صاحب امتیاز
دکتر ساقی باقری نیا
بنیان‌گذار و مدیر مسئول
جاویدنام ایرج جمشیدی
سردبیر وبسایت
نوید جمشیدی
صاحب امتیاز: دکتر ساقی باقری نیا،    بنیان‌گذار و مدیر مسئول: جاویدنام ایرج جمشیدی،   سردبیر وبسایت: نوید جمشیدی
دوشنبه / ۲۰ آذر ۱۴۰۲ / ۰۸:۵۸
کد خبر: 18236
گزارشگر: 464
۲۵۴
۰
۰
۰
زیان سه ماهه

علت ضرر تولیدکننده خودروهای برقی چینی نیو؟

علت ضرر تولیدکننده خودروهای برقی چینی نیو؟
نیو که زمانی یکی از درخشان‌ترین ستاره‌های در حال ظهور در بازار خودروهای برقی چین به حساب می‌آمد، هنوز سودی ثبت نکرده و از اهداف فروش عقب‌تر است.

به گزارش آسیانیوز،  تولیدکننده خودروهای برقی چینی نیو از نظر فروش عقب افتاده است زیرا چشم‌انداز درآمد برآورد نشده است.

شرکت نیو، زیان سه ماهه ۴.۶ میلیارد یوان (۸۶۴.۵ میلیون دلار سنگاپور) را گزارش کرد و چشم انداز درآمد و تحویل خودروهای الکتریکی را ارائه داد که برآوردها را نادیده گرفت، در حالی که این شرکت در حال کار بر روی اقدامات کاهش هزینه و افزایش فروش است.

سازنده چینی خودروهای برقی انتظار دارد در سه ماه منتهی به دسامبر درآمدی تا ۱۶.۷ میلیارد یوان (۲.۳ میلیارد دلار) داشته باشد که کمتر از میانگین تخمین ۲۱.۴ میلیارد یوان تحلیلگران است. شرکت نیو در بیانیه‌ای اعلام کرد که انتظار دارد ۴۷ هزار تا ۴۹ هزار خودرو در سه ماهه امسال بفروشد. تحلیلگران فروش ۵۹ هزار و ۴۲۶ را پیش‌بینی کرده بودند.

نیو که زمانی یکی از درخشان‌ترین ستاره‌های در حال ظهور در بازار خودروهای برقی چین به حساب می‌آمد، هنوز سودی ثبت نکرده و از اهداف فروش عقب‌تر است. هدف آن ارسال ۲۵۰ هزار خودروی برقی در سال جاری بود اما تا پایان نوامبر به ۱۴۲ هزار و ۲۶ دستگاه رسید.

ویلیام لی، مدیر اجرایی در بیانیه‌ای گفت: ما فرصت‌هایی را برای بهینه‌سازی سازمان خود، کاهش هزینه‌ها و افزایش کارایی شناسایی کرده‌ایم. تمرکز ما بر پیشرفت فناوری‌های اصلی، توسعه محصولات کلیدی و گسترش قابلیت‌های فروش و خدمات است. ما به رقابت بلندمدت نیو اطمینان داریم.

این شرکت در ماه نوامبر ۱۰ درصد از نیروی کار خود را کاهش داد. سهام نیو در فهرست نیویورک در سال جاری ۲۵ درصد کاهش یافته است.

بر اساس گزارش رویترز، نیو پس از افزایش بیش از ۱۰۰۰ درصدی در سال ۲۰۲۰، ۶۹ درصد در سال ۲۰۲۲ و ۳۵ درصد در سال ۲۰۲۱ سقوط کرد.

ایسنا
https://www.asianews.ir/u/dCa
اخبار مرتبط
واردات خودروها و قطعات چینی به آلمان در نیمه اول سال ۷۵ درصد جهش کرد در حالی‌که تجارت، کاهش یافت که نشان‌دهنده فشار فزاینده بر بزرگترین مرکز تولید خودرو در اروپاست.
آسیانیوز (وبسایت روزنامه آسیا) هیچگونه مسولیتی در قبال نظرات کاربران ندارد.
ایمیل را وارد کنید
تعداد کاراکتر باقیمانده: 1000
نظر خود را وارد کنید