صاحب امتیاز
دکتر ساقی باقری نیا
بنیان‌گذار و مدیر مسئول
جاویدنام ایرج جمشیدی
سردبیر وبسایت
نوید جمشیدی
صاحب امتیاز: دکتر ساقی باقری نیا،    بنیان‌گذار و مدیر مسئول: جاویدنام ایرج جمشیدی،   سردبیر وبسایت: نوید جمشیدی
شنبه / ۲۷ آبان ۱۴۰۲ / ۲۲:۰۸
کد خبر: 17696
گزارشگر: 306
۸۳۴
۰
۰
۲
فرمانده سپاه الغدیر یزد مطرح کرد

شعار امسال هفته بسیج «بسیج، امید ملت ایران»

شعار امسال هفته بسیج  «بسیج، امید ملت ایران»
یزد - فرمانده سپاه الغدیر گفت : هفته بسیج امسال را با شعار «بسیج، امید ملت ایران» با تدارک ۱۱۶ عنوان و ۳۵۰۰ ریز برنامه در استان از روز ۲۹ آبانماه آغاز که تا پنجم اذرماه خواهد داشت

آسیانیوز / یزد ؛ سردار «حسین زارع کمالی» در نشست خبر ی خود با اصحاب رسانه استان که بمناسبت هفته بسیج در محل سالن اجتماعات سپاه پاسداران انقلاب برگزار شد ضمن تبریک میلاد حضرت زینب(س) و آغاز هفته بسیج  اظهار داشت : صدور فرمان تشکیل بسیج توسط رهبر کبیر انقلاب در پنجم آذرماه ۱۳۵۷ انجام شد .

وی افزود : مهمترین ماموریت بسیج شناخت تهدیدات و تبدیل آنها با روحیه «ما می توانیم» به فرصت است و در همین راستا بسیج از ابتدا با اتکا به خلاقیت و پشتکار، تمام تهدیدات ایجاد شده توسط دشمن را با روحیه «ما می توانیم»  به فرصت تبدیل کرد .

فرمانده سپاه الغدیر با اشاره به جنایات رژیم صهیونیستی در سرزمین‌های اشغالی حمایت آمریکایی‌ها  را در راس شرارت‌های منطقه دانست واز تداوم این شرارت ابراز تاسف کرد.

زارع کمالی  با بیان  که  برنامه های هفته بسیج امسال در قالب ۱۱۶ عنوان و ۳۵۰۰ ریز برنامه تدارک دیده شده است ؛ به تشریح برنامه های تدلرک دیده شده در این ایام  با تاکید بر این که همه برنامه‌های بسیج به پشتوانه حضور مردم رقم می‌خورد پرداخت  و از حضور و سخنرانی سردار سلامی فرمانده کل سپاه انقلاب اسلامی به استان یزد در روز پنجشنبه هفته جاری  در رزمایش شکوه انقلاب و تجمع ۱۵ هزار نفری بسیجیان استان وافتتاح چند طرح حوزه بسیج خبر داد .

فرمانده سپاه الغدیر برگزاری همایش جهادگران علم و فناوری با محوریت معاونت علمی پژوهشی، دیدار با نماینده ولی فقیه در استان و امام جمعه یزد و برگزاری رزمایش پدافند غیرعامل در سطح ادارات شهرستانها را از مهمترین برنامه هفته بسیج عنوان کرد.

وی  با بیان اینکه  امسال شاهد اعزام ۱۸۰۰ نفر از دانش‌آموزان استان در قالب ۱۶ مرحله به  اردوهای راهیان نور خواهیم بود ؛ از برگزاری همایش هزار نفری دختران حاج قاسم، برگزاری همایش جهادگران عرصه سازندگی در قالب ۹۴۱ برنامه محرومیت‌زدایی ، توزیع ۳۵۰ جهیزیه بین نوعروسان بی‌بضاعت و برگزاری جشن گلریزان آزادی زندانیان غیرعمد با همکاری بسیج حقوقدانان در روز دوشنبه ۲۹ آبانماه خبر داد.

این مقام مسئول توزیع ۳۵۰ جهیزیه بین نوعروسان و برگزاری جشن گلریزان آزادی زندانیان غیرعمد ، همایش جهادگران علم و فناوری، دیدار با نماینده ولی‌فقیه در استان و امام جمعه یزد، برگزاری رزمایش پدافند غیرعامل در سطح ادارات ، برگزاری همایش نخبگان و فعالان بسیج و تجلیل از بانیان نماز در بازار، افتتاح ناحیه مقاومت شهرستان مروست و برگزاری همایش افتخارآفرینان امنیت، برگزاری همایش دختران شهید حاج قاسم، جهادگران سازندگی، ویزیت پزشکان در مناطق و شهرستان‌ها، اعزام ۱۰۰ نفر از مسئولان رده‌های بسیج به حرم رضوی، همایش جهادگران تبیین و حضور در معیادگاه‌های نماز جمعه و برگزاری اختتامیه مسابقات قرآن بسیج در حوزه علمیه کاظمیه را ازجمله برنامه‌های هفته بسیج در سال جاری بیان کرد.

زارع کمالی  ضمن اعلام برگزاری همایش تجلیل از فرماندهان پیشکسوت نواحی در سطح استان در طول این ایام  از برگزاری شورای اداری استان و شهرستان‌ها و ارائه عملکرد یک ساله بسیج در روز چهارشنبه اول آذرماه و تقدیر از دستگاه‌هایی که بهترین عملکرد و همکاری با بسیج را در یک سال اخیر داشته‌اند خبر داد.

شایان ذکر اینکه در پایان به سوالات خبرنگاران پاسخ داده شد و خبرنگاران حاضر با شعارهای انقلابی و حماسی، انزجار خود را از اسرائیل غاصب ابراز و از مردم غزه و فلسطین حمایت کردند.

سید محمد جواد عرفانفر

 

شعار امسال هفته بسیج  «بسیج، امید ملت ایران»  ، سردار حسین زارع کمالی فرمانده سپاه الغدیر یزد

https://www.asianews.ir/u/dps
اخبار مرتبط
یزد - معاون هماهنگ کننده سپاه پاسداران انقلاب اسلامی گفت : صهیونیست‌ها به زودی از عرصه روزگار محو می‌شوند و مردم منطقه طعم آزادی و پیروزی را خواهند چشید
یزد - مدیرعامل شرکت آبفای استان از روند مطلوب اجرای پروژه های جهاد آبرسانی در استان خبر داد
آسیانیوز (وبسایت روزنامه آسیا) هیچگونه مسولیتی در قبال نظرات کاربران ندارد.
ایمیل را وارد کنید
تعداد کاراکتر باقیمانده: 1000
نظر خود را وارد کنید