صاحب امتیاز
دکتر ساقی باقری نیا
بنیان‌گذار و مدیر مسئول
جاویدنام ایرج جمشیدی
سردبیر وبسایت
نوید جمشیدی
صاحب امتیاز: دکتر ساقی باقری نیا،    بنیان‌گذار و مدیر مسئول: جاویدنام ایرج جمشیدی،   سردبیر وبسایت: نوید جمشیدی
دوشنبه / ۶ آذر ۱۴۰۲ / ۱۱:۴۰
کد خبر: 17899
گزارشگر: 306
۱۲۵
۰
۰
۲
به مناسبت هفته دفاع مقدس

از دانشجویان و طلاب ممتاز شاهد و ایثارگر استان تجلیل شد

از دانشجویان و طلاب ممتاز شاهد و ایثارگر استان تجلیل شد
یزد - آیین تجلیل از دانشجویان و طلاب ممتاز شاهد و ایثارگر دانشگاه‌های یزد، اردکان، میبد، فنی و حرفه‌ای و حوزه علمیه استان با حضور مدیرکل بنیاد شهید و امور ایثارگران استان یزد، رییس دانشگاه یزد و چند تن از مدیران، معاونان دانشگاهی و استانی و دانشجویان برگزار شد
آسیانیوز / یزد ؛ حجت‌الاسلام عباس زارع مدیرکل بنیاد شهید و امور ایثارگران استان یزد در این مراسم ضمن گرامیداشت هفته بسیج گفت: شما دانشجویان شاهد و ایثارگر از نسل غیرت، شهامت، شجاعت، مردانگی و ایستادگی در برابر دفاع از ناموس و وطن هستید.

 

وی افزود: هرکس با هر دینی باشد به وطنش عِرق دارد. پدران شما در آن زمان با شرایط سختی که وجود داشت برای دفاع از کشور رفتند تا مملکت را نگهدارند و شما دانشجویان باید خود را یک سر و گردن از دیگران بالاتر و سربلندتر بدانید.

 

حجت‌الاسلام زارع اظهار کرد: شما باید به پدران خود افتخار کنید که با جانفشانی جلوی ورود دشمن به کشور را گرفتند. اگر پدران شما نبودند، کشور به تلی از خاک تبدیل شده بود.

 

وی تصریح کرد: حضور در بنیاد شهید باعث افتخار من است به این دلیل که خدمتگذار بهترین مردم هستم و دیگر ارگان‌ها نیز وظیفه دارند که از این بنیاد حمایت کنند.

 

مدیر کل بنیاد شهید و امور ایثارگران استان یزد با تاکید بر اینکه ما باید به بسیجی بودن خود افتخار کنیم به سخنی از امام‌خمینی (ره) اشاره کرد و گفت: امام، آن مرجع عالی‌قدر با آن عظمت و شخصیتی که داشت از خدا می‌خواست او را با بسیجیان محشور گرداند و در نتیجه همه ما باید برای بسیجی بودن خود ارزش قائل شویم.

 

حجت‌الاسلام زارع تصریح کرد: طبق فرموده خداوند عاقبت‌بخیری برای کسانی است که ایستادگی می‌کنند. شما دانشجویان هرگز نباید خسته شوید. همه ما در معرض خطر قرار داریم افرادی هستند که خواسته یا ناخواسته قصد دارند ما را از مسیر خود منحرف کنند پس لازم است که دقت کنیم و مواظب باشیم. از خداوند بخواهید در این راه به شما کمک کند.

 

رییس دانشگاه یزد نیز در این مراسم ضمن تبریک هفته بسیج گفت: بنیاد شهید و ایثارگران استان و همچنین امور شاهد وایثارگر دانشگاه همواره در تلاش هستند که بهترین خدمات به دانشجویان این گروه ارائه شود و این برای ما بسیار ارزشمند است و ما قدردان شما هستیم.

 

دکتر عباس کلانتری افزود: متاسفانه به دلیل جو بدی که به واسطه عده‌ای افراد معاند در جامعه و حتی دانشگاه وجود دارد برخی از دانشجویان خانواده‌های شاهد و ایثارگر تمایل ندارند که اعلام کنند فرزند جانباز یا شهید هستند. همواره این تصور وجود داشته که فرزندان شاهد و ایثارگر بدون گذراندن هیچ مرحله‌ای در دانشگاه پذیرفته شده‌اند در صورتی که اینگونه نیست.

 

وی تصریح کرد: ایثارگران مایه فخر و مباهات ما هستند و شما دانشجویان باید با سربلندی فریاد بزنید که پدرانتان از همه زندگی خود گذشتند و با سختی‌ بسیار جنگیدند و از مملکت خود دفاع کردند.

 

وی با بیان اینکه شما دانشجویان مایه مباهات ما هستید اظهار کرد: برتر و ممتاز بودن شما دانشجویان و افتخاراتی که کسب کرده‌اید، بسیار ارزشمند است و این امر می‌تواند حجتی باشد برعلیه کسانی که مخالف راه و آرمان‌های شما هستند.

 

دکتر کلانتری اذعان کرد:‌ اینگونه مراسم باید در جمع دیگر دانشجویان برگزار شود تا دیگران هم بدانند شما فرزندان ایثارگر و شاهد می‌توانید با درس خواندن به رتبه‌های برتر دست یابید.

 

در پایان مراسم از دانشجویان ممتاز با اهدای لوح سپاس تجلیل شد.

سید محمد جواد عرفانفر

 

از دانشجویان و طلاب ممتاز شاهد و ایثارگر استان تجلیل شد ،حجت‌الاسلام عباس زارع مدیرکل بنیاد شهید و امور ایثارگران استان یزد ، دکتر عباس کلانتریرییس دانشگاه یزد  

https://www.asianews.ir/u/dwf
اخبار مرتبط
یزد - مدیر همکاری‌های علمی بین‌المللی دانشگاه از قرار گرفتن نام ۱۰ نفر از اعضای هیات علمی دانشگاه یزد، در زمره پژوهشگران پراستناد دو درصد برتر جهان خبر داد
یزد - به منظور توسعه آموزش‌های مهارتی و ترویج فرهنگ مهارت‌آموزی در بین دانشجویان و دانش‌آموختگان، استقرار نظام احراز صلاحیت شغلی و حرفه‌ای در استان و ارتقای بهره‌وری پرسنل از طریق توجه به آموزش‌های ضمن خدمت و رفاهیات، تفاهم‌نامه همکاری فی‌مابین دانشگاه یزد و دانشگاه جامع علمی کاربردی استان یزد منعقد شد
آسیانیوز (وبسایت روزنامه آسیا) هیچگونه مسولیتی در قبال نظرات کاربران ندارد.
ایمیل را وارد کنید
تعداد کاراکتر باقیمانده: 1000
نظر خود را وارد کنید