی بیش از پیش آن باشیم .

«محمود رهبران» از اساتید به نام خوش نویسی نیز در این مراسم ضمن تبریک فرارسیدن هفته خوش نویسی به هنرمندان این عرصه گفت: امشب شاهد برگزاری آیین نکوداشت یکی از پیشکسوتان این عرصه هستیم، کسی که تمام عمر خود را وقف اعتلای نام خوشنویسی و آموزش پرورش فرزندان این دیار کرده است.

رهبران با بیان اینکه نام این هنرمند پرتلاش با نام یزد پیوند خورده است مردمی بودن را یکی از صفات استاد حرازی زاده خواند و گفت: خدمات این هنرمند سرشناس در چند دهه گذشته در عرصه خوش نویسی قابل وصف نیست .

شایان ذکر اینکه : در پایان این مراسم از مستند و پوستر «صدای قلم» که برگرفته از زندگی نامه این استاد فرهیخته وساخته «عماد عقلی» است، و همچنین از سردیس «محمد حرازی» که برگرفته از هنر «حمید قوی پنجه» است رونمایی شد.

سید محمد جواد عرفانفر

 

برگزاری آیین نکوداشت پیشکسوت هنر خوش‌نویسی دریزد ، احسان عابدی مدیر کل فرهنگ و ارشاد اسلامی استان یزد

https://www.asianews.ir/u/d7v
اخبار مرتبط
یزد - معاون هنری و سینمایی اداره کل فرهنگ و ارشاد اسلامی استان ضمن تشریح برنامه‌های هفته خوشنویسی در استان، از برگزاری مراسم تکریم و نکوداشت استاد حرازی یزدی هنرمند پیشکسوت خوشنویسی استان در این هفته خبر داد
یزد - با حضور وزیر فرهنگ و ارشاد اسلامی، درآیین اختتامیه دومین جشن مهر سینمای ایران، از مهران فاطمی به عنوان استاندار برتر در حمایت از فرهنگ وسینما تقدیر شد
آسیانیوز (وبسایت روزنامه آسیا) هیچگونه مسولیتی در قبال نظرات کاربران ندارد.
ایمیل را وارد کنید
تعداد کاراکتر باقیمانده: 1000
نظر خود را وارد کنید