صاحب امتیاز
دکتر ساقی باقری نیا
بنیان‌گذار و مدیر مسئول
جاویدنام ایرج جمشیدی
سردبیر وبسایت
نوید جمشیدی
صاحب امتیاز: دکتر ساقی باقری نیا،    بنیان‌گذار و مدیر مسئول: جاویدنام ایرج جمشیدی،   سردبیر وبسایت: نوید جمشیدی
چهارشنبه / ۲۲ آذر ۱۴۰۲ / ۱۱:۲۲
کد خبر: 18308
گزارشگر: 306
۱۲۱
۰
۰
۲
شهردار یزد

طرح های شهرداری برای کاهش ترافیک

طرح های شهرداری برای کاهش ترافیک
یزد - شهردار اظهارکرد: چندین بلوار و زیرگذر با هدف کاهش بار ترافیکی شهر یزد در دهه فجر به بهره برداری می‌رسد

:آسیانیوز / یزد ؛ به گزارش مدیریت ارتباطات و امور بین‌الملل شهرداری یزد - ابوالقاسم محی الدینی در ارتباط زنده با برنامه گفتمان شبکه یزد درباره طرح‌های شهری، گفت: ایجاد معابر موازی در سطح شهر یکی از برنامه‌ها برای کاهش ترافیک به شمار می‌آید.

 

وی با بیان این که بسیاری از این طرح‌ها بیش از ۲۰ سال نیمه کاره مانده بود که در ماه‌های آینده به بهره برداری می‌رسد، افزود: بلوار آیت الله ابوترابی، بلوار شهدای خیرآباد و بازگشایی میدان و محور‌های میدان صاحب الزمان (عج) در دهه فجر به بهره برداری خواهد رسید.

 

شهردار یزد با اشاره به افتتاح زیرگذر میدان صاحب الزمان (عج) در اردیبهشت سال آینده، تصریح کرد: رینگ دوم شهری نیز در دست اقدام است که طرح بلوار شهید پارسائیان به پایان رسیده و توافق درباره ایرج افشار انجام شده و عملیات اجرایی آن در روز‌های آینده آغاز می‌شود تا در سه ماه اول سال آینده بازگشایی صورت می‌گیرد.

 

محی الدینی از طرح‌هایی نظیر بلوار حضرت خدیجه (س)، بلوار امام محمدباقر (ع) و بلوار پیامبر اعظم (ص) به عنوان طرح‌های در دستور کار و اجرا یاد کرد و گفت: سامانه‌هایی در داخل شهرداری به رصد کار پیمانکاران می‌پردازد و از طریق روابط عمومی نیز روند طرح‌ها را به مردم اعلام می‌کنیم.

سید محمد جواد عرفانفر

 

طرح های شهرداری برای کاهش ترافیک ، ابوالقاسم محی الدینی شهردار یزد

https://www.asianews.ir/u/dDj
اخبار مرتبط
یزد - مدیر منطقه_یک شهرداری یزد گفت : عملیات طرح بوستان محیطی کویر یزد با پیشرفت ۹۰ درصدی در آینده‌ای نزدیک به بهره برداری می‌رسد
یزد - کارگردان مستند «هزار و یک شب بلدیه» از راهیابی این مستند به بخش نهایی جشنواره فیلم مستند ایران با عنوان «سینما حقیقت» به عنوان معتبرترین جشنواره کشور در حوزه مستند خبر داد
آسیانیوز (وبسایت روزنامه آسیا) هیچگونه مسولیتی در قبال نظرات کاربران ندارد.
ایمیل را وارد کنید
تعداد کاراکتر باقیمانده: 1000
نظر خود را وارد کنید