صاحب امتیاز
دکتر ساقی باقری نیا
بنیان‌گذار و مدیر مسئول
جاویدنام ایرج جمشیدی
سردبیر وبسایت
نوید جمشیدی
صاحب امتیاز: دکتر ساقی باقری نیا،    بنیان‌گذار و مدیر مسئول: جاویدنام ایرج جمشیدی،   سردبیر وبسایت: نوید جمشیدی
یکشنبه / ۳۰ مهر ۱۴۰۲ / ۲۱:۱۲
کد خبر: 17179
گزارشگر: 306
۱۹۴
۰
۰
۴
درآخرین روزازهفته ی استاندارد

مسئولین اداره استاندارد با امام جمعه یزددیداروگفتگوکردند

مسئولین اداره استاندارد با امام جمعه یزددیداروگفتگوکردند
یزد - درآخرین روزازهفته ی استاندارد، مسئولین اداره کل استاندارد استان ، با آیت الله ناصری یزدی، نماینده مقام معظم رهبری و امام جمعه یزد دیداروگفتگو کردند

آسیانیوز / یزد ؛ «آیت الله ناصری یزدی» در این دیدار گفت: اداره کل استاندارد استان یزد با توجه به جایگاه قانونی خویش دارای موقعیت حساسی است  وباعنایت  به کمبودمنابع مالی و انسانی که با آن روبرو هست، کارهای گسترده ای را در دستور کار دارد ، که حق تقدیر و تشکرازآن محفوظ است.

وی افزود:استاندارد یک دستگاه حاکمیتی و نظارتی است که براساس شرح وظایفی که قانون برای آن مشخص کرده است در تامین سلامتی و ایمنی به ویژه در حوزه ی رفاهیات وغذای مردم و جامعه نقش مهمی را ایفا می نماید.

نماینده مقام معظم رهبری ادامه داد: کارشناسان استاندارد می بایست در بازرسی ها و کنترل کیفیت کالاها و خدمات تولیدی استان دقیق باشند، این دقت از بروز خسارت های احتمالی به دولت و کشور جلوگیری می کند که به نظر می رسد قسمت عمده مشکلات به دلیل ناآگاهی مردم اعم از تولید کننده و مصرف کننده ازقوانین و دستورالعمل های نظام استانداردکشورباشد.

امام جمعه یزد تاکید کرد:با دقت درشعارامسال با عنوان"مهارتورم، رشد تولید" متوجه می شویم که منظور، رشد تولید کیفی است که از این منظر،  کارکنان استاندارد می بایست همت مضاعفی را به خرج دهند، ضمن این که  از شما مسئولین انتظارمی رودکه با خدا و مردم رو راست و صادق باشید تا آثار مثبت آن را درکار و زندگی خود نظاره کنید.

ناصری یزدی در پایان گفت:اداره کل استاندارد استان یزد می بایست با تهیه و توزیع اقلام و بسته های ترویجی،  نسبت به آگاه سازی اقشار مختلف مردم اقدام کند ضمن این که در تولید اقلام ترویجی با توجه به دارالعباده بودن یزد، استفاده از آیات قرآنی و روایات در حوزه استاندارد بسیار کار ساز وپیش برنده است.

شایان ذکر است،در ابتدای این دیدار، دکتر حمید مطهری، مدیر کل اداره استاندارد استان یزد، در خصوص شرح وظایف، ظرفیت ها، زمینه های کاری، نیازها وچالش های پیش روی  اداره کل، مواردومطالبی را به سمع و نظر آیت الله ناصری یزدی رساند و تبلیغ و ترویج استاندارد از تریبون ها و سایرظرفیت های ائمه جمعه وجماعات را از ایشان خواستارشد .

سید محمد جواد عرفانفر

 

مسئولین اداره استاندارد با امام جمعه یزددیداروگفتگوکردند ، آیت الله ناصری یزدی امام جمعه و نماینده مقام معظم رهبری در استان یزد ، حمید مطهری مدیر کل اداره استاندارد استان یزد

https://www.asianews.ir/u/db6
اخبار مرتبط
یزد - برای اولین بار در دوره تحولی سازمان ملی استاندارد ایران و همزمان با سراسر کشور، آزمون انتخاب "کارشناس رسمی استاندارد" دراستان یزدبرگزارشد
یزد - مدیرکل استاندارد استان گفت: وجود ایمنی وآرامش درجامعه، ماحصل همکاری ها واقدامات مشترک استانداردونیروی انتظامی است
آسیانیوز (وبسایت روزنامه آسیا) هیچگونه مسولیتی در قبال نظرات کاربران ندارد.
ایمیل را وارد کنید
تعداد کاراکتر باقیمانده: 1000
نظر خود را وارد کنید